fallback

Ауди А4/Audi A4

+ добра изработка, сигурно поведение на пътя, икономични дизели- малко пространство за седящите отзад, лоша видимост, дизели, които не въртят гладко

 История на модела 11/94 Представяне на А4 с 5 бензинови мотори: 1.6 литра, 100 к.с., 1.8 литра, 125 к.с., 1.8 литра турбо, 150 к.с., 2.6 литра V6, 150 к.с., 2.8 литра V6, 174 к.с., дизел: 1.9 TDI, 90 к.с.8/95 Ново: 5 степенна автоматична скоростна кутия и един 1.9 TDI, 110 к.с.11/95 Представяне на комби - модела А4 Avant4/96 Нов 2.8 литра V6, с 5 винтила на цилиндър, 193 к.с.6/97 Нов 2.4 литра V6, 165 к.с.6/98 Нов 2.5 литра TDI, 150 к.с.4/99 Фейслифт 9/99 ESP серийно от 2.4 литра, иначе опция, въздушни възглавници за главата - опция10/00 смяна на модела при лимузината, Avant продължава да се произвежда8/01 смяна на модела и при комбито11/04 Фейслифт при лимузината и комбитоЛимузината от среден клас на Ауди представлява крайъгълен камък за марката, което обаче не означава че няма недостатъци.Ауди А4 е един от маделите с най-стабилна цена на пазара. Това не обаче не означава, че качеството трябва да бъде поставяно извън всякакво съмнение. Дори тук си струва да се хвърли един проверяващ поглед. По-сериозните изключения се държат в тесни граници. А4 показва, че в наши дни спортните качества и високия комфорт на возене не си противоречат. От гамата на моторите изпъкват икономичните, но шумни TDI във всичките им разновидности, както и 1.6 литровия бензинов 100 к.с. като препоръчителни. 1.8 литровия 125 к.с. се предлага много често на пазара и е много издръжлив.V6 моторите са мощни, но колкото повече сила, толкова повече данъци и разходи, а също и по-високи застраховки, така че това е въпрос на лична преценка.Към минусите на А4 е трудното качване на тези които сядат отзад, както и стесненото пространство на задната седалка. Багажникът на А4 покрива трудно стандартите на класа. Avant версиите блестят преди всичко като Lifestyle комбита, а не като товарни магарета. На тапицираното с благороден велур товарно отделение повече му прилягат скъпи куфари, отколкото бояджийски кофи или строителни материали. По отношение на изработката А4 е безкомпромисен. Поцинкованата каросерия има дълъг живот, дори при не добре поддържани екземпляри ръждата е изключителна рядкост. Ако има изключения те често са причинени от не добре извършени ремонти след удар. Интериорът носи чудесно усещане, висококачествените материали създават приатна атмосфера, а червеното от лампите на таблото действа уютно. Понякога обаче арматурното табло се разтраква от каране по лоши улици, когато изкуствените елементи се трият един в друг.По отношение на сигурността А4 е на висотата на времето. Въздушните възглавници и ABS са стандарт още от представянето на модела през 94 година. Арсеналът от въздушни възглавници е разширен със странични през 96та и за главата от 99та година. По същото време беше въведен и ESP серийно, макар и за модели от 2.4 литра нагора, иначе като опция. Който смята, че разходът по закупуването на А4 е единствен, ще остане разочарован. Фиксираните разходи са доста високи. Всеки трябва да си направи сметката дали да не предпочете някои от не особено атрактивните бензинови мотори, които могат да се окажат по-изгодно решение от скъпите дизели. V6 моторите се обезценяват непропорционално. Най-често срещани повредиПредна ос: Опасност от счупване, заради дефектни носачи, разколебано действие на спирачките при влажностМотор: Скъсани ангренажни ремъци, течове на масло, дефекти в турбото, дефектни помпи на инжекциона (дизел)Електрика: Дефекти в уредите за управление, части на таблото, генератори, дефектни механизми на електрическите стъклаДефектни съединители, смущения при автоматичните скоростни кутии (Multitronic)  
Тагове:
fallback
  • #10
    Luch ( преди 16 години )
    E hora,koito karat audi ,preglegdaite si drenagite pod akomulatora.Onia den valia a moite se zapushili s niakakvi listenca,i mi vleze voda v kupeto.Mnogo nepriatno.Tova za smianata na masloto:kum did nomer 5,ne e viarno che da ti smeniat masloto se svalia bronia i maska,vagi samo za sniana na angrenag i veriga na valovete.
  • #9
    ianis 1976 ( преди 16 години )
    Nikoga ne bih izneveril na tazi marka AUDI
  • #8
    pari ( преди 16 години )
    edna smqna na maslo i vsi4ki filtri na a4 2,5 2002 godina e trista leva,koeto ne e malko,no ot tozi klas avtomobili misla,4e nqma nqkoi s po evtina podrajka
  • #7
    Luch ( преди 16 години )
    abe karam si az veche tri godini audioka ,1.8T s chip tuning,veche tri godini i sum mnoooogo shtasliv.Mnooooogo
  • #6
    ani ( преди 16 години )
    ami da naistina e skypa podryjkata na audita
  • #5
    did ( преди 16 години )
    abe na tva audi kolko pari mu struva podrujkata na opredelenite kilometri na koito trqbva da se smenq masloto na dvigatelq - 4uval sum 4e za da smenqt masloto trqbvalo da svalqt maskata - suotvetno da q postavqt obratno - a tova izlizala mnogo skupo! toest auidi a4 ima mnogo skupa podrujka?? VQRNO LI E?
  • #4
    емо ( преди 16 години )
    До автора на първият коментар:Има форум на Ауди Клуб България, дали пък не трябваше да си постнеш там въпроса!?
  • #3
    АУДИ ( преди 16 години )
    Ми кво да ти кажа!1.9 или 2.5 супер автомобил
  • #2
    dido ( преди 16 години )
    Sporet teb kolko razhad dava tozi avtomobil? I kolko godini moje6 da go podarja6 tozi avtomobil?
  • #1
    audi_fan ( преди 16 години )
    Zdraveite:)Nqkoi moje li da mi kaje ne6to za Audi A4 B6 2003-2004 GODINA.Dobro li e?
fallback
Последни