fallback

Ауди А4/Audi A4

+ добра изработка, сигурно поведение на пътя, икономични дизели- малко пространство за седящите отзад, лоша видимост, дизели, които не въртят гладко

 История на модела 11/94 Представяне на А4 с 5 бензинови мотори: 1.6 литра, 100 к.с., 1.8 литра, 125 к.с., 1.8 литра турбо, 150 к.с., 2.6 литра V6, 150 к.с., 2.8 литра V6, 174 к.с., дизел: 1.9 TDI, 90 к.с.8/95 Ново: 5 степенна автоматична скоростна кутия и един 1.9 TDI, 110 к.с.11/95 Представяне на комби - модела А4 Avant4/96 Нов 2.8 литра V6, с 5 винтила на цилиндър, 193 к.с.6/97 Нов 2.4 литра V6, 165 к.с.6/98 Нов 2.5 литра TDI, 150 к.с.4/99 Фейслифт 9/99 ESP серийно от 2.4 литра, иначе опция, въздушни възглавници за главата - опция10/00 смяна на модела при лимузината, Avant продължава да се произвежда8/01 смяна на модела и при комбито11/04 Фейслифт при лимузината и комбитоЛимузината от среден клас на Ауди представлява крайъгълен камък за марката, което обаче не означава че няма недостатъци.Ауди А4 е един от маделите с най-стабилна цена на пазара. Това не обаче не означава, че качеството трябва да бъде поставяно извън всякакво съмнение. Дори тук си струва да се хвърли един проверяващ поглед. По-сериозните изключения се държат в тесни граници. А4 показва, че в наши дни спортните качества и високия комфорт на возене не си противоречат. От гамата на моторите изпъкват икономичните, но шумни TDI във всичките им разновидности, както и 1.6 литровия бензинов 100 к.с. като препоръчителни. 1.8 литровия 125 к.с. се предлага много често на пазара и е много издръжлив.V6 моторите са мощни, но колкото повече сила, толкова повече данъци и разходи, а също и по-високи застраховки, така че това е въпрос на лична преценка.Към минусите на А4 е трудното качване на тези които сядат отзад, както и стесненото пространство на задната седалка. Багажникът на А4 покрива трудно стандартите на класа. Avant версиите блестят преди всичко като Lifestyle комбита, а не като товарни магарета. На тапицираното с благороден велур товарно отделение повече му прилягат скъпи куфари, отколкото бояджийски кофи или строителни материали. По отношение на изработката А4 е безкомпромисен. Поцинкованата каросерия има дълъг живот, дори при не добре поддържани екземпляри ръждата е изключителна рядкост. Ако има изключения те често са причинени от не добре извършени ремонти след удар. Интериорът носи чудесно усещане, висококачествените материали създават приатна атмосфера, а червеното от лампите на таблото действа уютно. Понякога обаче арматурното табло се разтраква от каране по лоши улици, когато изкуствените елементи се трият един в друг.По отношение на сигурността А4 е на висотата на времето. Въздушните възглавници и ABS са стандарт още от представянето на модела през 94 година. Арсеналът от въздушни възглавници е разширен със странични през 96та и за главата от 99та година. По същото време беше въведен и ESP серийно, макар и за модели от 2.4 литра нагора, иначе като опция. Който смята, че разходът по закупуването на А4 е единствен, ще остане разочарован. Фиксираните разходи са доста високи. Всеки трябва да си направи сметката дали да не предпочете някои от не особено атрактивните бензинови мотори, които могат да се окажат по-изгодно решение от скъпите дизели. V6 моторите се обезценяват непропорционално. Най-често срещани повредиПредна ос: Опасност от счупване, заради дефектни носачи, разколебано действие на спирачките при влажностМотор: Скъсани ангренажни ремъци, течове на масло, дефекти в турбото, дефектни помпи на инжекциона (дизел)Електрика: Дефекти в уредите за управление, части на таблото, генератори, дефектни механизми на електрическите стъклаДефектни съединители, смущения при автоматичните скоростни кутии (Multitronic)  
Тагове:
fallback
  • #20
    joro ( преди 15 години )
    Васко, като си купуваш стара кола, най-вероятно ще се наложи някой ден да ги правиш. А като си купав кола за 7 - 8 хил лева едва ли е най-разумното нещо да дадеш 3- 4 бона за ремонти още първата година...
  • #19
    gost ( преди 15 години )
    Да може да си сложиш газова (газов инжекцион) струва около 1600 лв.А турбото си работи както обикновенно на газ, надува си....
  • #18
    Stefan ( преди 15 години )
    Zdraveite, predi 10 dni si kupih AUDI A4 1.8 T QUATTRO. Mnogo sam dovolen ot kolata, samo edno ne6to me pritesnqva- 4e har4i okolo 12- 13 v grada.Zatova iskam da popitam dali na tozi motor moje da se sloji gazova uredba i kakvo se slu4va s turboto v takav slu4ai?? Blagodarq predvaritelno:) Pozdravleniq za vsi4ki, koito sa izbrali nai- hubavata marka avtomobil
  • #17
    Stefan ( преди 15 години )
    Zdraveite, predi 10 dni si kupih AUDI A4 1.8 T QUATTRO. Mnogo sam dovolen ot kolata, samo edno ne6to me pritesnqva- 4e har4i okolo 12- 13 v grada.Zatova iskam da popitam dali na tozi motor moje da se sloji gazova uredba i kakvo se slu4va s turboto v takav slu4ai?? Blagodarq predvaritelno:) Pozdravleniq za vsi4ki, koito sa izbrali nai- hubavata marka avtomobil
  • #16
    Vasko ( преди 15 години )
    d0br3 w3 moi.. t0lk0z byrz0 li se chupqt .. i ysven noschite nqkoi drygi defekti imat li :?
  • #15
    joro ( преди 15 години )
    Pi4,az karam ot polovin godina Audi A4, 1996, 1.8 benzin. kolata e mnogo burza, stabilna i gri malko benzin - okolo 7.5 l izvungradsko s klimatik. No okachvaneto e koshmar. Kato se poiznosiat tamponite - prigotvi si 2 hiliadi leva. Smeniat se tampomi komplekt s nosachi. Mnogoramennotot okachvane oznachava 8 nosacha po oklolo 200 lv = 1600 lv bez truda
  • #14
    Vasko ( преди 16 години )
    zdraveite na vsichki moje li edin vapros .. AUDI a4 .. dvigatelq i da e 1.8t 150konq .. i da e 1999-2000 god .. nosachite byrzo li se chupqt ... i prednicata i zdrafa li e .. i ima li nqkakfi drygi problemi po samata kola .. Blagodarq predvaritelny .. :)
  • #13
    Ico ( преди 16 години )
    zdr....interesuvam se v momenta...ot audi A4 nai niskia klas ot seriata po konkretno kato godina 96-97...kato jelanieto mi e da zakupia..imenno takava kola....ako moje niakoi da mi raziasni...kato cialo povedenieto na avtomobila...nai 4esto sre6tani problemi...estestveno aktualen kakto vinagi e vaprosa...za podryjkata...razhod na gorivo...predvaritelno blagodaria...na vsi4ki!!!
  • #12
    stynio ( преди 16 години )
    na moito audi a4 1.9dti,smyanata na masloto,remyci,rolkite.gori-filtri,filtyr vsichko-450lv,samo chesty.
  • #11
    audi ( преди 16 години )
    a tova svalqne kolko oskapqva smqnata na angrenaja. s moito karane trqbva da go pravq vednaj godi6no
fallback
Последни