fallback

Ауди А4/Audi A4

+ добра изработка, сигурно поведение на пътя, икономични дизели- малко пространство за седящите отзад, лоша видимост, дизели, които не въртят гладко

 История на модела 11/94 Представяне на А4 с 5 бензинови мотори: 1.6 литра, 100 к.с., 1.8 литра, 125 к.с., 1.8 литра турбо, 150 к.с., 2.6 литра V6, 150 к.с., 2.8 литра V6, 174 к.с., дизел: 1.9 TDI, 90 к.с.8/95 Ново: 5 степенна автоматична скоростна кутия и един 1.9 TDI, 110 к.с.11/95 Представяне на комби - модела А4 Avant4/96 Нов 2.8 литра V6, с 5 винтила на цилиндър, 193 к.с.6/97 Нов 2.4 литра V6, 165 к.с.6/98 Нов 2.5 литра TDI, 150 к.с.4/99 Фейслифт 9/99 ESP серийно от 2.4 литра, иначе опция, въздушни възглавници за главата - опция10/00 смяна на модела при лимузината, Avant продължава да се произвежда8/01 смяна на модела и при комбито11/04 Фейслифт при лимузината и комбитоЛимузината от среден клас на Ауди представлява крайъгълен камък за марката, което обаче не означава че няма недостатъци.Ауди А4 е един от маделите с най-стабилна цена на пазара. Това не обаче не означава, че качеството трябва да бъде поставяно извън всякакво съмнение. Дори тук си струва да се хвърли един проверяващ поглед. По-сериозните изключения се държат в тесни граници. А4 показва, че в наши дни спортните качества и високия комфорт на возене не си противоречат. От гамата на моторите изпъкват икономичните, но шумни TDI във всичките им разновидности, както и 1.6 литровия бензинов 100 к.с. като препоръчителни. 1.8 литровия 125 к.с. се предлага много често на пазара и е много издръжлив.V6 моторите са мощни, но колкото повече сила, толкова повече данъци и разходи, а също и по-високи застраховки, така че това е въпрос на лична преценка.Към минусите на А4 е трудното качване на тези които сядат отзад, както и стесненото пространство на задната седалка. Багажникът на А4 покрива трудно стандартите на класа. Avant версиите блестят преди всичко като Lifestyle комбита, а не като товарни магарета. На тапицираното с благороден велур товарно отделение повече му прилягат скъпи куфари, отколкото бояджийски кофи или строителни материали. По отношение на изработката А4 е безкомпромисен. Поцинкованата каросерия има дълъг живот, дори при не добре поддържани екземпляри ръждата е изключителна рядкост. Ако има изключения те често са причинени от не добре извършени ремонти след удар. Интериорът носи чудесно усещане, висококачествените материали създават приатна атмосфера, а червеното от лампите на таблото действа уютно. Понякога обаче арматурното табло се разтраква от каране по лоши улици, когато изкуствените елементи се трият един в друг.По отношение на сигурността А4 е на висотата на времето. Въздушните възглавници и ABS са стандарт още от представянето на модела през 94 година. Арсеналът от въздушни възглавници е разширен със странични през 96та и за главата от 99та година. По същото време беше въведен и ESP серийно, макар и за модели от 2.4 литра нагора, иначе като опция. Който смята, че разходът по закупуването на А4 е единствен, ще остане разочарован. Фиксираните разходи са доста високи. Всеки трябва да си направи сметката дали да не предпочете някои от не особено атрактивните бензинови мотори, които могат да се окажат по-изгодно решение от скъпите дизели. V6 моторите се обезценяват непропорционално. Най-често срещани повредиПредна ос: Опасност от счупване, заради дефектни носачи, разколебано действие на спирачките при влажностМотор: Скъсани ангренажни ремъци, течове на масло, дефекти в турбото, дефектни помпи на инжекциона (дизел)Електрика: Дефекти в уредите за управление, части на таблото, генератори, дефектни механизми на електрическите стъклаДефектни съединители, смущения при автоматичните скоростни кутии (Multitronic)  
Тагове:
fallback
  • #40
    kolega ( преди 11 години )
    samo ped*lite karat na gas
  • #39
    Дошо ( преди 12 години )
    Тази ,,кола" става само за външен ***!
  • #38
    Tanjeff ( преди 13 години )
    Priqteliu koy na zapad si predstavq takiva pati6ta kato pravi koli ;) Nedey taka. Ako kara6 A4 v Germany moje6 i 6 godini da ne smenq6 prednica ; )
  • #37
    Stasnislav ( преди 14 години )
    zabraih Combi
  • #36
    Stanislav ( преди 14 години )
    Karam Audi A4 T predno predavane nachi perfektno e na gas kat zema da riq i nemoi s avidi ot pushek apuk na benzin d ane vi govora mn sum dovolen mnogo
  • #35
    Анонимен ( преди 14 години )
    emi az imam tova koeto tarsi6 1.8turbo zvanni i moje da se razberem 0895725073
  • #34
    Jopeto ( преди 14 години )
    Ot mercedes 124 91g minah na Audi A4 95g (nai golqmata greshka) prednoto okachvane trqbva da se smenq vsqka godina sigurno (okolo 700 - 900 lv v momenta) elektronikata na klimatika ne raboti kato horata.. Na mercedesa za 2 godini 1 sharnir sam smenil... Audi ne struva...
  • #33
    Анонимен ( преди 14 години )
    абе вие сте големи тапаци
  • #32
    ot reyhan ( преди 14 години )
    verno 4e e tolkova par
  • #31
    alf8 ( преди 14 години )
    kolega nz za tvoito az smenix motora saedinitel + pompa na saedinitela kareta nosa4i ben pompa kvoli ne sega se obajda 3ta skorost niama dumi i goliam razxod uj 125ks bil nai dobria motor tai kola 6e mre pri men ve4ese zarekox
fallback
Последни