IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

О - 259 км/час на борда на Audi A1 Quattro

Sport Auto изпита първият от общо 333 мъника (Видео)

О - 259 км/час на борда на Audi A1 Quattro

Кристиян Гебхард от изданието Sport Auto имаше честа да подкара първия екземпляр на Audi A1 Quattro. В краткото видео той представя сцеплението при старт на компактното спортно возило, което разполага със системата за задвижване към четирите колела Quattro. По-интересната част обаче в края на клипчето, когато автомобилът демонстрира ускорението си от 0 до 259 км/час.

Audi A1 Quattro, както вече знаете, се произвежда в къса серия от само 333 екземпляра. 19 от тях са с десен волан и са предназначени за Великобритания, където цените стартират от £41,020.

Според официалната информация от Audi моделът развива максимални 245 км/час. Ускорява от място до 100 км/час за 5.7 секунди, а средното му потребление на гориво е 8.5 л/100 км. Под капака на колата е поставен 2.0-литров турбо-двигател с мощност 256 к.с. и 350 Нм, който е куплиран с ръчна скоростна кутия с шест степени.





Тагове: audi a1 quattro
0 от 500
  • #67
    5 rate up comment 0 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    И пак до ":)" Hondata е тунингована, но е атмосферка. А аудито е турбо, нищо, че е сток, но е турбо. и пак ще глътне въздух, освен през турбината и от някъде другаде.
  • #66
    4 rate up comment 0 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    За колегата с ник ":) : Ето ти една атмосферка от 1991-ва 280 коня! на 300 000 км А коя мислиш е по-приятна за каране..А по-тиха.. А по-красива,по-надеждна и здрава... " НЕ ми сравнявай 4.2 с 2.0 двигател. Защото съм 1000% сигурен, че тва Ауди трябва да е поне 350 коня, за да има малък шанс с Хондата. Виж тва AMG как го пое
  • #65
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Забелязва се,че немските и френските списания умишлено, неприкрито очернят само Тойота и Лексус-явно най-много застрашават местните автопроизводства!Ами щом си знаят нивото на читателите си-да пишат, но не и ние в България да им вярваме!
  • #64
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Me ( преди 13 години )
    Имам чувството че един и същи човек си пише сам и се тропа сам в следващия коментар щото май си няма друга работа хахаха
  • #63
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А така ли сервизни акции се правят от Тойота за дребни неща с маркетингови цели. Алудита и двете години гаранция не могат да избутат.Тръгнал Алди да ми хвали....абе ей ... Ти на където отиваш аз от там се връщам.Там където бях разбрах - Ауди, никога вече!Много други освен мен го осъзнават с всеки изминал ден и тия еднодневки ще залежават по складовете скоро време!
  • #62
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Говорим за сравнение м/у Тойота и *** Ауди.Кой е споменал Хонда тук?Ако намесим Хонда Алуди изобщо отпада от списъка с автомобилите.
  • #61
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота е ширпотреба. От японските Хонда и Митсубиши са много по-качествени от дрисливата Тойота. Тойота не е това, което беше през 80-те и 90-те!
  • #60
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота - качествена, надеждна, икономична,практична, с ниски експлоатационни разходи... Това, който го е писал или работи в магазин на Тойота или никога не е имал Тойота. Или естествено е психично болен. Достатъчно е човек да напише в Гугъл Спад в продажбите на хибриди в САЩ излизат доста статии. Ще цитирам последните изречения в изследването се уточнява и това, че през миналата година хибридите са заели 2,4-процентов дял от пазара в САЩ, докато през 2008 г. делът им е достигал 2,9%. Като основни причини за избора на конвенционални модели пред хибридите се изтъкват високата цена, по-скъпото след продажбено обслужване и не дотам очевидните предимства на екологичните автомобили. Ще го преведа на по-*** език на магазинера от магазин Тойота. Демек хибрида харчи много и има скъпа поддръжка а според тестовете по-долу се вижда, че и материалите му са най-нискокачествените в този сегмент, щом като Пежо 308 е с много по-качествени пластмаси, можем да си представим какъв ужас е купето на Приус. Като сложим и останалите качества на Приус, като тромавост и много лошо пътно поведение, както и висок разход извън града, в превод пак за магазинера, демек много *** извънградско а много трудно изпреварва.
  • #59
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ""Тойота - качествена, надеждна, икономична,практична, с ниски експлоатационни разходи и високотехнологична."" Това предполагам си го копнал от някоя реклама на Тойота. Реалноста е обаче друга. Евтини пластмаси, които както са писали тестващите Приус се напукват по-бързо от колкото може да го напишеш. Слабо пътно поведение, тромава, като се има предвид постоянните сервизни акции, качеството доста куца. Според собствениците пъдръжката е прекалено скъпа. Тоест, наобратно на рекламката на Тойота.
  • #58
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ДА не сравнявайте Ауди с Тойота - смешно е две напълно противоположни марки да се сравняват.Тойота - качествена, надеждна, икономична,практична, с ниски експлоатационни разходи и високотехнологична.Ауди - некачествена, ненадеждна, неикономична с високи експлоатационни разходи и гаранция по-малка от на една пералня, но за сметка на това кичозна, и неудобна с претенции без покритие и на ниско технологично ниво.