IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Заслужават ли си "икономичните" пакети на автомобилите?

Американско проучване показва, че няма голям смисъл от тях

Заслужават ли си

Има ли смисъл да доплащате за икономична версия на този или онзи модел? Заслужава ли си човек да дава своите пари за допълнителен пакет, който е предназначен да намали разходите на гориво? И ако отговорът е да - за колко време се изплаща подобна инвестиция?
Заслужават ли си
Отговори на тези въпроси се опитаха да намерят експертите от Consumer Reports, които изпробваха "икономични" модификации на три нови автомобила - Ford Focus, Chevrolet Cruze и Honda Civic.

Всеки един от тях харчи по-малко от базовия модел, но пък съответно се заплаща допълнителна сума, която в САЩ е между $500 и $800. Резултатите от изследването са на база изминати 19 300 км на година, колкото е обичайният разход на автомобил в САЩ. И при цена на бензина малко над $1 за литър.
Заслужават ли си
При Ford Focus, снабден с пакета SFE (Super Fuel Economy), който включва заден спойлер, гуми с ниско съпротивление и т.н., резултатът е спестени около $145 за година. Пакетът струва $495, което показва, че ще се изплати на собственика за около 3 години.
Заслужават ли си
Вторият автомобил - Chevrolet Cruze ECO с допълнителна аеродинамична форма и гуми с ниско съпротивления, чиято обща стойност е $800, показва икономия от едва $20 на година. Не е трудно да се сметне, че този пакет ще се изплати за 40 години (едва ли някой от купувачите на този автомобил си прави сметката да го кара 40 години).
Заслужават ли си
И накрая - Honda Civic HF с подобрени аеродинамични характеристики, джанти от лека сплав и гуми с ниско съпротивление (обща стойност от $800) се нуждае то $135 по-малко на година от стандартния Civic LX. Това показва, че "икономичният" пакет ще се изплати едва за 6 години.

Тагове: Consumer Reports
0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Форд са хубави, обаче най-хубавия Форд беше Ескорт. Още не мога да им простя, че го спряха!
  • #6
    13 rate up comment 9 rate down comment
    VTI ( преди 13 години )
    Анонимен,запази си истъркания коментар отностно Форд и вземи да почетеш или да повозиш малко. Запознай се какво значи форд и кои са те на пазара..... аман от приказки по бензиностанциите .
  • #5
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Blake ( преди 13 години )
    Да, ама при цени от почти 2 долара за литър,картинката вече става мааалко по-различна...
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 13 години )
    Да, но при продадени 2 000 000 автомобила при средна икономия от 138 долара, това прави икономисани 276 000 000 долара за година, което си е някаква цифра вече.
  • #3
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фордовете са качествени (повече от VW), обаче им е гаден новия дизайн! Да си оправят дизайна и ще са най-хубавата марка, както бяха през 80-те, 90-те и 2000-2005.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахахаха fail за GM!
  • #1
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво падение - от хубавия и качествен Ескорт през две успешни поколения Фокус до този гаден Фокус.