IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Заслужават ли си "икономичните" пакети на автомобилите?

Американско проучване показва, че няма голям смисъл от тях

Заслужават ли си

Има ли смисъл да доплащате за икономична версия на този или онзи модел? Заслужава ли си човек да дава своите пари за допълнителен пакет, който е предназначен да намали разходите на гориво? И ако отговорът е да - за колко време се изплаща подобна инвестиция?
Заслужават ли си
Отговори на тези въпроси се опитаха да намерят експертите от Consumer Reports, които изпробваха "икономични" модификации на три нови автомобила - Ford Focus, Chevrolet Cruze и Honda Civic.

Всеки един от тях харчи по-малко от базовия модел, но пък съответно се заплаща допълнителна сума, която в САЩ е между $500 и $800. Резултатите от изследването са на база изминати 19 300 км на година, колкото е обичайният разход на автомобил в САЩ. И при цена на бензина малко над $1 за литър.
Заслужават ли си
При Ford Focus, снабден с пакета SFE (Super Fuel Economy), който включва заден спойлер, гуми с ниско съпротивление и т.н., резултатът е спестени около $145 за година. Пакетът струва $495, което показва, че ще се изплати на собственика за около 3 години.
Заслужават ли си
Вторият автомобил - Chevrolet Cruze ECO с допълнителна аеродинамична форма и гуми с ниско съпротивления, чиято обща стойност е $800, показва икономия от едва $20 на година. Не е трудно да се сметне, че този пакет ще се изплати за 40 години (едва ли някой от купувачите на този автомобил си прави сметката да го кара 40 години).
Заслужават ли си
И накрая - Honda Civic HF с подобрени аеродинамични характеристики, джанти от лека сплав и гуми с ниско съпротивление (обща стойност от $800) се нуждае то $135 по-малко на година от стандартния Civic LX. Това показва, че "икономичният" пакет ще се изплати едва за 6 години.

Тагове: Consumer Reports
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Става въпрос за самоизплащане на аеропакет, а кола може да се самоизплати само ако се използва за превози срещу заплащане.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 13 години )
    От статията разбирам, че има смисъл само от икономичния пакет на Форд. При това излиза изгодно. Първо, че аз карам по над 30 000 км годишно, второ, че тук бензинът е доста по-скъп от 1$, така, че за по-малко от 2 години ще ми се изплати, а колата ще я карам докато стане на 5 години, т.е. поне 3 години съм на печалба и накрая ще й взема някой лев отгоре заради пакета.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 13 години )
    От статията разбирам, че има смисъл само от икономичния пакет на Форд. При това излиза изгодно. Първо, че аз карам по над 30 000 км годишно, второ, че тук бензинът е доста по-скъп от 1$, така, че за по-малко от 2 години ще ми се изплати, а колата ще я карам докато стане на 5 години, т.е. поне 3 години съм на печалба и накрая ще
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До Cenitell ( преди 13 години )
    Фен съм на бмв, но специално политиката им с оборудването и екстрите е мекано казано ужасна. Не мога да повярвам че в списъка с оборудването на Х1 базово има редове като:''Задни светлини за мъгла, отляво и отдясно'' и ''5 седалки''. Буквално НИЩО няма в стандартно оборудване на кола струваща 60 000 премиум марка. Със стоманени джанти... не го възприемам това. А относно пакетите наистина зависи от цената на пакета и разликата в икономията на всяка отделна кола, за да се прецени струва ли си.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    почти вякакъв вид "пакети"били те спортни,комфортни и с други имена, не си заслужават парите,понеже са включени и нежелани опции. Най-добра е политиката на БМВ-можеш да си ги поръчваш поотделно и да се монтират безпроблемно.
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фокус е същия ***, че и по-голям!
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако беше много хубав "Ескорт" нямаше да му сменят името с "Фокус"!
  • #10
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз принципно не бих си взел чисто нова кола скоро,защото съм на мнение,че новите коли (от 2000 насам) са брутални вече *** и няма да изтраят да са в същото състояние след 10-15-20 год. експлоатация,както един поддържан Голф 2/3 или Ескорт изглежда в момента на тези години.
  • #9
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-хубавия Ford e продадения!
  • #8
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ескорт си е легендата на 90-те.