IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се отказа от хибрида HS 250h

Причината е много слабия интерес към автомобила

Lexus се отказа от хибрида HS 250h

От премиерата на хибридния Lexus 250h минаха само 3 години и той вече отива в историята. Компанията реши да го спре от производството заради резкия спад на продажби на пазара в САЩ.
Lexus се отказа от хибрида HS 250h
Ако през 2010 г. Lexus все пак успя да продаде повече от 10 000 бройки от модела, то през 2011 резултатът бе плачевен – по-малко от 3000 продадени единици. На пазара в Япония показателите бяха още по-лоши. Затова и представител на Lexus обяви пред изданието InsideLine, че общият спад от 73 % е достатъчно основания моделът да бъде спрян от производство.

А всичко за този модел започна добре. Той бе показан на изложението в Детройт през 2009 г., където бе представен като „най-икономичният автомобил на Lexus”. Хибридният агрегат е сходен с този на Toyota Camry – комбинация от 2.4 литров бензинов мотор с мощност 187 к.с. и 2 електромотора с вариаторна трансмисия, която предава мощността към предните колела.

Фатално за HS 250h обаче се оказа решението на Lexus да пусне хибридна версия на бизнес-седана ES, към когото се насочиха клиентите на марката.

Тагове: lexus hs 250h
0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Ха-ха, момченца, нещо ама защо сменяте темата? Да не ви стана неудобна нещо? Казанлъшките *** май са ви по-интересни от немския инжинеринг, а? Що така?
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    весенце-песенце, що така толкова евтини тия БМВ-нца бе? Бива ли така, джапанките 50% по-скъпи на старо? Да не би нещо джърман инджиниъринга да става само за скрап като му изтече гаранцията. Ей, добре че са немските талиги, че на колко квартални майстори хляб дават..
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    А това е , онова сбърканото по-зачатие , някой с Германски автомобил го е изчеластрил сериозно...вече ходи безпроблемно по-голяма нужда...
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Ха-ха, колко духовито. Нее, мойто момченце, джапанката ще извърви още много стотици хиляди безаварийни колометри докато стане за скрап. Затова и цените на старо са им бая по-височки от на немските кошници.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Е какво му е състоянието? Перфектен е за скрап - като всяко друго БМВ на тия години.
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Еми става за скрап , понеже е автомобил има желязо в него , виж джапанката е за пунктовете за хартия ...ако не е валяло..
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    А, тоя "факт" е от някой ВАГинален мокър сън. Истинският факт е че Лексус продава 5 модела хибриди и скоро ще станат 7 - с новите ES, IS и SC.
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Факт , Клексус прекратява мъката "кибрити" понеже никой не ги купува , за разлика от Германските модели за които се чака....
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    весенце-песенце, какви са тия оферти дето си дал ти? Ми то всеки може да пусне обява за БМВ от 1999 за 80 000 ЕУР. Гледат се средните цени, като тези дето съм ти дал. Кой е луд да купува БМВ 525 от 2005 за 34900 при положение че има 530 пак от 2005 за 15000? А, мозъченце гладичко? Изпи ли си млекценцето? Хайде да си лягаш вече.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    весенце-песенце, за скрап стават само немските талиги, това е положението. Добре че в БГ има още много *** народ да си ги купува. Щото и тия цени са им високи.