IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се отказа от хибрида HS 250h

Причината е много слабия интерес към автомобила

Lexus се отказа от хибрида HS 250h

От премиерата на хибридния Lexus 250h минаха само 3 години и той вече отива в историята. Компанията реши да го спре от производството заради резкия спад на продажби на пазара в САЩ.
Lexus се отказа от хибрида HS 250h
Ако през 2010 г. Lexus все пак успя да продаде повече от 10 000 бройки от модела, то през 2011 резултатът бе плачевен – по-малко от 3000 продадени единици. На пазара в Япония показателите бяха още по-лоши. Затова и представител на Lexus обяви пред изданието InsideLine, че общият спад от 73 % е достатъчно основания моделът да бъде спрян от производство.

А всичко за този модел започна добре. Той бе показан на изложението в Детройт през 2009 г., където бе представен като „най-икономичният автомобил на Lexus”. Хибридният агрегат е сходен с този на Toyota Camry – комбинация от 2.4 литров бензинов мотор с мощност 187 к.с. и 2 електромотора с вариаторна трансмисия, която предава мощността към предните колела.

Фатално за HS 250h обаче се оказа решението на Lexus да пусне хибридна версия на бизнес-седана ES, към когото се насочиха клиентите на марката.

Тагове: lexus hs 250h
0 от 500
  • #35
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Еми то 3-серия е срещу Ц-класата ...
  • #34
    3 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Тая Хонда Акорд да не е с десен волан? И Аглока ТЛ срещу Алуди А8, сериозно ли ха-ха! Много си зле весенце, 3-серия срещу С-класа ако искаш?Хайде, дечица, сънчо отдавна мина.
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    или поизпоти...
  • #32
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Сома се потопи...
  • #31
    3 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    А казънлъшките *** с добро ги споменавай, че и те немски премиуми карат. Ако не бяха те оборот да правят, цените им щяха да са още по-ниски сега.
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Абе не знам кое е по-скъпо , но Хонда Акорд 1999 , струва 1900 лв. в мобилето...то бива срам , явно е за подлепване с лепило..
  • #29
    3 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    весенце-песенце, добри са немските премиуми, хиляди квартални майстори с добро ги споменават. И държавата ДДС чат-пат прибира и БВП отчита. Как да не му се радваш на немския инжинеринг. Но коли освен за скрап не могат да правят, това е положението.
  • #28
    3 rate up comment 3 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Мани ме мене колко съм мен. Кажи немския инженеринг защо струва 50% по-малко от японския на същите години? Да не е случайно заради слабото качество?
  • #27
    3 rate up comment 4 rate down comment
    потен сом ( преди 13 години )
    Айдее, тъкмо ни тръгна приказката за немското качество за скрап и немските фенчета го обърнаха на казанлъшки ***. Ей, ако не бяха казанлъшките ***, какви немски фенчета щяхте да сте бе? Ха-ха-ха!
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Абе Весо , тоя се е кръстил " потен сом" ...доста е умен..