Концернът General Motors изживява лоши времена на домашния пазар, но за сметка на това доста добри резултати на пазарите в Китай и Европа. За първото тримесечие на тази година GM има 9.8% пазарен дял в Европа, което е най-добрия резултат за последните 10 години. За първите три месеца на тази година GM е продал в Европа 553 621 aвтомобили, което е с 30 354 броя повече в сравнение със същия период на миналата година. Най-голям дял в успеха на GM се дължи на нарасналите продажби в Европа на Chevrolet и Opel. Chevrolet е продал за първите три месеца на европейските пазари 100 526 автомобили, което е с над 25 000 повече в сравнение с първото тримесечие на миналата година. Естествено най-много автомобили на Стария континент е продал Opel (включително Vauxhall) – 428 728 или с около 7 000 броя повече от първите три месеца на миналата година.