Заявено беше, че офертата на Керкорян от $4.5 милиарда за Групата Крайслер е по-не атрактивна от конкурентните оферти на Магна и фирмите от Уол Стрийт Блекстоун Груп и Серберус Кепитъл Мениджмънт. Според източници, близки до ситуацията, Керкорян сега плаща цената за съдебните битки, свързани с условията по сливането на Даймлер Бенц и Крайслер през 1998 година. Някогашният най-голям акционер в Крайслер (Кърк Керкорян), заведе дело срещу ДаймлерКрайслер през 2000 година с твърдението, че не са му изплатени милиони долари компенсации и сделката всъщност представлява поглъщане, а не сливане (през 98-ма беше обявена като „сливане между равни“), защото германците доминирали в мениджмънта на компанията. Милиардерът загуби делото през 2005 година, а заедно с него и доверието на босовете на ДаймлерКрайслер. „Как можем да му се доверим?!“, възкликнал представител на компанията пред журналист от detnews.com. Очевидно това е причината съвсем реалната оферта от $4.5 милиарда да бъде държана в „хладилника“ поне засега, а хората на Керкорян да не бъдат допускани до серията срещи, провеждани тази седмица между заинтересованите страни. Дори говорителят на ДаймлерКрайслер Хан Тян отказа коментар по статуса на офертата на Трасинда.
Същевременно източници от германска страна твърдят, че големият шеф на ДаймлерКрайслер Дитер Цече е натъкмил критериите за избор на купувач така, че да изключи Керкорян от наддаването. Освен всичко друго, самият Керкорян е 89 годишен и по тази причина е предпочитан като инвеститор, а не като мениджър, който може реално да преструктурира компанията. Сега най-интересна ще бъде реакцията на милиардера по повод изритването му от надпреварата. В средата на 90-те той направи неуспешно превземане на Крайслер, след отказ на мениджмънта на компанията да приеме неговите планове за управление. Миналата година пък се опита да използва 10-те %, които държи в Дженерал Мотърс (GM), за да тласне най-големия производител на автомобили в Америка да влезе в съюз с Групата Рено Нисан.

