fallback

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища. Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).Renault Megane RS 2652.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.Subaru BRZ2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела. 

fallback
  • #54
    Impreza Наказва ( преди 12 години )
  • #53
    Анонимен ( преди 12 години )
    Subarufen,goliam boiler si...napravo izbi ribata s TIRa!!!
  • #52
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Ами точно това са двигателите на ФВ - пълен ***. Какво става като ти гръмне турбото докато изпреварваш някой тир и отсреща идва друг тир? Ами сандвич и паметник край пътя. Има ли някаква обективна статистика колко хил. км изкарва двигател с турбо или с би-турбо? Или има ли някой от вас да е изкарал напр. 200000 км без да му гръмне турбото? Ако измислят нов бойлер, който загрява 100 л. за 5 мин. обаче всеки пети гърми и ти събаря апартамента ти ще си го купиш ли щото е модерен и пести ток?
  • #51
    Автор: ( преди 12 години )
    Субару-тата бяха уникални и като характеристики, и като иновативтост до 2004, от тогава до сега затънаха много яко, разчитат на стара слава, никакви нови технологии, нищо ново при тях...Колкото и да си напъвате мозъчетата това няма да се промени! Дори и да беше с турбо, това Субару щеше да струва най-малко с 5 бона повече и пак не се знае дали щеше да е по-бързо от това Рено! И да не ви се иска да го признаете, затъват яко, това са последни напъни на умираща марка преди Тойота да ги купи!
  • #50
    М. до Субаруфен ( преди 12 години )
    Този тест специално е на писта. Ако иска потенциалният потребител може да ги пробва и градско, в планината, на село. Тогава обаче тест драйва ще е по-продължителен, с повече видео, с повече разходи и т.н. Може да ги пробват и с повечко багаж. Все пак това са спортни изпълнения и е нормално да ги пробваш на писта, където може да се вдига висока скорост - таксата сигурно ще е по-малка от глобите.Ако искаш да ги сравняваш като инженер - вземи модели с еднакво предаване, с еднаква мощност и т.н.
  • #49
    Субаруфен ( преди 12 години )
    И к'во точно измислил М.? Като са на една цена по какво точно потребителя ще си избере едната от двете коли? По разликата от 5 сек. ли за обиколката на една писта? И все на писта ще ги карат тези коли, нали?
  • #48
    Анонимен ( преди 12 години )
    Mnogo qsno e,taka ne sa ravnostoini -ednoto mehanika,drugoto avtomat.
  • #47
    Анонимен ( преди 12 години )
    Fenovete na Subaru i Japankite, vse "kosmite" im pre4at.
  • #46
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kato e potrebitelski test,da biaha vzeli Subaruto s mehani4na kutia,hem e po-evtino,hem pove4e vyrvi.
  • #45
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво на М.,тук е много голяма рядкост,някой да мисли.
fallback
Последни