fallback

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища. Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).Renault Megane RS 2652.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.Subaru BRZ2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела. 

fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 12 години )
    Помня го. На това се казва японска резачка. Без да пише ГТИ,МТИ,Р3 или тем подобни глупости. Пъргава и бърза Корола.
  • #23
    Кико ( преди 12 години )
    До Субаруфен - няма да си кривим душата, че е така. Мудни са, но в края на краищата за какво ти трябват тези автомобили? Като искаш скорост - купуваш спортни версии и т.н. Аз искам спокойствие, сигурност и надеждност на машината. Искам тя да работи за мен, а не аз за нея. По принцип част от покупките на автомобилите са емоционални, така че и другата страна я разбирам, да иска "туй-онуй":)
  • #22
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    На тъпите английски автожурналисти още им е кисело че японците им закопаха цялото автомобилостроене. Помните ли Джереми Кларксън с Голф ГТИ дето беше по-бавен и с по-лошо пътно поведение от обикновена Корола обаче Королата видите ли била скучна. Смешници.
  • #21
    Subarufan ( преди 12 години )
    В интерес на истината, и на мен не ми хареса автоматика на Форестър 2.0. Някак си много муден ми се стори.Може да е заради ръчнната скоростна кутия на Легасито ми, не знам. Обаче СВТ-то се държеше много добре!
  • #20
    Кико ( преди 12 години )
    Не знам за Реното, ама Субару не смогват да изпълнят заявките си.Понякога не всичко е технически характеристики. АКО БЕШЕ ТАКА VW нямаше да са потенциален кандидат за производител 1
  • #19
    Кико ( преди 12 години )
    Абе Станчев, ми купи си тогава немски автоматик. Моя на Легаасито е 4 скорости от края на 94та е към 370 000 км. Досега не съм го ремонтирал само масло сменяме. Карам си спокойно комбито и никъде не бързам. Като толкова те е ударила нервата купи си една "резачка" като гореспоменатите, настъпвай *** на газта и давай напред.
  • #18
    Николай Станчев ( преди 12 години )
    На Субару автоматичната ск. кутия е под всякаква критика - имам Субару Аутбек - автоматик и като се кача на някой модерен немски автоматик /Мерц , БМВ/ направо ме е яд на японците от Фуджи Х.Индъстри - толкова да не полоат усилия да усъвършенстват автоматика. Така , че на тоя - синия не му е било хич лесно...
  • #17
    Badi ( преди 12 години )
    Logi4no renoto da predlaga malko pove4e za parite si ot toyobaruto no ima edin dr moment tozi megan e iztiskan fabri4no na 90% ot vazmjnostite na kolata a tazi qponka dori nqma i turbo i ima golqm potenciql za tunning.
  • #16
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** тая работа,ако тоя двигател на Субару има още 50 коня отгоре. С Турбо Субару ще имат 300 коня от този 2.0 двигател, Рено вадят едва 265к.с. Субару е атмосферен в момента,ако на Реното му извадиш турбото,не може да направи и 180 коня.
  • #15
    Антон Стоянов ( преди 12 години )
    Двигателите на Subaru са архаични в сравнение с този на Renaut . Subaru си останаха в 90-те . Жалко !
fallback
Последни