
В интервю за Chicago Tribune, вицепрезидентът на GM Боб Луц заявява, „Решихме да направим пауза и вече не бързаме с разработката на новите модели”. При тази ситуация бъдещето на новото Camaro не е застрашено, защото неговото завършване е почти факт.
По-друга е ситуацията с автомобили като новото поколение на Pontiac GTO, Chevrolet Impala, както и бъдещите седани на Buick и Cadillac, чиято разработка вероятно ще бъде забавена или спряна поне временно. „Вече е късно да спираме Camaro, но всички досегашни разработки след него са под въпрос”, казва Луц.
Идеята около тези модели беше свързана с новата платформа Zeta за по-големи автомобили със задно предаване. „Не можем да решим въпроса с постигането на 30% икономия на гориво при автомобили със задно предаване”, казва Луц. “Ще вземем окончателно решение за нашите бъдещи модели със задно предаване, когато правителството приеме окончателно решение за равнищата на въглероден двуокис и за средния разход на новите автомобили. По предварителни прогнози обаче, новите разпоредби могат да оскъпят бъдещите модели най-малко с 5000 долара”, допълва вицепрезидентът на GM.

