fallback

Hyundai i30 - край с компромисите

Изцяло новото поколение на колата е вече в България.

Тагове: hyundai i30
fallback
  • #19
    nixi ( преди 12 години )
    Не знам за компромисите *** точно снощи зад Била Младост попаднахме на Хюндай(май дженезис) със счупена кормилна щанга (двете предни колела сочеха в различни посоки). Скоростта на инцидента няма да е била повече от 10км/час (там е доста тясно и има много движение) Изводите са за вас.
  • #18
    Анонимен ( преди 12 години )
    """Не смятам например, че имиджа на Форд, Шкода, Рено или Фолксваген (тук района на Перник го изклчвам - там това е премиум марка ;-)) е по-добър от този на Хюндай. """Еми може и да не го смяташ, но кога си прочел под ревю на модел на изброените от теб марки да пише "Ако сте склонен да преглътнете егото си, ще откриете един наистина добър автомобил." ? Предполагам никога. Проблема на Хюндай бе че крадяха много дизайн и бяха с много евтини пластмаси, ще минат доста години да си оправят имиджа.
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    Весо ти си лунатик батко, твоя живот явно се крепи на емблемата на гоуфа ти и това е. Жалко, че е пълно с подобни комплексари в тая държава. Тя за тва и се обезлюдява, просто им писва на хората от такива като тебе и заминават ...
  • #16
    Fenix ( преди 12 години )
    За имидж си има премиум марки, докато това е кола за среднат класа (не и в БГ) и тук се гледа практичност, цена, визия, но последното което се търси е имидж.Не смятам например, че имиджа на Форд, Шкода, Рено или Фолксваген (тук района на Перник го изклчвам - там това е премиум марка ;-)) е по-добър от този на Хюндай.
  • #15
    до: АЗ ( преди 12 години )
    Свиквай!В *** егото се оправя с мощна немска бангия,Айфон,чалгата на мах и маркови дрешки от Илиенци.Пълно е с компексари,които си мислят,че са хванали господ за шлифера...
  • #14
    Triforce ( преди 12 години )
    Ако го натрупаш с всички необходими екстри, по-добре да си купиш Хонда! Едно време исках Елантра да взимам и с всички екстри, които аз исках излизаше 39 000 лева. За тия пари се взима Сивик с всички екстри и забравяш за дефекти и сервизи!
  • #13
    истината ( преди 12 години )
    Автомобила не изглежда никак зле.Добре са се постарали този път.Единствената ми забележка е към радиаторната решетка.Много е грозна с тези 2 хромирани лайсни.Само това разваля цялостното приятно впечатление.Освен това не се разбра от теста при какви скорости се постига разход под 5/100 и при какви са направили 6.7/100.Това е много важен момент,за да се знае при евентуална покупка,защото аз имам Нисан Алмера 2,2 ДТИ и при скорост 90-100 км/ч ми харчи 5,5/100,ама върви доста повече.
  • #12
    АЗ ( преди 12 години )
    Мили комплексари. Автомобила си е много хубав. Аз карам Киа Сийд и твърдя, че е най-добрия автомобил в сегмента. Сигурен съм, че I30 е по-добър във всяко отношение от познатите френски и немски бози на пазара. А ако някой ще си оправя егото с автомобила си то той е за съжаление
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като се има предвид, че статията е рекламна, дори автора на теста си е смукъл от пърстите, за да напише нещо положително,. Явно му е било доста трудно, въпреки, че от Хюндай прилично са си платили за тази рекламка"материалите са приятни и меки на допир, а и изглеждат много добре." не са писали висококачествени материали, или луксозни а приятни на допир, по заобиколен начин не чак толкова добри. При нашият тест пътувахме четирима мъже, с ръст над 175 см, а оплаквания нямаше. Демек можеше и по-зле да е. При ръст над 180 предполагам ще завалят и оплаквания. Двигателя отново тромав а харчи като 2.0 дизел. Демек и тука нещата са много зле. Ако сте умерен шофьор двигателя ще покрие очакванията ви демек ако сте заспи и не ви пука, че колата не върви, това е вашия автомобил. Заключението накрая също е показателно Ако сте склонен да преглътнете егото си, ще откриете един наистина добър автомобил. Демек, ако не ви пука, че ще ви се подиграват, това е вашия автомобил. От статията разбирам че ако дадеш същите пари за премиум автомобил на около 3-4г. ще получиш, по-добра динамика с по-нисък разход с по-качествени материали и естествено без да правиш компромис с егото си.
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чакаме теста на Аутобилд , в който ще пише ,че има по-нисък разход на гориво, по-добра динамика, по-добър и луксозен интериор, по-добър дизайн, по-ниска цена. И е на 2ро място след Гоуфа, щото емблемата на гоуфа е некак си по-красива.
fallback
Последни