IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Градският лукс на Audi пристигна в България

Състоя се премиерата на Audi A1 Sportback.

Градският лукс на Audi пристигна в България

Новата версия с 5 врати на най-компактният модел на Audi официално пристигна у нас. Така марката от Инглощад вече предлага на българския пазар и двете модификации на Audi A1 - с 3 и с 5 врати.
Градският лукс на Audi пристигна в България
Също като моделът с 3 врати, новата петврата версия, обозначена с добавката Sportback, е насочена към младите хора и градската среда. A1 Sportback е с няколко милиметра по-висок и предлага по-широко пространство в задната част. Серийно моделът се предлага четириместен, но по желание на клиента може да бъде оборудван и с пет седалки.

Промяна в статута на колата обаче няма. Премиум е водещото и в този модел с пет врати. Той струи от всеки детайл на симпатичното возило, от двигателите, които го задвижват, от екстрите, които предлага.
Градският лукс на Audi пристигна в България
Почти всеки елемент от екстериора и интериора на A1 Sportback може да бъде персонализиран според конкретното желание на клиента. Покрива, рейките на покрива, тавана и канта на спойлера, например, могат да бъдат лакирани в един от трите контрастни цвята. За екстериорен цвят на автомобила се предлагат общо 12 цвята, като един от тях за A1 Sportback е Samoa Оrange (на снимката). Друга опция е S line екстериорен пакет със спортно-елегантни детайли. Част от програмата за принадлежности на модела в бъдеще ще бъдат пакети с аеродинамични елементи и цветни акценти.

Що се отнася до екстрите, които могат да бъдат интегрирани на борда на A1 Sportback, те са взаимствани от високия клас автомобили. Сред тях откриваме върховата MMI Navigation plus с 6,5-инчов дисплей, показващ три-измерни графики с висока резолюция, която обединява 20 GB твърд диск, управление с MMI-принцип, DVD-устройство и функция гласово управление.

За най-взискателните на тема озвучение пък е предвидена аудиосистема Bose Surround Sound System (465 W), която разполага с 14 високоговорителя с LED подсветка.

На разположение е дори системата Audi connect, която работи с изображения от Google Earth и Google Street View, предлагайки профилирана информация за актуални новини, времето и пътната обстановка. Сърфирането в интернет пък се осъществява от WLAN-Hotspot, а системата Audi Traffic Information online синхронизира актуално изображение за натовареността на пътищата.

A1 Sportback се предлага с шест четирицилиндрови двигателя от последно поколение - три бензинови и три дизелови. Те генерират мощност между 86 и 185 к.с., като могат да бъдат куплирани със седем степенната скоростна кутия S tronic с два съединителя.

Сред бензиновите най-икономичен е 1.2 TFSI (86 к.с.), който изисква средно 5.1 л/100 км, а най-мощен - 1.4 TFSI (185 к.с. и 250 Нм), способен да ускори колата от място до 100 км/час за 7.0 секунди.

Дизеловите двигатели са с обем 1.6 и 2.0 литра. По-малкия предлага две мощностни разновидности - 90 и 105 к.с., като и в двата случая изразходва 3.8 л/100 км. По-големия 2.0-литров доставя 143 к.с., изразходва 4.1 л/ 100 км и ускорява колата от 0 до 100 км/час за 8.5 сек.

Цените на Audi A1 Sportback в България стартират от 32,056 лв с ДДС за бензиновите версии и от 35,803 лв с ДДС за дизеловите.

Тагове: audi a1 sportback
0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До истината ( преди 13 години )
    Чакай малко, ти попита къде са ВАГ - аз просто ти отговорих!Явно за над 8 млн. човека по света,качеството не е на първо място като критерий.Всъщност те са много повече!Като сложим и останалите марки,то милионите стават много,мноооооого повече - къде 2/3 от хората,които си купуват нови автомобили!И защо реши,че карам автомобил на ВАГ?Моят автомобил е от съвсем друга марка!Там са обсебени от сигурността на пътниците!Днес във всеки съвременен автомобил има по нещо от любимата ми марка!
  • #43
    1 rate up comment 1 rate down comment
    WTF??? ( преди 13 години )
    Премиум е водещото и в този модел с пет врати
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    Какво ме интересума на кое място са ВАГ?Теб какво те топли това,като бараката,която караш закъса на пътя и всеки месец все нещо се чупи,трябва да се сменя и ремонтира?Кажи какво?Акции ли имаш,какво ли?Тойота толкова години бяха на първо място и никой не разбра.Хората си произвеждат качествената продукция и не се хвалят.ВАГ обаче станаха 2-ри по някаква щастлива случайност,заради земетресението в Япония и проглушиха света.Това,че продават много не променя факта,че правят ***.
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-много вие дето купувате *** им да си докарате нещо. ТО толкова нерви и пари да даваш, за да се движи талигата си е стресиращо. *** пък ги компенсирате с гъзария и селски прояви когато се движат.
  • #40
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До истината ( преди 13 години )
    И като попита къде са от ВАГ...ами на 2-ро място по прадажби са за миналата година в целия свят!!!!!!!!!!!!!Дори до края на това десетилетие са си поставили доста амбициозната цел да станат номер 1 по продажби в света!Дали ще стане е отделен въпрос,но дори и да не стане ВАГ продават много добре!!!Пък такива комплексарчета, като теб може да продължавате да си злобеете!Това едва ли ще промени нещо за ВАГ!?Най-много вие да си докарате някой проблем със здравето от злобеене;-)
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До истината ( преди 13 години )
    Забелязал ли си какъв е пазарният дял на хибридите, а?Забеляза ли каква е лоялността на клиентите към хибридите, а?1 от всеки 3 закупил хибрид е готов да го направи отново!Забелязал ли си кога се качват продажбите на хибридите?..при паника от покачването на цените на горивата!Вземи попрочети малко за историята на хибридите и как се продават до момента:http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_electric_vehicle Виж как продажбите се качват и падат в зависимост от цената на горивата!
  • #38
    3 rate up comment 1 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    комфорт, лукс, ергономичност, дизайн и все от сорта.Едно 80% от хората, дето сега толкова държат на качеството, ще го забравят и с радост ще се кефят на премиум автомобила си.Заводите им няма да смогват на терсенето, а клиентите ще се редят на опашки, за да ги капарират!Компаниите ще трябва многократно да увеличават произ. си мощности!Разбира се всичко това е само хипотетично - едва ли някоя премуим марка някога ще смъкне толкова цените си
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Тогава всичките тези, дето плюете по тях, че не били качествени и пр. ще се юрнете да си купувате, кой Лексъс, кой Мерцедес, кой БМВ, кой Ауди, кой Линкълн и т.н.Качеството ще го оставите на последните места сред приоритетите си.Само таскиметрови шофьори и хора, които изкарват пари от колите си все още ще се интересуват от качеството!Тук там и някоя жена ще се прелъже да купи някое дизарнесрко недоразумение, защото ще го намери за сладурско.Останалите ще започнат да гледат неща като: сигурност
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Много сте ми интересни всички, дето само плюят по тази или онази премиум марка.Знаете ли, достатъчно е само едно единствено условие, за да стане така че 80-90% от хората, дето плюете по тях да се пребивате да ги купувате!Чисто хипотетично, реално няма как да стане, но хипотетично да предположим, че премиум марките намалят цените си(продажни, части, обслужване) и ги изравнят с тези на обикновените марки!От Акюра, та до Волво всички премиум марки да вървят на цените на Тойота,Опел,Рено и пр.
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 13 години )
    "Премиум" - Запомнете тази думичка.Тя е дъФкана, та чак предъвкана от нашего брата джурналистина. Банално...На една кола ако размерът й не е "премиум", просто цялото дойче флюгцойге не е "премиум".