IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Градският лукс на Audi пристигна в България

Състоя се премиерата на Audi A1 Sportback.

Градският лукс на Audi пристигна в България

Новата версия с 5 врати на най-компактният модел на Audi официално пристигна у нас. Така марката от Инглощад вече предлага на българския пазар и двете модификации на Audi A1 - с 3 и с 5 врати.
Градският лукс на Audi пристигна в България
Също като моделът с 3 врати, новата петврата версия, обозначена с добавката Sportback, е насочена към младите хора и градската среда. A1 Sportback е с няколко милиметра по-висок и предлага по-широко пространство в задната част. Серийно моделът се предлага четириместен, но по желание на клиента може да бъде оборудван и с пет седалки.

Промяна в статута на колата обаче няма. Премиум е водещото и в този модел с пет врати. Той струи от всеки детайл на симпатичното возило, от двигателите, които го задвижват, от екстрите, които предлага.
Градският лукс на Audi пристигна в България
Почти всеки елемент от екстериора и интериора на A1 Sportback може да бъде персонализиран според конкретното желание на клиента. Покрива, рейките на покрива, тавана и канта на спойлера, например, могат да бъдат лакирани в един от трите контрастни цвята. За екстериорен цвят на автомобила се предлагат общо 12 цвята, като един от тях за A1 Sportback е Samoa Оrange (на снимката). Друга опция е S line екстериорен пакет със спортно-елегантни детайли. Част от програмата за принадлежности на модела в бъдеще ще бъдат пакети с аеродинамични елементи и цветни акценти.

Що се отнася до екстрите, които могат да бъдат интегрирани на борда на A1 Sportback, те са взаимствани от високия клас автомобили. Сред тях откриваме върховата MMI Navigation plus с 6,5-инчов дисплей, показващ три-измерни графики с висока резолюция, която обединява 20 GB твърд диск, управление с MMI-принцип, DVD-устройство и функция гласово управление.

За най-взискателните на тема озвучение пък е предвидена аудиосистема Bose Surround Sound System (465 W), която разполага с 14 високоговорителя с LED подсветка.

На разположение е дори системата Audi connect, която работи с изображения от Google Earth и Google Street View, предлагайки профилирана информация за актуални новини, времето и пътната обстановка. Сърфирането в интернет пък се осъществява от WLAN-Hotspot, а системата Audi Traffic Information online синхронизира актуално изображение за натовареността на пътищата.

A1 Sportback се предлага с шест четирицилиндрови двигателя от последно поколение - три бензинови и три дизелови. Те генерират мощност между 86 и 185 к.с., като могат да бъдат куплирани със седем степенната скоростна кутия S tronic с два съединителя.

Сред бензиновите най-икономичен е 1.2 TFSI (86 к.с.), който изисква средно 5.1 л/100 км, а най-мощен - 1.4 TFSI (185 к.с. и 250 Нм), способен да ускори колата от място до 100 км/час за 7.0 секунди.

Дизеловите двигатели са с обем 1.6 и 2.0 литра. По-малкия предлага две мощностни разновидности - 90 и 105 к.с., като и в двата случая изразходва 3.8 л/100 км. По-големия 2.0-литров доставя 143 к.с., изразходва 4.1 л/ 100 км и ускорява колата от 0 до 100 км/час за 8.5 сек.

Цените на Audi A1 Sportback в България стартират от 32,056 лв с ДДС за бензиновите версии и от 35,803 лв с ДДС за дизеловите.

Тагове: audi a1 sportback
0 от 500
  • #24
    6 rate up comment 10 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    Никой не сравнява Тойота с тази красавица.Това е все едно да сравняваме космоса с магаре.Няма просто база за сравнение. Най-технологичната марка да е сравняваме с най-нискотехнологичната,която дори няма изкаран нито един работещ и икономичен хибрид.ВАГ са 100 г назад.
  • #23
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За 1,9 тди съм съгласен,че не са маслояди,но зависи за кое говорим.Ако е 110 или 90 к.с. да,никак не са лоши като двигатели,икономични,но са баси ярмомелките.Това трака,като трактор Беларус.Има една модификация на същият двигател дето е 130 к.с.Веднъж много лошо се наших с този мотор.Викам си че е същият двигател,ама по-мощен и ще върви яката.Купих Голф 4 с такъв.Просто ужас.Затлачиха се лопатките на турбото,които са с променлива геометрия и почна да гори масло и да грее.Трагедия голяма...
  • #22
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да сравняваче трошка на трошьота с тази красавица е смешно.. а за колата - много е хубава, но няма да е много популярна. За 30 хил лв се взима поло - същите габарити - в най-високо изпълнение със всички екстри, които са почти идентични с тези на ауди. Това ще е кола за младежи с доста богати родители, защото 1 на 1000 възрастни би си купил толкова малък автомобил..
  • #21
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колегата по-долу е прав за ДВГ 2,0 тди, че маслото го гори. Брат ми има А6 с този двигател на 2 г. е колата и долива около 1 л. на всеки 1000 км. Има много изписано за този мотор в интернет. Който не вярва да пусне гугъла и да се увери сам. Ако иска ще му дам темата, дето брат ми е пусна в Ауди форума за разхода на масло.
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Има да има и такива, които не харчат толкова много. Но в гаранцията им го пише,че ако харчат до 800гр- литър на 1000 км не се отсттранява гаранционно демек няма никакъв проблем и е нормално. И един познат кара 1.9 дизелака и не му харчи масло, *** па виv всичко друго се разпада, прозорец, маховичето смени съедителче, мапа му забива та в движение като изпреварва гаси и пали да ресне компа ;D не е като да е безпроблемна немска машина а :D
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ave posleden glupako - az karam 2.0 tdi ot 3 godini i naliva 500-600ml na 10 000km. ti li ste mi plqmpash kolko masloqden bil dvigatelq deto nikoga ne si podkrvat kava mashina. Puk ako si mislish che ima dizelov motor, koyto da ne qde maslo, znachi si dooooosta nekompetenten... komshii - momshiii...
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до бавареца ( преди 13 години )
    Показа 50 % повече от писаното щото го караха, така че хем да мерят динамиката му хем искаха икономия. Такъв филм никъде няма, така че ... доста по добре е е мултиайр
  • #17
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Стилен интериор ? Че то интериора е като на дачия и корсата бе , само дето е 3 пъти по-скъпа тая талига
  • #16
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За компресията не знам колко е добра,но доста от моторите на ВАГ са маслояди.Прави сметка колко им е добра компресията.а 2,0 ТДИ щом в сервиза казват,че 850 мл./1000 км. било нормален разход смятай.ТФСИ моторите и те си похапват масълце,но там проблема мисля не е от самия мотор,а от турбото.Мой комшия има такъв Пасат с такъв мотор и ходи на диагностика да му мерят компресията,но тя си беше в ред.Остава да е от турбото.Изобщо в последните години ВАГ много смъкнаха качеството за сметка на количе
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    този мултиеър уж много ефективен ама и той на един тест скоро показа 50% повече от колко пишат италианците. а 1,4 и 185кс си е техника. не мисля че ВАГ правят нискоефективни мотори - даже напротив. постигат доба мощност и с добра компресия - всичко е налице да е ефективен мотора.