IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Поточните линии на фабриката във Франция заработиха.

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) стартира производството на напълно новия Yaris Hybrid. Производството на модела във Френския завод, където се произвежда и стандартния Yaris, бе обявено през септември 2010 година, а TMMF е първият френски и европейски автомобилен завод, който произвежда пълни хибриди в компактния B-сегмент.

Първият автомобил, който слезе от поточната линия е предназначена за клиент от Северна Франция. Той, както всеки друг Yaris Hybrid, разполага с пълнохибридна система Toyota Hybrid Synergy Drive® (HSD). При този модел системата е с намален работен обем, специално проектирана така, че да осигури същото багажно пространство и пространство за пътниците на задната седалка, с каквото разполага и стандартните модификации на модела.

Технологията съчетава 1,5-литров бензинов двигател с олекотен, компактен електромотор, които генерират обща мощност от 100 к.с. Емисиите на СО2 са в размер на едва 79 г/км при комбиниран цикъл, а потреблението на гориво в градски условия - 3.1 л/100 км.

„Горди сме, че ние ще сглобяваме първия пълен хибрид в компактния В-сегмент в Европа. Непрекъснато нарастващите цени на петрола ме карат да вярвам, че ще предложим перфектния продукт за жителите на градовете, който съчетава нисък разход на гориво и компактни размери.”, заяви пред служителите, пряко свързани с проекта, президентът на TMMF, Макото Сано.
Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France, разположен във Валансиен, северна Франция, е домът на Yaris от 2001 година. Заводът достигна 2.1 милиона произведени автомобила Toyota Yaris на 1 Април, 2012 година. Инвестицията на Toyota за преоборудването на TMMF за нуждите на Yaris Hybrid възлиза на 25 милиона евро, което прави общата инвестиционна сума за оборудването на завода за производството на третото поколение Toyota Yaris 125 милиона евро.

TMMF е един от петте завода на Toyota, сертифицирани като устойчиви съоръжения. Екологичните показатели са поставени високо на дневен ред – от 2011 година 60% от водата, използвана в производствените процеси е дъждовна и вътрешно рециклирана. От 2007 е въведено усъвършенствано управление на 100% от отпадъците от производството, за да се гарантира чист производствен процес.

До днес Toyota е продала над 400,000 пълни хибрида в Европа. Новото попълнение - Yaris Hybrid, е част от европейската стратегия на Toyota да предложи пълнохибридни модификации на цялата си моделна гама до 2020 година.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цитат от проучване, защо има спад в продажбите на хибридите и защо който е купил хибрид не повтаря. Собствениците на хибриди посочват "Като основни причини за избора на конвенционални модели пред хибридите се изтъкват високата цена, по-скъпото след продажбено обслужване и не дотам очевидните предимства на екологичните автомобили." Тоест скъпо и тъпо. Предимство няма, това го казват собствениците на хибриди, обслужването скъпо! Затова сега Тойота купуват ДВГ от БМВ.
  • #8
    18 rate up comment 7 rate down comment
    ?! ( преди 12 години )
    Че кой сменя тия батерии бе. Те още не са си минали годините и километрите, че да ги сменят. Аз не съм чул някой да е сменял батерий на приус ? Или са редки случай или не знам. Но щом е и най-здравата и безпроблемна кола... правете си сметка. А в момента, в който се разкара ДВГ колата ще стане вечна :) така че бъдещето идва независимо дали това се харесва на някой хора и концерни изостанали на светлинни години от Тойта и подобни :)
  • #7
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е тука имало и *** който още не е разбрал, че който е купил хибрид не повтаря. Драсни в гугъл, "Хибридите разочароват собствениците си" или "Спад в продажбите на хибриди"Ако не можеш да пишеш влез и прочети това:http://clubs1.bg/novina.php?n=22424и това: http://news.data.bg/9/***/330079/ а тука както виждаме Голфа продължава да си е лидер, така става ясно кое е *** и кое колата.За това и сега слагат на Тойотките БМВ-двигатели, да си върнели доверието на клиента и да си вдигнели имиджа.
  • #6
    13 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Na selskite BG tarikati,mirisheshti na nafta i dgibrova nikoga nyama da im doide akula v glavata
  • #5
    8 rate up comment 15 rate down comment
    До кенефа ( преди 12 години )
    Не знам как е с кенефите, обаче много хора плачат, когато трябва да сменят батерии - цената им повече от соленичка, а икономията, коята ти дава хибрида далеч на я покрива!Точно затова хората не искат да купуват 2-ри път такава беля.Просто технологиите не са достатъчно развити, нито пък достатъчно популярни, за да ти излезе на сметка!Погледни цената на автомобила, икономията, коята имаш откъм гориво и колко струва смяната на батериите после!Този хибрид ти излиза златен!!!!!!!!!!!!
  • #4
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Реват само в болния ти мозък.Това да не е *** на ВАГ?
  • #3
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Както показва статистиката, който е купил хибрид не повтаря.
  • #2
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Балъците да налазват, а след няколко години ще реват на глас, така както реват тези с Приус!
  • #1
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А пък германците правят дизели, ама с две години гаранция хахахаха