IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Поточните линии на фабриката във Франция заработиха.

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) стартира производството на напълно новия Yaris Hybrid. Производството на модела във Френския завод, където се произвежда и стандартния Yaris, бе обявено през септември 2010 година, а TMMF е първият френски и европейски автомобилен завод, който произвежда пълни хибриди в компактния B-сегмент.

Първият автомобил, който слезе от поточната линия е предназначена за клиент от Северна Франция. Той, както всеки друг Yaris Hybrid, разполага с пълнохибридна система Toyota Hybrid Synergy Drive® (HSD). При този модел системата е с намален работен обем, специално проектирана така, че да осигури същото багажно пространство и пространство за пътниците на задната седалка, с каквото разполага и стандартните модификации на модела.

Технологията съчетава 1,5-литров бензинов двигател с олекотен, компактен електромотор, които генерират обща мощност от 100 к.с. Емисиите на СО2 са в размер на едва 79 г/км при комбиниран цикъл, а потреблението на гориво в градски условия - 3.1 л/100 км.

„Горди сме, че ние ще сглобяваме първия пълен хибрид в компактния В-сегмент в Европа. Непрекъснато нарастващите цени на петрола ме карат да вярвам, че ще предложим перфектния продукт за жителите на градовете, който съчетава нисък разход на гориво и компактни размери.”, заяви пред служителите, пряко свързани с проекта, президентът на TMMF, Макото Сано.
Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France, разположен във Валансиен, северна Франция, е домът на Yaris от 2001 година. Заводът достигна 2.1 милиона произведени автомобила Toyota Yaris на 1 Април, 2012 година. Инвестицията на Toyota за преоборудването на TMMF за нуждите на Yaris Hybrid възлиза на 25 милиона евро, което прави общата инвестиционна сума за оборудването на завода за производството на третото поколение Toyota Yaris 125 милиона евро.

TMMF е един от петте завода на Toyota, сертифицирани като устойчиви съоръжения. Екологичните показатели са поставени високо на дневен ред – от 2011 година 60% от водата, използвана в производствените процеси е дъждовна и вътрешно рециклирана. От 2007 е въведено усъвършенствано управление на 100% от отпадъците от производството, за да се гарантира чист производствен процес.

До днес Toyota е продала над 400,000 пълни хибрида в Европа. Новото попълнение - Yaris Hybrid, е част от европейската стратегия на Toyota да предложи пълнохибридни модификации на цялата си моделна гама до 2020 година.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #39
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Ama mnogo si prav 4ekore!Ti si potvurgdenie ,4e inteligentnite hora haresvat japonski koli i inovaciite im
  • #38
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ami,kupuvaite si hibridi,kakvo ni gi navirate.Mnogo bili zdravi,ami aide,kakvo se panete.
  • #37
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    В Европа са популярни дизелите защото законодателсвото ги толерира чрез по-ниски такси върху горивото и по-разхлабени стандарти за емисии. Разбира се, заради лобиските интереси на *** си автопроизводители. През 2014 обаче идва ЕУРО6 и дизелите ще станат още по-скъпи за да го покрият. А след това ще има ЕУРО7 и т.н. И докато хибридите нямат проблем да покрият и ЕУРО15, дизелите ще стават все по-сложни и скъпи докато накрая станат нерентабилни.
  • #36
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Това колко се купуват хибридите зависи от културата на потребителите. В Япония например хибридите са с над 20% пазарен дял. http://***.thetruthaboutcars.com/2012/03/hybrids-top-japans-best-selling-car-list/
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пък и някой замислял ли се е от вас , че в нормална държава европейска данъкът на колата се плаща на база вредните емисии, който отделя в атмосферата. Което значи, че там им е много по евтино да карат такава кола. Да не говорим и за държавните отстъпка от данъците при покупка на ел. или хибрид автомобил.
  • #34
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ел. Автомобилите са за града. е го ли разбрахте това. Като застанеш на светофара вместо да ти парпори двигателя и да хачри той си стой и не харчи нищо съответно и пробега ти е по-голям. В града се кара с 50-70 макс! ВИе прости ли сте какво ? А сметнете ако на хибрид се сложи и газ метан или квото искате ? МИ то ще забравиш кога си заредил. А ел. КОлите нямат никаква поддръжка. Гледайте филма Кой уби ел. Кола и ще видите,че хората си ги искат ! и то технология 98ма год.
  • #33
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В Германия и Франция също много от такситата са Приус.В Германия тази зима температурите надхвърлиха минус 30 градуса,а такситата Приус не са спирали да движат.В Берлин има полицейски Приуси.В интервютата с полицаите се каза,че колата е в пъти по-добра от дизеловите БМВ 3 с които са оборудвани по принцип немските полицаи.Казаха,че с Приус по-лесно залавяли престъпници,защото се придвижвали безшумно и ги изненадвали.Казаха,че ще увеличат още автопарка с Приуси.Защо ли?
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Съгласен съм с теб,че хибридите все още не са разпространени толкова, колкото конвенционалните,спор няма.Все още първоначалната им цена е доста висока също!Но според мен, цените на горивата не са все още достатъчно високи,което след някой друга година няма да е тка, и ще си по на сметка, да сменяш батерия на 5 год. например, от колкото да пълниш резервоара с бензин за 10 лв/литър например!Тогава сметките ще бъдат доста по-различни.Освен това,всеки голям производител има хибриден проект. Защо ли?
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До Subarufen ( преди 12 години )
    Това, че сега не се купува както разтраканите дизели, и понеже е сравнително нова технология, не значи, че след още 15-50 години, като станат цените на горивата 2-3 пъти по-високи, че няма да пробият тогава хибридите. Освен това, от всички масови прозводства на хибриди в света, няма спор, че Приуса е най-надежден!Един ел. двигател е в пъти по-надежден и по-евтин за подръжка от цял ДВГ, и с по- добри характеристики.Батерията те изкарва 5 години без проблем сега, а технологията там се развива още
  • #30
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До Subarufen ( преди 12 години )
    И след като е супер, мега, хиперготин Приуса, защо толкова малко хора го купуват?Защо такситата навсякъде по света не са Приус?След като всичко му е тип топ, след като всички са толкова доволни, след като всичко е толкова розово, защо хората не се редят на опашки, за да ги купуват?Нали, щом всичко е толкова готино, по пътищата това трябва да е най-често срещаната кола!?Реалността обаче е друга!Защо така?Нещо не се връзва в тази идилия, с този крайъгълен камък, с този шедьовър на автомобилите