IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Поточните линии на фабриката във Франция заработиха.

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова

Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) стартира производството на напълно новия Yaris Hybrid. Производството на модела във Френския завод, където се произвежда и стандартния Yaris, бе обявено през септември 2010 година, а TMMF е първият френски и европейски автомобилен завод, който произвежда пълни хибриди в компактния B-сегмент.

Първият автомобил, който слезе от поточната линия е предназначена за клиент от Северна Франция. Той, както всеки друг Yaris Hybrid, разполага с пълнохибридна система Toyota Hybrid Synergy Drive® (HSD). При този модел системата е с намален работен обем, специално проектирана така, че да осигури същото багажно пространство и пространство за пътниците на задната седалка, с каквото разполага и стандартните модификации на модела.

Технологията съчетава 1,5-литров бензинов двигател с олекотен, компактен електромотор, които генерират обща мощност от 100 к.с. Емисиите на СО2 са в размер на едва 79 г/км при комбиниран цикъл, а потреблението на гориво в градски условия - 3.1 л/100 км.

„Горди сме, че ние ще сглобяваме първия пълен хибрид в компактния В-сегмент в Европа. Непрекъснато нарастващите цени на петрола ме карат да вярвам, че ще предложим перфектния продукт за жителите на градовете, който съчетава нисък разход на гориво и компактни размери.”, заяви пред служителите, пряко свързани с проекта, президентът на TMMF, Макото Сано.
Първата Toyota Yaris Hybrid е готова
Toyota Motor Manufacturing France, разположен във Валансиен, северна Франция, е домът на Yaris от 2001 година. Заводът достигна 2.1 милиона произведени автомобила Toyota Yaris на 1 Април, 2012 година. Инвестицията на Toyota за преоборудването на TMMF за нуждите на Yaris Hybrid възлиза на 25 милиона евро, което прави общата инвестиционна сума за оборудването на завода за производството на третото поколение Toyota Yaris 125 милиона евро.

TMMF е един от петте завода на Toyota, сертифицирани като устойчиви съоръжения. Екологичните показатели са поставени високо на дневен ред – от 2011 година 60% от водата, използвана в производствените процеси е дъждовна и вътрешно рециклирана. От 2007 е въведено усъвършенствано управление на 100% от отпадъците от производството, за да се гарантира чист производствен процес.

До днес Toyota е продала над 400,000 пълни хибрида в Европа. Новото попълнение - Yaris Hybrid, е част от европейската стратегия на Toyota да предложи пълнохибридни модификации на цялата си моделна гама до 2020 година.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 12 години )
    15.000 паунда, аре стига бе другари японциhttp://***.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/bv/frame_start.jsp?id=CC2-YarisHSD-landing
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До Чекора/Мамуля ( преди 12 години )
    И ако следиш Top Gear, то в 17-ти сезон мисля беше даваха за 2 ел. автомобила - Нисан и Пежо.Тестваха ги и общо взето не бяха впечатлени!Всъщност те направо си бяха разочаровани.Най-забавно беше, когато се опитаха да намерят място на което да ги заредят:-)Да не говорим за времето, което им бе нужно, за да напълнят батериите им.Беше си комедия общо взето!Интересно ми е, като си такъв фен на хибридите, ако живееш на 8-я етаж на някоя панелка, как ли ще го зареждаш?Неудобства няма, хич даже!!!
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До Чекора/Мамуля ( преди 12 години )
    И я кажи как се представят батериите зимата?Как се справят със студа?Дали, ако един руснак в Сибир си купи ел. автомобил ще му е от полза зимата при температури от минус 30-40 и надолу?Нали се сещаш, че има държави като Русия, Канада, Швеция, Финландия и други, където зимата трае по няколко месеца.Колко ли ще издържи батерията при минус 40, а?И защо в САЩ за едни щати Тойота дава една гаранция на батериита си, а в други, дето има зима и са по-студени е друга - по-малка?Дали не е заради студа,а?
  • #16
    7 rate up comment 6 rate down comment
    До Чекора/Мамуля ( преди 12 години )
    Я, ти, като специалист по ел. двигателите, явно, дай ни повечко детайли, за това колко се е развила технологията от онези години, та до този момент!?Дай да видим колко се е увеличил пробега на хибридите?Дай да видим как се движи развитието и на ел. автомобилите?Кажи ми колко време ще пътуваш от София до Варна, ако ще го караш само на ток?Дали няма да ти отнеме няколко дена, а?Ами ако трябва да пътуваш от София до Париж?Седмици, нали така!?Хм?
  • #15
    6 rate up comment 9 rate down comment
    японските сметки ( преди 12 години )
    3.1л по японска сметка прави 5.0л/100. И така излиза че има конглокентни дизелови/бензинови агрегати с по-ниско потребление.. но нека видим теста на аутобилд, там само ще се потвърдят кривите сметки на джапанките..
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    чики, стига лъгал де, чики.. знаем че тези тойота с такива пробези съществуват само в твоите мечти и .... на автоморгата!
  • #13
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Купувачите на хибириди са искали да изпробват модерна икономична технология,това не са коли за спортно каране. А на времето първите коли са се движили с 10-15 км/ч, много по-бавно от каруците с коне, а освен това бензин е имало само в аптеките и то много по-скъп от тревата и сеното!
  • #12
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Имат таксита Приус с по над 500 000 км с оригинални батерии. Приуса е проектиран да пести живота на батерията. Още първите приуси от 97-*** си карат с оригиналните батерии. Освен това обслужването е много по-евтино - няма акумилатори за смяна, няма ремъци, накладките карат 3 пъти повече заради регенеративното спиране.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Все повече започвам да се убеждавам, че болшинството от пишещите тук са пъпчиви сополанковци, които дори не се опитват да мислят, а ако все пак опитат,то го правят с грешната глава!Кое точно му е изгодното на хибрида?Това, че в някой случаи той струва двойно повече от негов аналог с ДВГ?Това, че батерията му постепенно се износва и издръжливостта й намалява с годините ли?Това, че за да я замениш плащаш няколко хилядарки ли?Хибридът е добър вариант, но за далечното бъдеще!ДВГ е истината сега
  • #10
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Продължи цитата да видиш, че спад не се наблюдава единствено при клиентите на приус. така че споко. До някоя година ще пищат не тези с хибридите, а тези с дъртите гоуфове.