IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е Audi A6 L e-tron

Може да измине около 80 километра в напълно електрически режим.

Това е Audi A6 L e-tron

Три чисто нови концепции на бъдещи модели ще покаже Audi в Пекин. Една от тях е Audi A6 L e-tron, информацията и първите снимки, за която се появиха днес. 

Автомобилът е пълен хибрид, чиито батерии могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Базиран е дългата версия на Audi A6 - L, която е най-добре продаваният модел на марката в Китай.
Това е Audi A6 L e-tron
Plug-in хибридът е получил специален дизайн, който го отличава от стандартните версии на Audi A6 L. При Audi A6 L e-tron решетката на радиатора е шестоъгълна и хромирана, задната броня разполага с дифузер, а джантите с типичния за e-tron моделите дизайн, имат размер от 21-инча.

Размерите на луксозния хибрид са: дължина 5.02 метра, широчина 1.87 метра, височина 1.46 метра и междуосие 3.01 метра.

Задвижването е поверено на хибридна система, съчетаваща 2.0-литровия TFSI бензинов двигател (211 к.с.) и електромотор, генериращ 95 к.с. Батериите, които са разположени в задната част на колата, са литиево-йонни, с течно охлаждане. Те позволяват на Audi A6 L e-tron да измине около 80 километра в напълно електрически режим, с постоянна скорост от 60 км/час.

Моделът ще се произвежда в Китай, с помощта на партньорът на Audi в страна FAW. Audi A6 L e-tron е предназначен изключително за Китай.
 

Тагове: audi a6 l e-tron
0 от 500
  • #6
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дали ще се продава или това не е засяга зашщото няма да си го позволя,но визиуално КЪРТИИИ!!!
  • #5
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tova e mnogo krasiva mashina, pukdali e hibrid ili ne - ne me ***
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    това не е за българия - на българина му дай скъпи неща за малко пари. тогава ще е доволен. е как да стане това бе отворковци. я марш на илиянци да си купете блузки на версаче или долче за малко пари.
  • #3
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Пропагандата е евтина, технологиите са скъпи. ВАГ винаги са били по евтините решения.
  • #2
    16 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Задвижването е поверено на хибридна система, съчетаваща 2.0-литровия TFSI бензинов двигател (211 к.с.) и електромотор, генериращ 95 к.с.Това да не е същата концепция като хибрида им Q5, който не може да свали разхода под 10/100 ?*** и смешната марка
  • #1
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тия Е-трон ги ползват само за реклама,а не ги продават. Няма нито един Е-трон в продажба,включително А1 калинката не е в продажба.