IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 след удар с 300 км/час

Инцидентът е станал на аутобан в Германия.

BMW M5 след удар с 300 км/час

BMW M5 след удар с 300 км/час
Единствената държава в света, където можеш законно да напълниш километража на колата си, е Германия. Аутобаните, и по-скоро определени отсечки от тях, са конструирани така, че да можеш да караш с колкото можеш. Това обаче не винаги е безопасно, а инцидентите по тези прави и идеално асфалтирани отсечки не са рядкост.

Пример за това е катастрофа с BMW M5 на аутобан A81 недалеч от швейцарската граница. Според информацията на m5post, синьото BMW се е ударило последователно в мантинелите от двете страни на пътя, завъртяло се е няколко пъти и е спряло след около 100 метра в тревните площи до пътя.

Като виновник за инцидента се определя друг автомобил, който без да подаде сигнал, навлиза в най-лявата лента, където баварския суперседан се движи с около 300 км/час. Водачът на BMW-то опитал да избегне удар с колата, но изгубил контрол над возилото си.

Въпреки високата скорост и последователните тежки удари, 60-годишният водач, 20-годишната му спътница и дори кучето, което било на задната седалка, са живи. Те са откарани в болница с тежки наранявания, но в съзнание.

За щастливият край (изключваме потрошеното M5), заслуга имат и синовете на 60-годишният водач. Те следвали колата на баща си с BMW M6 и BMW M3, и оказали първа помощ на пострадалите, веднага след катастрофата.

Информация и снимки: m5post

Тагове: BMW M5
0 от 500
  • #24
    39 rate up comment 16 rate down comment
    зззззц ( преди 13 години )
    последните години доста живота спасиха тези БМВ-та,преобръщания,пропасти,дори когато загина тест пилота на Лексус мисля че беше при челен удър с едно БМВ с 4 човека вътре и всички те бяха невредими;) за сметка на състезателния лексус които би трябвало да е по-обезопасен при удър от обикновенната кола и т.н....БМВ си е БМВ няма място за сравнение :) те за това превземат пазарите щото се преви както трябва да се прави ;) БРАВО....
  • #23
    38 rate up comment 9 rate down comment
    blago ( преди 13 години )
    Volanadjia, F10 e ограничена на 270км/ч.А в една катастрофа с такава скорост, всичко се свежда до късмет. Виждали сме къде, къде по-тежки катастрофи с доста по-ниска скорост. Спор няма, че колата е мислена, но при такава скорост това няма значение.
  • #22
    36 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На мен пък ми звучи, като навита, богата фамилия, тръгнала да пробва на тати новата играчка!
  • #21
    35 rate up comment 17 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Статията сякаш е редактирана в централата на БМВ-звучи като реклама от зората на авторекламите.
  • #20
    44 rate up comment 9 rate down comment
    SuperTurboDriftRacer ( преди 13 години )
    Не напразно краш тестове се правят до 112 км/ч (поне за повечето автомобили), над тази скорост си е "божа работа" дали ще оцелееш или не. Затова без значене какви системи за безоппастност има на автомобила ви, карайте внимателно и не се правете на състезатели, все пак на пътя не всички сме "активни и кадърни" шофьори. А и ако имаше по-малко от твоя вид, нямаше да имаме нужда и от толкова системи за безопастност "По-добре 30 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано"
  • #19
    45 rate up comment 8 rate down comment
    до анонимен ( преди 13 години )
    Точно толкова кадърен шофьор като теб се уби заедно с двама свои приятели с БМВ без ESP и ABS до Симитли снощи! Аман от "дрифтъри" с малки *** и комплекси в следствие на това до небесата!
  • #18
    38 rate up comment 9 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    относно електронния ограничител на скоростта.. той се премахва дори заводски от БМВ с .т.н "driver's packige" и скоростта измерена официално е 305 км/ч . Отделно почти всяка тунинг фирма предлага ремапинг и премахване на ограничителя . Операцията трае няколко минутки и е изцяло софтуерна :) Между другото и аз не вярвам това да е било удар с 300км/ч по скоро е загуба на контрол и последиците от това, но въпреки това си е сериозен атестат за пасивната сигурност на М5
  • #17
    36 rate up comment 27 rate down comment
    до анонимен ( преди 13 години )
    относно ESP и ABS тия системи са за асистенция на мързеливи или некадърни шофьори. на този, който "чувства" какво става с колата, в екстремни ситуации само пречат
  • #16
    40 rate up comment 8 rate down comment
    премиер ( преди 13 години )
    до драйвър - абсолютно си прав + това надали са откраднали по-голямата част от парите отпуснати за строителството
  • #15
    42 rate up comment 11 rate down comment
    МОСКВИЧ ( преди 13 години )
    ДО RS1600 не че съм кой-знае какъв фен на бмв, ама ходи се претъркаляй с 300 км/ч с ГРЕЙТ УОЛ на същата магистрала