IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски конкурент на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class

BAIC C80K ще бъде представен в Пекин

Китайски конкурент на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class

Китайски конкурент на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class
Китайската автомобилна компания BAIC планира да пусне на месния пазар луксозен автомобил, с който да конкурира удължените версии на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class.

За целта BAIC използва помощта на европейските компании Fioravanti и  Eastone, които имат офиси в Шанхай, Китай. Общият им проект - моделът C80K, ще бъде представен на автомобилното изложение в Пекин, което отваря врати следващата седмица.

Там ще видим концепция на модела, който се очаква да стъпи на пазара още тази година.

Возилото, имащо дължина 5,203 мм и широчина 1,915 мм, и отличаващо се с липсата на средна колонка, ще бъде основният коз на BAIC за дял от пазара на луксозни автомобили в Китай, който расте с огромни темпове. За периода януари-март 2012 година в Китай са реализирани 130,416 луксозни возила, което представлява увеличение с 36.7%, прямо същия период на миналата година.
Китайски конкурент на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class
Beijing Automotive Industry Holding Co. (BAIC) е един от големите производители в Китай. Компанията е партньор на Daimler AG, като сглобява автомобили Mercedes-Benz за китайския пазар. Има сътрудничество и с Hyundai, а също така притежава правата и интелектуалната собственост на няколко модела Saab.

Тагове: BAIC
0 от 500
  • #158
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Трай бе ***
  • #157
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тук се е събрала банда лузъри и хейтват ли,хейтват.....абе *** я се вижте какви сте убитаци, къде сте тръгнали да плюете по немското и японското.И швабите и жълтурите са добре, ама гащници като вас няма да се оправят в живота.
  • #156
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аааааа ти си бил неподозирано неумен.Милсех, че говориш за проверка на практика, а ти говориш за един поглед върху хартия.Ако си прав ясно защо германците са толкова зле.
  • #155
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Ти умнико за индустриален шпионаж не си ли чувал? ....абе амфетаминка , данните на автомобилите са изложени в рекламните им каталози , тези данни никой не ги следи...индустриален шпионаж...смени дилъра момче...
  • #154
    2 rate up comment 4 rate down comment
    do speedart ( преди 13 години )
    Ти умнико за индустриален шпионаж не си ли чувал?
  • #153
    4 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Кой ще ревне че лъжат бе *** , да не мислиш че някой следи конглокенцията и проверява ...аман от деца
  • #152
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ясно,не ти изнася истината.Ако беше лъжа,точно конглокентите щяха да реват,че лъжат.А всички данни се замерват по равно за всички марки .
  • #151
    4 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Както се знае японците доста послъгват за да продават травеститите прости , затова едно е на хартия друго на практика ..но ти си мишок кво ти овяснявам..
  • #150
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Що да го докажа,влез и провери какви коне дава един немски Голф от 1.4 или 1.6 без турбина и виж японките,върни се в годините и ще видиш,че винаги японските имат повече мощност от малко обем и вървят повече.
  • #149
    4 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Немскате каруца й трябва по-голям мотор и повече коне за да върви колкото една японска.Жалки са немските кочини. ..ДОКАЖИ ГО