IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota иска да задмине VW с помощта на BMW

Японците залагат на два модела да си върнат позициите в Европа

Toyota иска да задмине VW с помощта на BMW

Японският концерн Toyota, който загуби лидерската си позиция на световния пазар, смята да настигне и задмине Volkswagen.Сериозна помощ за това ще окаже сътрудничеството с BMW в областа на дизеловите двигатели.
Toyota иска да задмине VW с помощта на BMW
На първо време – още през тази година, Toyota ще пусне на пазара хибридна версия на Yaris, както и спортното купе GT 86. Тези два автомобила трябва да увеличат сериозно продажбите в Европа. Именно на Стария континент, но от 2014 г., японският производител ще започна да предлага машини с дизелови двигатели, производство на BMW.

„За Toyota е неприемливо да се намира на такова равнище на продажби в Европа – заяви пред Automotive News регионалният директор на концерна Дидие Лероа. – Затова и най-важната ни задача е да си върнем доверието на купувачите. За целта трябва да се фокусираме върху техните изисквания и предпочитания, и да им предоставим богат избор от автомобили”.

За целта хибридният Yaris, който харчи едва 3.5 л/100 км, ще трябва да се конкурира с VW Polo. Японците вече започнаха производство на автообила в завода си във Франция.

За хората, желаещи силни усещания, Toyota ще предложи GT 86. Неговият агресивен дизайн и сравнително невисока цена трябва да му позволят да се пребори с VW Scirocco и Peugeot RCZ. Има и още една задача – да повиши имиджа на компанията.

Последната стъпка към връщане на върха, японците ще направят с дизеловите мотори на BMW. На Стария континент машините с такова гориво са доста популярни, като в Германия заемат до 50 % от продажбите. А купувачите са свикнали да се доверяват на германското качество, което кара Toyota да се обвърже с BMW.

0 от 500
  • #16
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    АЗ лично ако трябва да купувам Тойота ще гледам да е с японски мотор.Не желая в колата ми да има нещо немско, камо ли цял двигател.Обаче Ганжо като чуе БМВ и ако може ще купи и две Тойоти.Средностатистически европейски *** ще стори същото.Ето защо е този съюз.
  • #15
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всичкото това е просто рекламен трик.Тойота имат страхотно добри дизели.Например 2,0 е много добър и икономичен.Сложен на Авенсис дава среден разход 4,5/100.При това не само на книга,а действително е толкова в реални условия.Проверено на практика дава 4,7/100. по борд компютър,а реално е 5/100.Колата още не е разработена и след няколко хил.км още ще падне разхода до заводския.Този двигател покрива нормите евро 6.Просто европееца,като чуе БМВ ще купува повече и за това японците са се вързали.
  • #14
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Според мен проблема на тойота е хюндай.Тепърва тойотките ще ядат шамари от корейците.
  • #13
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    не се притеснявайте за тойота, тя ще е там където трябва да бъде.. в гаража на шоферите! както и vw ще бъде там където заслужава да бъде! пак в гаража.. ама на сервиза. не злобея, просто vw са алчни *** и не заслужават да са пред тойотите! тойотите също имат косури.. нормално е, няма перфектен автомобил, но политиката им е къде къде над тази на vw ! а инъче евала за сътрудничеството, тойота явно знае с кого трябва да играе! ако си подобрят дизелите, ще си върнат утвърдените позиции
  • #12
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Не да ги здмине.Трябва да ги набута на кучето в *** тъпите ВАГ с долнопробното им качество." xaxaxa ey takiva .. xixixix
  • #11
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ГТ86 няма какво да се бори с мъртвороденото Сироко.Това два съвсем различни автомобила.А за борба между високотехнологичния Ярис и дефектното Поло е просто смешно да има.
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой хора, вместо да сънуват причини като намалени разходи и други илюзии да прочетат статията а не от заглавието, да развиват хипотези, ясно е написано:"най-важната ни задача е да си върнем доверието на купувачите". Целта също е написана:"да настигне и задмине Volkswagen" ето и как смятат да стане:"За целта хибридният Yaris, който харчи едва 3.5 л/100 км, ще трябва да се конглокира с VW Polo""Toyota ще предложи GT 86 да се пребори с VW Scirocco и Peugeot RCZ."
  • #9
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ползвали двигатели на БМВ, за да си намалят разходите! Що за уникум стигна до това заключение? При положение че произвеждаш собствени дизели, ще купуваш и то от БМВ, предполагам на двойна цена. Няма как разходите да намалеят, напротив биха се увеличили. Освен това, трябва да промениш конструкцията на шаси, трансмисия и др. елементи, за да ги напаснеш с двигателите на БМВ което е още допълнителни разходи. То си е написано, защо ще вземат ДВГ от БМВ, за да си върнат доверието на клиентите.
  • #8
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Идват новите ЕВРО6 норми и за Тойота е по-лесно да си купи двигатели от БМВ които го покриват отколкото да разработва свои. Това е елементарната причина. Няма смисъл да се инвестира в дизели, те са умряла технология. Иначе Тойота сравнена с ВАГ имат 3 пъти по-голяма пазарна капитализация така че е реално е 3 пъти по-технологична компания при положение че производствата са им сравними по бройка.
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    dobar hod na iaponskata marka no v slucia bmw ste ima po goliama izgoda ,ot dalgi godini bmw obicat kooperativkite priaten den