
Още в първите дни дилърските центрове на Mercedes са събрали 75 000 поръчки за този модел, съобщава сайтът Worldcarfans.com
Прави впечатление, че повечето купувачи поръчват автомобила дори без да са изминали пробно и един километър с него. По-малко от 10% от поръчките са станали след „тест-драйв" (пробно каране).
Само по време на последния уикенд дилърските центрове на Mercedes на Стария континент са били посетени от близо половин милион потенциални купувачи. Средната цена за базисния вариант на С-Клас е малко над 30 000 евро.
Едновременно с Mercedes-Benz C-Клас в Европа доста успешно стартираха и продажбите на новото поколение Smart ForTwo. За мини автомобила вече са събрани 45 000 поръчки. Ако успехът на малкия автомобил продължи, от DaimlerChrysler може и да преосмислят идеята за евентуална продажба на марката.

