IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Great Wall показа най-големия си и мощен модел

Всъдеходът Hover H7 тежи 2.2 тона и разполага с 215 к.с.

Great Wall показа най-големия си и мощен модел

Китайският гигант Great Wall, част от чиито автомобили се произвеждат в завода на „Литекс Моторс” край Ловеч, показа своя най-голям и мощен модел. Това е всъдеходът Hover H7, чиято официална премиера е насрочена за изложението в Пекин в края на месеца.
Great Wall показа най-големия си и мощен моден
Изданието China Car Times публикува снимки и информация за машината, която напомня донякъде за предишната версия на Volkswagen Touareg. Дължината на H7 е 4800 мм, широчината - 1938 мм, височината – 1785, а разстоянието между двете оси – 2915 мм. Всъдеходът тежи 2.2 тона.

Автомобилът ще бъде със задвижване на четирите колела и ще се предлага с 2.0 литров турбомотор, развиващ 215 к.с. и 324 Нм. Двигателят се комбинира с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Максималната скорост на Hover H7 е 180 км/ч, а комбинираният разход на гориво – 10.6 л/100 км.

Най-големият Great Wall ще се предлага с 10 въздушни възглавници, система ESP, адаптивни светлини, система за следене на мъртвата зона, възможност за стартиране на двигателя с бутон, навигация и DVD-система.

Засега H7 ще се произвежда само за китайския пазар, но не е изключено догодина да бъде насочен и към Европа.

Тагове: Great Wall hover h7
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    want to say ( преди 11 години )
    Все още не откривам какво се произвежда от тази кола в българия. Доколкото виждам се сглобяват в българия, ама частите? В завода показват само как събират автомобила и го тестват. Вероятно се използва само евтина работна ръка..
  • #38
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до karutsar ( преди 13 години )
    абе ти наистина си оправдаваш името , рядко си кух и явно нищо не помниш .За москвичите не знам какво помниш , но още вървят , "перкинс" се произвеждаха във Варна и си беше сносен двигател за мотокар , а ние мотокари правехме много.Шуменските ГАЗ-ки още вървят , а "Чавдар" се произвеждаха в Ботевград и бяха лиценз на Сетра - най-доброто за времето си . Пежо никога не се е произвеждало в България , а ти си ***
  • #37
    0 rate up comment 5 rate down comment
    karutsar ( преди 13 години )
    За германците това ,че се набутват но купуват родно производство просто не е вярно.За северните страни това нещо не важи.Това важи за французите ,гърците,италянците испанците ,турците те наистина предпочитет родното по скъпо и по некачествено но родно производство.
  • #36
    1 rate up comment 5 rate down comment
    karutsar ( преди 13 години )
    А за китайски коли да се произвеждат в България.Просто мерси.Аз много добре си спомням Москичите които също се произвеждаха в България.Спомням си в Шумен се произвеждаше двигател Перкинс за мотокарите и за дизеловите ГАЗ-ки.В Шумен се произвеждаха автобуси Чавдар 1към1 бяха МАН.Всичко това беше ***.Произвеждаше се ПЕЖО в далечните години РОУВЪР в по близките години и за да не ги изложим и да не им падне реномето на международните пазари и ПЕЖО и РОУВЪР веднага си обраха крушите от България.
  • #35
    1 rate up comment 2 rate down comment
    karutsar ( преди 13 години )
    Въобще не става въпрос за стока произведена в Балгария и не произведена в България.Става въпрос за качествена и некачествена стока.За ваше сведение имам скутер(по кочно имах вече се разпадна).Купих на дъщеря си китайско колело ,тя го кара точно 3(три)дена и се наложи да се ремонтира вече.Имам приятел има фреза китайски ***.В квартала един купи на сина си АТВ също излезе ***.Да изброявам ли още примери.Виж за електроника не казвам нищо изглежда електрониката по им се отдава.СЛЕДВА ПРОД.
  • #34
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ктм88 ( преди 13 години )
    хаха, значи който си купува стока произведена в българия е ***, така ли? нито искам да зарибявам някого, нито да рекламирам нещо, но ако повече хора изберат да си купят Български стоки , стандарта ни ще бъде друг, ама умник като теб не може да го вдене... Ако някои отдели 16 бона за нова кола, няма голям избор освен Сандеро или Волекс. И двете са на кантар, но един Германец например винаги би предпочел родното производство, дори да е малко по-скъпо.
  • #33
    1 rate up comment 2 rate down comment
    karutsar ( преди 13 години )
    А бе "ктм88" като си решил да си прахосаш парите няма никакъв проблем.Парите са си твои.Харчи ги както си решил.Като мислиш толкова на дълбоко ,защо не приведеш спестяванията си направо в сметката на републиканският бюджет.Така на мига ще дадеш хляб на Българи.Или искаш да зарибиш някой друг и този някой да се набълбука кораво.Няма да намериш такива хора.Хората станаха толкова прагматични когато харчат парите си ,че подобен *** като тебе много трудно ще се намери.
  • #32
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ктм88 ( преди 13 години )
    аз пари на Румънците няма да дам! После да идват тук и да се перчат каква голяма работа са. Ако ще е бюджетна кола - най-добре нашенска сглобена в БГ, поне така даваме хляб на Българи, не на надутите мамалигари!
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    На баба ти шортите ( преди 13 години )
    Абе @колев, тук при нас няма ни един Шевролет! Пълно е с Логани. Това, че някой си направил далаверата с Шевролет не означава, че Логан е *** и не става за такси. То Швролет пък голяма машина - корейска *** с американско име. В Русия още се продават модели с името Деу.
  • #30
    5 rate up comment 0 rate down comment
    БГ ( преди 13 години )
    Онези,които имат достатъчно пари могат да си купят или Great Wall Motors или Порше, но онези които имат средства като тези които получават болшинството българи, могат да си позволят да карат нов автомобил, горе долу само от производителите като този.