IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Меркел пробутва на търг стария си Golf 2

Иска му най-малко 10 000 евро.

Меркел пробутва на търг стария си Golf 2

Меркел пробутва на търг стария си Golf 2
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

VW Golf 2, чийто собственик е германският канцлер Ангела Меркел, е предложен на търг, предаде АФП. Първоначалната цена на 22-годишната бяла кола с пробег от 190 000 км е 10 000 евро.

Автомобилът е бил регистриран на името на сегашния германски канцлер през септември 1990 година, три седмици преди обединението на Германия. Според документите през 1995 година автомобилът е бил прехвърлен на Йоахим Зауер, съпруг на Меркел.

Германското списание "Шпигел" посочва, че документите изглеждат автентични. Освен това има документирани доказателства за това, че Ангела Меркел е карала бял Golf в началото на 90-те години.

Още новини от Dnes.bg

Още по темата:
Продават колата на Обама

 

Тагове: VW Golf
0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А и още нещо - в Германия имат някакви отклонения това да им е най-продавания модел, защото Кадет - поколения D и Е са много по-хубави автомобили за времето си, а Е е даже един от първите обтекаеми автомобили. Както и Ескорт 1980-1990, който и днес би изглеждал супер с един тунинг и добра поддръжка. Как може в БГ и в Европа да си падат по този варел не знам, и за да не кажете, че мразя VW като цяло - Поло-то винаги е било много по-симпатичен модел от Голф.
  • #26
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Никакъв отпечатък не е оставил този варел. Още от първия Голф изглежда отвратително. За Германия е ясно, че ще купуват родното (макар, че Ескорт от същите години е много повече кола!), обаче се чудя как го изкарват най-продаван в Европа като цяло? Явно има много селяни и прости хора на този малък континент. Като видя това дърво и го сравня с италианските, френските и дори някои немски (Опел и Форд) от същото време изглежда дървено.
  • #25
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Германеца кара немски коли. Дали са здрави или не не е толкова важно за тях. Презумцията е, че като купуват техен продукт те движат икономиката нпред. Голфа е модел който е оставил траен отпечатък по целия свят, помня как въздишахме по 2-ката навремето. Това, че сега свързваме модела с някой селски *** не значи, че всички които го карат са такива.
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    На всеки километър ( преди 13 години )
    Голфа вече е закупен от община Плевен на цена от 42000 евро! И ще бъде изложен в плевенския исторически музеи!!!
  • #23
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до идиота анонимен ( преди 13 години )
    11 е хубаво, но 9 е пълно дърво като дизайн. Френска кола с немски дизайн, квадратна и ръбеста. А Рено 19 също е ужасно грозно, все едно е немско. За сметка на това всички поколения Меган са хубави и читави автомобили.
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    G 60 ( преди 13 години )
    На Форд предните стъкла са така големи, за да се вижда хубаво, кой *** ги кара.
  • #21
    6 rate up comment 6 rate down comment
    перничанин ( преди 13 години )
    от гоуфу по убаво нема.Толкова здрав автомобил вече не се произвижда.Само МВ 124-ка и голф 2 са шампиони по здравина и продажби.
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Abeee,stiga s tova reno 14 be tapan.R9/11 i posle R19.
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Опел Кадет D и Ескорт MK 3/4 са много по-хубави. Те ще оставят спомени в сърцата на всеки израстнал през 80-те и 90-те, а Голф и Корола са най-продаваните масовки, които никой не запомня.
  • #18
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Голф е най-продавания но НЕ Е легенда. Истински легенди са Кадет /D и E/, Форд Фиеста, Рено 14 и 11, Алфа 146 и Форд Ескорт/Фокус.