IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

PSA Peugeot-Citroen продаде централата си в Париж

С получените 245.5 млн. евро алиансът ще се опита да намали разходите си

PSA Peugeot-Citroen продаде централата си в Париж

Френският алианс PSA Peugeot-Citroen продаде главния си офис в Париж. За това съобщи агенция Automotive News. Щаб-квартирата, която Peugeot заема от 1964 г., се намира в сърцето на френската столица – на авеню „Гранд Арме” и е съвсем близо до Триумфалната арка и Елисейския дворец.
PSA Peugeot-Citroen продаде централата си в Париж
Сградата разполага с 6 етажа и в нея работят близо 2000 души. Нейният нов собственик е канадската компания за недвижими имоти Ivanhoe Cambridge, която е платила 245.5 млн. евро. Тази сума ще отиде за намаляване на разходите на автомобилния производител.

Служителите на PSA Peugeot-Citroen обаче ще продължат да работят на същото място, тъй като веднага след продажбата алиансът сключи ново договор с Ivanhoe Cambridge, според който ще може да използва сградата срещу лизинг през следващите 9 години.

Още през 2011 г. французите обявиха, че започват съкращаване на разходите си, като в плановете им влизат продажбата на недвижима собственост и други активи на обща стойност от 500 млн. евро. Освен това PSA подписа договор с General Motors, на когото продаде 7 % от акциите си срещу 1 млрд. евро.

Тагове: psa peugeot-citroen
0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако ще е френско, да е Рено!
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В момента наистина Ситроените са по-хубавите от двете марки. Ако пуснат Талбот на по-ниски цени народът вероятно ще ги купува повече от Пежо, защото лъвчетата са надценени като цени (не може едно 207 да струва два пъти повече от Фиеста от същия клас!)
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до Shit! ( преди 13 години )
    Прав си, но след 607 според мен няма нужда от модел с индекс 60X, няма смисъл да се прескача 50X. Иначе си прав - трябваше 508 да е наследника на 607, а да си пуснат по-малък седан 408.
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами като се оляха с 207 (хубава като дизайн, но много тежка за класа си и много харчи), 308 (по-добре е технически от 307, но за разлика от 307 изглежда по-гадно с огромната си решетка и фарове) и 508 (хубава кола, но скучновата, 407 е много по-хубава) така става. А новото 208 е хубаво странично и отзад, обаче отпред нещо не им се е получило (добре поне, че намалиха фаровете и решетката!) Сега като че ли Ситроен са по-хубави откъм дизайн в момента (техниката е същата) - DS3, C6, новите C3 и C4
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Profesora ( преди 13 години )
    Da da, te Chrysler taka po4naha;da prestrukturirat kapitali i likvidnost. PSA pusna dosta modeli za kratko vreme(3008,4008,5008) i mnogo o6te,+seriata DS na Cit.Investicii koito iavno sa na viatar,ako ne se zaka4at kam drug koncern.6te zaginat.O6te pove4e,i FIAT se otkaza da proizvejda s tiah:prodaljava samostoiatelno.Toyota spira satrudni4esvoto za Aygo,ostavat im samo motorite s BMW i zalepenie emblemi na malkite SUV.Ne e rozovo polojenieto i na drugi.Do 2 ,3 g. proizv. 6te ostanat 5,6.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе какви фалити..просто са решили да преструктурират капитала и ликвидността с тези си действия.
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    508,napravo me 6a6na kato cena.Niamam ideia za6to e tolkova eftina.Sriaska6to.
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Shit! ( преди 13 години )
    508 се продава вече почти година, и продажбите изобщо не са такива каквито очакваха от Пежо! По-добре щеше да е 407 да има наследник и 607 да има наследник! Сами си вкараха дузпата като пуснаха 1 кола да замества два различни модела като клас, цена и насоченост към клиенти!
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    207 има добри продажби,новото 508 тепърва ще видим. 308 също продава добре.Не всяка фирма има възможностите да е гигант като тойота или гм.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Има логика, взимат 250млн евро, НО продължават да си работят работниците в тази сграда!!! Тоест имат план за намаляване на разходите, не са съкратили служители до сега, така че не мисля че ще фалират!