IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF е най-добрата скоростна кутия

Трите най-големи германски издания определиха производителя на трансмисии за №1

ZF е най-добрата скоростна кутия

Три независими един от друг конкурса обявиха компанията ZF за най-добър производител на трансмисии в света. И трите проучвани са на авторитетни германски автомобилни издания.

Журито на конкурса на списание "Auto motor und Sport" е дало 70 % от гласовете си на ZF в категорията "Трансмисии". Друго издание "Auto Bild" се допитва до читателите си с въпроса "Кой е най-добрият производител на трансмисии за леки коли?" 74 % от запитаните са отговорили - ZF. Същото са сторили и 25 505 читатели на списание "Auto Zeitung".

"Това признание от страна на крайните потребители е много ценно за нас и е важен стимул за развитието на нашата компания", коментира д-р Герхард Вагнер, член на Управителния съвет на ZF, отговарящ за направлението "Технологии" в компанията.

В момента ZF снабдява водещите производители с различни видове трансмисии. Сред най-удачните разработки се оказа 8-степенната автоматична скоростна кутия 8HP, която чуствително сваля разхода на гориво и в същото време гарантира комфортно управление. Тя е монтирана на над 1.5 млн. автомобила, а модулната и конструкция позволява да се комбинира дори с хибридни машини. Сред машините на които се поставя са моделите на BMW, Audi и Porsche.

През 2013 г. ZF ще пусне на американския пазар своята последна разработка - 9-степенен автомат, предназначен за малки автомобили. Трансимсията ще се предлага първоначално на Dodge Dart, при който показва 16 % по-нисък разход на гориво в сравнение с предишния вариант - 6-степенна автоматична кутия. Новата трансмисия е със синхронизатори от карбон и специална смазка, което предлага най-високия комфорт на управление в класа си.

Тагове: zf
0 от 500
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    за статистиката - имам информация от фирма вносител на атоматчни кутии. не само за БГ но и за източна европа - най здрави са на хонда. мисля че специално за БГ последните 2-3г не се е налагало да внасят никаква резервна част за тях. само малсени филтри. жалко че хонда чак сега правят 6степенната си кутия и не знам кога ще направят 8. но един познат с БМВ F10 ми се оплака че тая 8ст. изобщо не я знае кога какво прави и на коя предавка е - много мека за някой хора е явно.
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    линка ти е добър. но не си съвсем правза броя на съединителите. първо те не са само съединители а са 2-3 съединителя и подобен брой спирачки. и броя на тези механизми ако е равен на броя предавки значи кутията е тежака. по добре да е по малък броя и отделните предавки са различна комбинация от положение на механизмите. затова ти казвам че 8 е много. и да прав си - при тези кутии смяната реално е за нулево време - никви зъбци не се синхронизират а само се щракват съединители и спирачни механизми.
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Еми това казвам - че колкото са предавките толкова и съединителите. Въпреки че физически планетарните предавки са 4 а съединителите 5 или 6. Идеята е смяната да става за отрицателно време, т.е. новата предавка е зацепила преди старата да е пуснала и няколко милисекунди работят и двете на полусъединител. Това се прави за да няма придърпване при смяна на предавките.
  • #10
    7 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    на ZF 8 ст. автоматик има 4 планетарни механизъма и 5 зацепващи елемента - съединители и спирачни ленти. така че ако подобна кутия има 8 - или си се объркал или не ми я хвали. на лексъс кутията не е бестепенна а е също с 4ри планетарни мех. само че е сповече механизми и затова мисля е по тежка от тази на ZF. но гаранция не е бестепенна - за големи мощности не правят бестепенни.
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, *** още ли не си успял да си намериш работа!? Срамора, безделник си ненадминат! Животът ти няма никаква стойност, нито към другите, нито към себе си.
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    А надеждността е ясна - Лексус срещу БМВ/Ауди. Какъв е резултата значт и малките деца.
  • #7
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    баварец, ти как мислиш се избират предавките в автоматиците с планетарни предавки? Всеки е с отделен съединител (clutch pack). Ето ти линк към старата 5-степенната А650Е, там можеш да видиш сам колко съединителя има. По-новите са аналогични, просто имат повече планетарни предавки. http://bahamutcars.free.fr/workshop/IS_98-05/rm/rm780u/m_at_0001.pdfАнонимен, не си в час.
  • #6
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На тойота (лексус) 8 степеният автоматик доше, работи на принципа на безтепенната скоростна кутия (мултитроник, свт) Не са скорости в пълния смисъл на думата. На безтепените трансмисии могат и ако искат 3600 скорости да сложат, но този вид скоростни кутии все още не са на нивото на "по обикновените" с двоен съединител.
  • #5
    8 rate up comment 12 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    какво ли пък е това чудо с 8степени и 8 съединителя?! да не са го правили 3токласници в час по трудово. ако имате статистика за надеждноста - постенете линк а не само приказки.
  • #4
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Немско дебелоглавие. Наградили си местната фирма за най-добра в света, хаха! Aisin пък имат 8-степенен автомат с 8 съединителя 3 години преди ZF, освен това правят всякакви видове хибридни трасмисии от Приус до Порше със електродвигателите и управляващата електроника. Да не говорим че бидейки японски са и безкрайно по-надеждни..