IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF е най-добрата скоростна кутия

Трите най-големи германски издания определиха производителя на трансмисии за №1

ZF е най-добрата скоростна кутия

Три независими един от друг конкурса обявиха компанията ZF за най-добър производител на трансмисии в света. И трите проучвани са на авторитетни германски автомобилни издания.

Журито на конкурса на списание "Auto motor und Sport" е дало 70 % от гласовете си на ZF в категорията "Трансмисии". Друго издание "Auto Bild" се допитва до читателите си с въпроса "Кой е най-добрият производител на трансмисии за леки коли?" 74 % от запитаните са отговорили - ZF. Същото са сторили и 25 505 читатели на списание "Auto Zeitung".

"Това признание от страна на крайните потребители е много ценно за нас и е важен стимул за развитието на нашата компания", коментира д-р Герхард Вагнер, член на Управителния съвет на ZF, отговарящ за направлението "Технологии" в компанията.

В момента ZF снабдява водещите производители с различни видове трансмисии. Сред най-удачните разработки се оказа 8-степенната автоматична скоростна кутия 8HP, която чуствително сваля разхода на гориво и в същото време гарантира комфортно управление. Тя е монтирана на над 1.5 млн. автомобила, а модулната и конструкция позволява да се комбинира дори с хибридни машини. Сред машините на които се поставя са моделите на BMW, Audi и Porsche.

През 2013 г. ZF ще пусне на американския пазар своята последна разработка - 9-степенен автомат, предназначен за малки автомобили. Трансимсията ще се предлага първоначално на Dodge Dart, при който показва 16 % по-нисък разход на гориво в сравнение с предишния вариант - 6-степенна автоматична кутия. Новата трансмисия е със синхронизатори от карбон и специална смазка, което предлага най-високия комфорт на управление в класа си.

Тагове: zf
0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Шапка свалям на японските производители, но мисля че водещи в производството на автоматиците в света са американците. Първи са започнали масово да ги монтират, яки и надежни са, с дълъг пробег. А там се кара много. Сменят маслото на мотора 56 пъти в годината! Като изключим Ферари, Ламборджини и Мазерати, в щатите френски и италиански автомобили няма. Не ги искат, просто не издържат.
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    хе-хе, @, ти понеже си голям корифей може би ще обясниш как 8 предавки се избират с 5 съединителя?
  • #21
    3 rate up comment 5 rate down comment
    @ чичко Луди ( преди 12 години )
    Преди да се ровиш из интернет за неща, които разбираш и не разбираш вземи прочети добрия стар учебник по теория на машинните елементи и най-вече в частта за планетарните механизми. Бавареца те притисна в ъгъла и взе да шикалкавиш - 5-те съединителя работели като виртуални 8 - ха-ха!RFB!
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 12 години )
    A kude sa Magneti ???
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    +1Getrag продават добре и на други автомобилни фирми..Предполагам читателите на Ауто Билд не са имали време във въпросният уикенд да поразглобят точно нея :) Подобна класация(чрез запитване на нинам кой си) доста напомня за онази, която издигна Субару в модел на моделите в Северна Америка.Това малко ме разсмива...по същият начин можеш да звъннеш на 300 германци и да ги питаш "Доволни ли сте от работата си на бензиновата помпа"...Булшит ;)
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    След кратка справка:Фолксваген/Ауди монтират скор. кутии на Borg/Wagner и от собственото си производствоБМВ M3-слагат скор. кутии на GetragПорше-на ZF.Като се има предвид, че немците не знаят дали колата им е двутактова или шесттактова,обаче да са убедени, че скор. кутия е ZF, а ако е била друга-навярно са си я сменили в почивния си ден,ми става по-обяснимо от факта, че 3-те списания са на един и същ издадел!
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    yayay ( преди 12 години )
    bqgai zf na 100 000 km se chupi kutiqta vzimat ti 2 hilki i nakraq pak si v sashtoto polojenie i dobar den 11 000 leva struva bqgai bukluci zf *** golemi
  • #16
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вярно е че на Хонда СК са най-здрави. Не се напъват за много предавки, но са безумно яко и евтини за обслужване. За тях не се изисква специално трансмисионно масло, а най-обикновено моторно. Поне на тези, които съм карал е било така. Изобщо при Хонда слаб двигател и СК няма. Друг е въпроса, че въпросната фирма ZF е една от водещите в света по отношение СК. Някак си обаче немците преиграват, като си правят сами реклама и се потупват по рамото. С колите им е същата работа.
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Естествено че физическия брой на съединителите не е 8. Също както и планетарните механизми са 4 а правят 8 предавки. Но идеята е че всяка предавка си идва със съединител (т.е. набор от съдинители) и може да бъде избрана независимо от това коя е предавката в момента. Т.е. 5 физически съединителя работят като 8 виртуални чрез различни комбинации между тях.
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварецът и неговите приятели и комшии:Д .хахахахаха