IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

SL65 AMG е с V12 би-турбо

Mercedes представи най-мощната модификация на роудстъра SL.

SL65 AMG е с V12 би-турбо


Броени дни, след премиерата на SL63 AMG в Женева Mercedes показа и по-мощната версия на своя двуместен роудстър. Mercedes-Benz SL65 AMG се задвижва от обновена версия на познатия 6,0-литров V12 би-турбо двигател.

Промени са претърпели входящите и изходящите колектори, което е довело и до по-ниски нива на вредните емисии. Мощността е нараснала до 630 к.с., които се постигат в диапазона 4800 – 5400 об/мин. Максималният въртящ момент е електронно ограничен на 1000 Нм и се постига в диапазона 2300 – 4300 об/мин.

Ако погледнем в характеристиките на “по-малкия брат” SL63 AMG, задвижван от 5.5-литров V8 би-турбо мотор може да пресметнем, че разликата възлиза на 95 к.с. и 200 Нм. в полза на SL65 AMG. Тази разлика обаче може и да е по-малка (73 к.с / 100 Нм), защото 63-ката се предлага със “спортен пакет”, какъвто при SL65 AMG липсва.

Ревизираният V12 двигател предава мощността си към задните колела, посредством 7-степенна автоматична трансмисия AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, разполагаща с четири режима на работа - “C” (Икономичен режим), “S” (Спорт), “S+” (Спорт плюс) и “M” (Ръчен режим). Режимът “C” (Controlled Efficiency) включва старт/стоп система.

Освен, че е станал по-мощен двуместният роудстър е олекнал със 170 кг., благодарение на новата алуминиева каросерия и използването на редица съвременни материали. Така масата му е паднала на 1950 кг. В допълнение SL65 AMG е получил ревизирано активно спортно окачване, електромеханично управление, 19-инчови джанти и широки, нископрофилни гуми (255/35 отпред и 285/30 отзад).

В резултат на всички тези подобрения SL65 AMG взима ускорението от 0-100 км/ч за 4 секунди, което е с около 0,2 сек по-бързо от SL63 AMG. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. От компанията декларират, че разхода на гориво е намалял със 17 %, което означава, че средно кабриолета харчи по 11,6 л/100 км, а емисиите на CO2 са сведени до 270 гр/км.

SL65 AMG е първият модел, оборудван с новото "лице" на AMG - радиаторна решетка с две хоризонтални хромирани ленти, пресечени с логото на Mercedes в средата. Освен това моделът разполага с подвижен покрив, който го превръща от купе в кабриолет за само 20 сек.  

Официалният публичен дебют е предвиден за автомобилното изложение в Ню Йорк. Цените на SL65 AMG в Германия, където моделът ще се предлага от месец септември, стартират от 236,334 евро.

Тагове: Mercedes sl65 amg
0 от 500
  • #12
    37 rate up comment 1 rate down comment
    G777 ( преди 13 години )
    TOVA SE OPITVAM DA OBQSNQ, R129 SUSHTO MN MI XARESVA, DA NE GOVORIM CHE GO IMA S AGREGAT 7.3, NO SPORED MEN TOZI SL E NERENTABILEN V PREDVID CHE IMA DOSTA PO RAZUMNI IZBORI...
  • #11
    39 rate up comment 5 rate down comment
    raptor ( преди 13 години )
    Чакайте малко! SLS Roadster, който е по-бърз от SLS(без да ме храните и аз не знам как става тоя номер) и по-красив и ексклузивно изглеждащ от Sl65 е по-евтин от SL със 40 хиляди евро!!! НЕНОРМАНА РАБОТА! Тая генерация SL ще е една най-неуспешната! Така си мисля! Много голям фен съм на старите! Една от любимите ми коли! Но тва грозно патенце няма да го бъде!
  • #10
    46 rate up comment 8 rate down comment
    Да! ( преди 13 години )
    Това е по-добро от вси'ки GT-R взети заедно и на куп.Това е Мерцедес!
  • #9
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Явно имаш и двата модела, благодаря за споделеното ! Без теб някак картинката е празна :)
  • #8
    37 rate up comment 6 rate down comment
    G777 ( преди 13 години )
    TOVA IMA PREDVID CHE CABRIOTO NA SLS E PO-DOBRIA VARIANT, CENITE SA SXODNI, SAMO S RAZLIKATA CHE SLS E S MEK POKRIV.NO SLS IZGLEJDATA V PATI PO-DOBRE ODELNO E I NA MN PO-NOVO PLATFORMA I IZCQLO RAZRABOTEN OT AMG, KOETO ZNACHE CHE E MN PO-BLIZKO DO PISTOVITE AVTOMOBILI OT KOLKOTO SL.DA NE GOVORIM CHE E PO-DOBRE BALANSIRAT I MN DR.
  • #7
    41 rate up comment 3 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    С четене няма да стане :) По-скоро се развива самозаблуда. Никой не те кара да си съгласен с двата модела за отделните пазари, това си е факт и без теб :) Жълто по апаратите? По-скоро ти е около устата :)
  • #6
    36 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ясно е че колата има достатъчно екстри в "базовата" цена. но само да си поискаш да ти боядисат спирачните апарати в жълто - да речем - ще ти вземат 1000 евра примерно. това имам в пред вид. и не съм съгласен че 65 е за щатите вариант. 63 и 65 имат такава огромна разлика в цената че са си отделни варианти. SLS май си е по добре - подобна цена. но четох един тес - 200к$ базова а цената на тествание автомобил - 290к$ явно си има екстри за поръчване.
  • #5
    35 rate up comment 5 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    imat v portfolioto si sls tova go pripokriva na vsicko otgore cenata my epo visoka kakav e smisalat ???
  • #4
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    @Бавареца - хората с пари не ги мисли :) Гледай себе си..Относно "екстрите" - това опит да звучиш като познавач ли беше?63-ката е за европейският пазар, 65-та е за американският.
  • #3
    43 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е за пенсионери с гореща кръв.