IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi без конкуренция на Себринг

Откри сезона с двойна победа в САЩ

Audi без конкуренция на Себринг


Алън Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело спечелиха десета победа за Audi в състезанието "12 часа на Себринг", с което бе открит новият сезон на Световния шампионат по издръжливост на FIA (WEC).

Тримата записаха третия си триумф в САЩ, след като бяха безупречни зад волана на своето Audi R18. Те водеха в по-голяма част от времето и в крайна сметка успяха да изпреварят с 4 обиколки съотборниците си Тимо Бернард, Ромен Дюма и Лоа Дювал. Бернард и компания се простиха с шансовете си за успех, след като имаха технически проблеми в края на надпреварата.

Другото Audi, управлявано от Лотерер, Трелю и Фаслер закъса в шестия час заради трудности с включването на скоростите. Те се прибраха в бокса за ремонт и останаха 16-ти.

Проблеми имаха повечето от участниците в клас LMP1. Така победителите от клас LMP2, водени от ветерана Стефан Саразен успяха да намерят място на стълбичката, с трето място в генералното класиране.

В клас GT победата бе спечелена от Rahal Racing BMW, с пилоти Джой Хенд, Дарк Мюлер и Джонатан Съмъртън. През последния час Хенд водеше ожесточена битка с Оливие Берета, който бе зад волана на AF Corse Ferrari 458 Italia. Двете коли попаднаха в карамбол и излязоха от пистата. BMW-то спечели, а Ferrari-то бе изпреварено от Ян Магнусен с Chevrolet Corvette.

Класиране в “12 часа на Себринг”

1. P1 Макниш/Кристенсен/Капело - Audi (325)
2. P1 Бернард/Дюма/Дювал - Audi (321)
3. P2 Потоликио/Далциел/Саразен - Starworks HPD (319)
4. P2 Тъкър/Бушу/Барбоса - Level 5 HPD (319)
5. P2 Николет/Лайе/Пла - OAK Morgan-Judd (318)
6. P1 Колард/Булион/Жус - Pescarolo-Judd (318)

 

Тагове: lmp1 lmp2
0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Алфа, прав си за технологиите. Но въпреки това серийните им аналози нямат нищо общо с тях освен принциипа на действие. И точно затова Ауди имат много добри състезателни автомобили и масови проблеми при вграждането им в серийни автомобили.
  • #29
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    I kakvo polzeno ima tova za kolite Audi v prodaxba kato vsiqkite sa tarataiki! Nai-zdravite koli sa JAPAN
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До Alfa ( преди 12 години )
    Приятел, не си губи времето с Мамули,Cenitelli и най-вече Дошо! Ако не са един и същ ***, то те се борят за приза "топ-***" на форума.Не знам дали някой от тях си дава сметка какво представлява например едно 24 на Льо Ман.А др.Улрих /шефа на Audi в LMS/бе казал:Само в едно състезание един наш авт. изминава по-вече км от една кола от F1 за цяла година,при това с 20 км средна скорост по-висока от най-бързия болид,при това заедно с всички боксове и при разход на гориво с 40% по-малко.
  • #27
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Do 4ekora/ Mamulq - ob6toto e 4e v s1stezatelnite prototipi se v1vejdat i eksperimentirat novi tehnologii, koito po-napred v vremeto se v1vejdat i v seriinite modeli. S16toto e i pri markite u4astva6ti v F1. Ot k1de misli6 4e se v1vejda karbona, kerami4nite spira4ki, start-stop sistemite, razli4nite kombinacii ot splavi, sekvencialnite skorostni kutii i t.n. i t.n....
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Както се вижда от статията-с най-много участници са били Ауди, най-много са и отпадналите по техн. причини.
  • #25
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    А какво е общото между състезателен прототип и серийно Ауди? Точно нищо. Даже колкото по-висок им е бюджета за състезания, толкова по-голяма им е надценката на серийните автомобили.
  • #24
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Освен принца на Монако, към предпочитащите Лексус може да добавите и кралицата на Дания, президента на Исландия и краля на Норвегия. http://lokalavisen.dk/article/20090418/ARTIKLER/613741631/1052http://***.visir.is/article/20070707/FRETTIR01/107070148/-1/FRETTIRhttp://old.aftenposten.no/forbruker/bil/article2237056.ece
  • #23
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ауди наистина са без конглокенция като се пускат в състезания с анонимници. Те могат и сами да се пуснат на състезание и да се обявят пак за победители и без конглокенция.Смяяях.
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много добре е казано за този с Королата:Ама ще мине покрай теб една Корола,ще се подсмихне собственика й и ще си каже,ето го балъка,нека кара замаскирания фолксваген и да плаща по сервизите ремонти. Изобщо тия с аудитата и немските еднодневки са ми толкова смешни,че не спирам да им се подигравам.ХАХАХАХА
  • #21
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И от статията става ясно,че Лексус е пласиран в Япония едва 2005 година и потребителите са най-доволни от Лексус! В евро-парламента карат евро-лимузини, така както японският император се вози в Тойота и Лексус,така както принцът на Монало се вози в Лексус.