IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi без конкуренция на Себринг

Откри сезона с двойна победа в САЩ

Audi без конкуренция на Себринг


Алън Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело спечелиха десета победа за Audi в състезанието "12 часа на Себринг", с което бе открит новият сезон на Световния шампионат по издръжливост на FIA (WEC).

Тримата записаха третия си триумф в САЩ, след като бяха безупречни зад волана на своето Audi R18. Те водеха в по-голяма част от времето и в крайна сметка успяха да изпреварят с 4 обиколки съотборниците си Тимо Бернард, Ромен Дюма и Лоа Дювал. Бернард и компания се простиха с шансовете си за успех, след като имаха технически проблеми в края на надпреварата.

Другото Audi, управлявано от Лотерер, Трелю и Фаслер закъса в шестия час заради трудности с включването на скоростите. Те се прибраха в бокса за ремонт и останаха 16-ти.

Проблеми имаха повечето от участниците в клас LMP1. Така победителите от клас LMP2, водени от ветерана Стефан Саразен успяха да намерят място на стълбичката, с трето място в генералното класиране.

В клас GT победата бе спечелена от Rahal Racing BMW, с пилоти Джой Хенд, Дарк Мюлер и Джонатан Съмъртън. През последния час Хенд водеше ожесточена битка с Оливие Берета, който бе зад волана на AF Corse Ferrari 458 Italia. Двете коли попаднаха в карамбол и излязоха от пистата. BMW-то спечели, а Ferrari-то бе изпреварено от Ян Магнусен с Chevrolet Corvette.

Класиране в “12 часа на Себринг”

1. P1 Макниш/Кристенсен/Капело - Audi (325)
2. P1 Бернард/Дюма/Дювал - Audi (321)
3. P2 Потоликио/Далциел/Саразен - Starworks HPD (319)
4. P2 Тъкър/Бушу/Барбоса - Level 5 HPD (319)
5. P2 Николет/Лайе/Пла - OAK Morgan-Judd (318)
6. P1 Колард/Булион/Жус - Pescarolo-Judd (318)

 

Тагове: lmp1 lmp2
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    P1k i ako s1di6 samo po predavaniq - i tam ne govorqt lo6o za slednite modeli, nikak daje...
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Do 4ekora / MamulqOtnovo 6sa povtorq - 1.Zabravete 90-te godini...2.Ne dopuskaite gre6kata predi da s1dite nqkoi, p1rvo da go opoznaite - v slu4aq, ako ne vi haresva Audi nedeite da t1rsite samo problemi, izlagacii, neuspehi, provali i t.n. v 4i4o Google, a za svoita marka - samo hubavo...3. Ave ti koga uspq da si vzeme6, 4e da gi kara6, 4e da izrazi6 mnenie za pred-pred poslednite, pred poslenite i poslednite pokoleniq na RS4, RS5, RS6, A7, A8, R8, Q7...?
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Лексус си е Лексус,германскит ееднодневки много трябва да учат да стигнат върха на автомобилостроенето,изящния и здрав Лексус!
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Статията е от 2007 година,като Лексус се появява в Япония 2005 година! И въпреки всичко клиентите са най-доволни от Лексус:конглокентните сегменти Lexus изпреварва германските автомобили. Mercedes отчита и продадените малки коли А клас, а към продажбите си BMW добавя два всъдехода. Lexus не продава всъдеход в Япония, макар че междинният модел RX ще се появи през 2009. Според агенцията за проучвания J.D.Power & Associates Lexus се радва на най-високо одобрение от страна на потребителите. "Но ще
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тая статия за Япония не е актуална. Лексус отдавна изпревариха немските марки по продажби там а съответно и по престиж.
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Audi true ( преди 12 години )
    Да напомня за Аudi, въпреки смешната 2 годишна гаранция на първата година не могат да минат дори технически преглед, тоест са негодни за шофиране по обществените пътища. А относно 2-те години гаранция, оказва се че дори тя не важи. Справки чичко гугъл, пишете проблеми с гаранцията на Ауди. Тоест не стига че не изпълняват гаранцията от 2г. но Audi още на първата година не става за движение по обществени пътища, извод: при Ауди всичко е измама, включително и дизайна им е краден от други марки.
  • #34
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    в Япония БМВ,Мерцедес и Ауди са с по-висока репутация сред японците отколкото Лексус. Дори е доказано, че 80% от купувачите на Лексус в Япония преди това са карали само Тойота. ето да се образоваш. В Япония да караш чужда кола означава Немска кола: http://businessweek.bg/news.php?category=25&id=1632най-много ми хареса как никой не кълвал на въдицата на Лексус. Само клиентите на Тойота се престрашават да минат на Лексус. А когато народа в Япония е скептичен към Лексус какво остава за европееца.
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    xaxaxaxa kogato faktite govorqt i bogovete mulchat... vie obache ste meeeeega jalkite bedni dushici i se napuvate da kajete na jultoto - zeleno :D :D :D
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    The One ( преди 12 години )
    Kade ste sega x-drive , eto kakvo Audi mogat i shte ima i prodaljenie , zashtoto pokazvat na pistata kakvo mogat a ne na klipove (naglaseni). Kakvo poveche iskate ot tova perfektna stabilnost i izdrajlivost i znaete li , che ima zakon poveche ot 0.2 bar nalqgane v turboto da nqma . 510 konq e audito . (kolko li konski sili biha izkarali ot poveche barove ) . Audi sa veliki i shte ima nakazaniq i toyota sht e nakajat s 4 obikolki sa izprevarili drugite . TOTAL DOMINATION INGOLSHTADT - TDI .
  • #31
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Победите в съзтезанията зависят от умениятана екипите, колата е почти без значение.Примери-бол.Например-за бог Браун нямаше значение кое шаси-двигател подготвяше за F1-на ферари, после собствената си кола,но винаги печелеше, сега и с Мерцедес.