Безспорно автомобилът, който предизвика най-много коментари в прес дните на изложението в Женева бе Bentley EXP 9 F. Първият опит на луксозната британска марка да създаде проходим автомобил не се прие добре от публиката, която го обсипа с критика.
Всъщност критиката беше съвсем основателна и дори Bentley се съгласи с нея. Малко след като поутихна лудницата около премиерата на EXP 9 F, от компанията подшушнаха, че моделът ще претърпи щателен редизайн. По него вече се работи, а от Bentley обясниха, че новият автомобил ще има традиционни пропорции на SUV и дизайн, с по-малко ретро елементи.
Сериозни промени по задвижването обаче не се очакват. То вероятно ще бъде аналогично с това на концептуалния автомобил от Женева - постоянно предаване 4х4, 6.0-литров W12 мотор с две турбини и максимална мощност 610 к.с. и въртящ момент от 800 Нм, които се комбинират с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Промени не се очакват и в пазарното позициониране на возилото. Бъдещият SUV на Bentley ще бъде най-скъпият спортен автомобил в света, позициониран над Range Rover, Porsche Cayenne Turbo S и Audi Q7.