IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi купува Ducati

Audi получи изключителни права да преговоря за закупуването на Ducati.

Audi купува Ducati


Audi има срок до средата на април, за да финализира своята оферта за закупуване на Ducati. Според източници, свързани с автомобилната компания покупната цена ще бъде около 250-300 милиона евро (обявената по-рано сума от 800 милиона бе коригирана), което е малко повече от дълговете, които има производителят на мотоциклети, сочи последната информация по темата.

Отскоро престижната италианска марка е в плановете на Volkswagen Group и според анализаторите Ducati ще се впише перфектно в портфолиото на немците, което включва дузина марки: Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Volkswagen лекотоварни и камионите Scania и MAN.

Ducati е свързана с Ferrari и поглъщането на италианския производител от VW би имало предимство за немците от гледна точка на инвестиции и достъп до нови технологии. Ухажването между Ducati и Audi датира от четири години, но сега е най-реално да бъде финализирано.

Наскоро имаше и други заинтересовани от Ducati. Сред потенциалните купувачи все още са индийските Mahindra и Hero, както и Daimler. Спекулации се носят също така за BMW и Harley Davidson.

Тенденция е автомобилни производители да притежават марки за производство на мотоциклети. BMW Motorrad съществува от близо 100 години, мотори правят Peugeot и Honda, а Smart, Renault и Nissan също са се насочили в тази област. По този начин марките привличат млади хора, които стават бъдещи потенциални купувачи на автомобилите.

Ducati продава около 35000 – 40000 мотоциклета годишно. Моделите имат солидна репутация на луксозни, бързи и надеждни мотори.

Тагове: ducati
0 от 500
  • #41
    5 rate up comment 9 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    Дребна, злобна тролска ***! И през 100 ник-а да пишеш,вонята ти е една и съща. А как хубаво се римуват Ducati със Bugatti! Никога не си имал Audi, никога няма и да имаш!А не знам дали изобщо ще имаш автомобил някога! А колкото до оценките ти за колите, надали някой ще се вслуша точно в теб *** без кола,без работа и без пари.Удоволствие е да ти гледам мъката под подобни материали.И няма край това-при толкова голям концерн винаги ще има нещо за Bugatti,Porsche,Lamborghini,Bentley,Audiи т.н
  • #40
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    6te ta takoat mai!
  • #39
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За съжаление бъдещето е на компании като ВАГ да.Гледах историята на СААБ.Харчели са много за нови разработки и не са слушали Дженерал Мотърс само да сменят емблемите на Воксхол и заради това са фалирали.ВАГ са хитри и алчни и заради това печелят.ВАГ са рекорджор по обявени и неосъществени проекти.Къде са им хибридите?Къде са им супер икономичните двигатели?Ще, ще, ще концептите нямат край, а на поточната линия нищо ново.
  • #38
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Относно иновациите на Ауди:За първи път инжекцион се ползва от Мерцедес с модела ЦЛ300 Гълуинг това е ба преди 75г.Ауди Спейс Фрейм - 94г - Хонда НСХ е от 91 и е изцяло от алуминии.Тука Ауди са назад, защото част от купето им е от алуминии не цялото както се изкарва погрешно.Моторите FSI - викат им МАСЛОЯДИ прави му сметката.Куатрото съществува благодарение на СубаруСигурен съм има още много неща за, които се изкарват първи, но не са.
  • #37
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Смешен Ауди е фалирала преди втората световна война тамън 3 пъти
  • #36
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tazi statia nebe6e li za DUKATI ??
  • #35
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Y2K е с реактивен двигател, което означава че може да използва ВСЯКО гориво на нефтена или алкохолна основа вкл. дизел, спирт, уиски, керосин, бензин. Друг е въпросът че някои не са толкова калорични, или се запалват при различна температура и показателите се променят.
  • #34
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    При дестилацията на петрол се извличат основните горива. Една от фракциите на керосина е именно дизеловото гориво ***! Така при крекинга на нефт са ароматни СН и изопарафини при бензина (температурен режим от 40-110 градуса), а въглеводородите в керосиновите фракции ( 160 - 230 градуса) това обяснява защо нито керосинът нито дизеловото гориво са подходящи за употреба в бензинови двигатели. Ако знаеш и разликите мецду октан и центаново число щеше да знаеш кви глупости пишеш.
  • #33
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Y2K работил с бензин и с керосин!? Ти навярно не знаеш какво е керосин и че керосина като суровина е по близка до дизеловото гориво отколкото до бензина. Свойствата на керосина са много подобни на тези на нафтата, а не на бензина. Правили са се експерименти с дизелови автомобили да ги превърнат в такива работещи на керосин, защото са близки. Y2K е с газоторбинен двигател работещ с дизел, а не с бензин или керосин. Виждал ли си схемата за фракинг на горива?
  • #32
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Има някой много интересни факти като четем за Ауди. Примерно много ме изненада това, че Ауди са първата немска марка монтирала волана от ляво. Друго интересно е че Двигател с механично впръскване на бензин е използван за първи път от Ауди 1975г. Изненадаме и това че са първия немски автомобилен производител с разрешение за производство на коли с катализатор. Всъщност ето още някои от нещата, които намерих като иновации на Ауди:Иновации 1921 г. - Ауди Тип K е първият немски сериен автомобил с ляв волан1975 г. - Двигател с механично впръскване на бензин, използван за първи път в Ауди 80 GT/E, предшественик на GTI двигателя на Фолксваген Голф1977 г. - петцилиндров двигател с вътрешно горене, работещ по цикъла на Ото, серийно вграждан в Ауди 100 С21980 г. - системата quattro1983 г. - първи немски автомобилен производител с разрешение за производство на коли с катализатор1986 г. - всички Аудита са напълно галванизирани и с 6 години гаранция против корозия (в днешни дни 12 години)1986 г. - procon-ten е алтернатива на еърбеговете и представлява система от стоманени въжета, свързващи кормилото и колана с моторния блок. При челен удар въжетата издърпват волана напред към двигателя, а колана - към седалката и по този начин се предотвратява съприкосновение на главата с кормилото.1988 г. - Ауди V8 е първата лимузина от горен клас в серийно производство с постоянно задвижване 4х4.1989 г. - представен е първият TDI двигател, широко използвана днес технология, за първи път използвана в Ауди 100 С3 с 5 цилиндров 2,5 литров TDI1994 г. - разработена е технологията Audi Space Frame (напълно алуминиево купе), което освен че олекотява автомобила, повишава сигурността на пътниците в случай на катастрофа; за първи път използвано в Ауди А81999 г. - Мултитроник, безстепенна скоростна кутия, за първи път използвана в Audi A6 (4B)2001 г. - Ауди А2 1.2 TDI е първият "трицилиндров" автомобил с пет врати2001 г. - двигател FSI (впръскване под налягане при бензиновите двигатели), технология, заимствана от състезателния модел R8