IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Yaris Hybrid харчи 3.5 л/100 км

Най-новият хибрид на Toyota се появи в Женева.

Yaris Hybrid харчи 3.5 л/100 км


Една от премиерите на Toyota в Женева бе на Yaris Hybrid. Компактният хибрид е първият пълнохибриден автомобил в Б-сегмента, както и най-достъпният такъв. Цената му стартира от 16,950 евро, а на пазара ще се появи в средата на месец юни.

Yaris Hybrid използва технологията на японския автопроизводител - Hybrid Synergy Drive, която е с умалени размери. Задвижването на новата модификация се осъществява от 1,5-литров бензинов двигател, в съчетание с олекотен, компактен електромотор, които генерират обща мощност от 100 к.с.

Средното потребление на гориво е едва 3.5 л / 100 км, а вредните СО2 емисии - 79 г/км, което превръща Yaris Hybrid и в най-икономичният хибриден автомобил.

„Задвижващата система с мощност 100 к.с. предлага оптимален баланс от динамика, пътно поведение и ниски нива на вредни емисии (CO2), което ще я изведе на водеща позиция в „В“ сегмента. Междувременно потребителите могат да карат в режими, при които вредните емисии са нулеви", заявиха японците по време на премиерата.

Yaris Hybrid ще се предлага в три нива на оборудване, като базовото включва автоматичен климатик с две зони, пълен електрически пакет, LED светлини, 7 въздушни възглавници и др.

0 от 500
  • #56
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Oooooo,mastio!
  • #55
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много арна колица.Тези,които плюят нищо не разбират.
  • #54
    5 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Aaa,anonim,gonil li te e mastif,4e mnogo trudno shte mu se izpluznesh
  • #53
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колега като си караш колата на метан,като пускаш баирите,като полузваш спирачките ще ти се заредят акумолаторите.А в ел.мрежата между другото ще пъхаш щепцела.Ама с пласмасовите акумолатори новите дето още не знаеш за тях.И не си по голям католик от .....Дърветата какво ще фотосинтезират. Тя природата си знае работат.Света е от милиарди години и не се е затрил та вий много бързо го отписвате.
  • #52
    7 rate up comment 3 rate down comment
    От четящия :) ( преди 13 години )
    Колега, ама ти избяга от твърдението си относно вредите от производството на хибридите.Та като бях споменал,по-долу (от Cenitell,сега ме домързя рег.),целта на хибридите, ел.колите е, някъде извън градовете да се произвежда енергията, а тя да се упоребява в нас. места-където живееме и най-много дишаме.Затова в случая 2 не е равно на 2 :)
  • #51
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Момчета бягате от темата. Фукарията на статията бе че горяла и цапала по-малце.А то излезе че в момента в Бг има по-добро и то със по малце мъни.Това със доработката в Бг както и да го мериш си е по-добре от дизел или бензин пък било то и хибрид.И екологично и парично. За Б-я де.А за акумолаторите не му мислете идва ново поколение от Пласмаса и нов вид електролит да го кажем. По са леки и издържат на товар и разреждане във пъти от това което е на пазара сега.Метан-хибрид и новите акумолатори!!!
  • #50
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе тати, ми то и метана е въглеводород също като бензина и дизела. Хубаво че е от малки молекули и няма сажди, но ако двигателя не е точно настроен за метан, азотните окиси си ги има и то в изобилие. Едва ли доработван ДВГ на метан е по-чист от хибрида от статията. Колкото до митовете за отровните батерии - ами тая батерия е 35 кг - почти колкото обикновените оловни акумулатори. А живее поне 15 години за разлика от обикновените които трябва да се сменят през 3-5 години.
  • #49
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чети и мисли ( преди 13 години )
    Ел.батериите за хибриди за сега са хиляди пъти по-малко, отколкото оловните за коли,камиони,трактори,мотоциклети,аларми,за часовници. Това производство, макар и да е с някои други метали, те всякак се добиват, а относно Канада, ако от там се добива нещо-трудно е да си представя жестоките мерки за опазване на околната среда. така, че това срещано и друг път мнение, си е за оправдание на губещи финансово кръгове.
  • #48
    9 rate up comment 2 rate down comment
    tati ( преди 13 години )
    До Анонимен! За малките дизели си прав.Малак-голям дизел или бензин все *** като застанеш до ауспуха може и да не оживееш. Ама до моя ауспух ще искараш някоя годинка без проблем.За БУТИЛКИТЕ за метан не бери грижа.Това е най здравата част от който си избереш автомобил.Поинтересувай се малко за тях. И да знаеш Аз карам един от няколкото ТИРА във Б-я на метан 430кс. със 1760Нм въртящ момент. Виж какво става по света и пак пиши!
  • #47
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Az ti govoria za tehnologiite na dobivane na taka skapocennite metali za proizvodstvoto+transporta ot Kanada do Kitai, i ot tam do Japonia,koi ti govori za otrabotili gazove,ne6tata sa mnogo po sloji,no iavno ti naistina ne znae6 za kakvo stava vapros,4etete deca,4etet!