IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Компанията иска да е №1 при електрическите автомобили

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Германският производител Audi не мисли да намалява темповете на развитието на електрифициране на своите автомобили. Според шефа на компанията Рупърт Щаддлер първият, зареждан от електрическата мрежа автомобил на Audi, ще се появи през 2014 г.


Новият модел ще бъде Audi A3 plug-in hybrid, призна Щадлер и допълни, че до края на същата година на пазара ще излязат още 2 хибрида от компанията. Техните версии ще бъдат включени в следващите поколения на A4 и Q7.


Според шефа на концерна от Инголщад фактът, че тези возила ще се захранват от електропреносимата мрежа с обикновена розетка, ще позволи за по-масовото им навлизане в употреба. Същевременно Audi не смята да се откаже от типичните за компанията качества на автомобилите като прецизна изработка, спортен характер и висока ефективност.

Очакването на напълно електрическо
Audi няма да продължи дълго. Малка серия от прототипи Audi A1 e-tron вече се изпробват по улиците на Мюнхен, а съвсем скоро подобни тестове с Audi A3 e-tron ще започнат и в САЩ. През 2013 г. трябва да се появи и напълно електрическо Audi R8 e-tron.


Щадлер разкри, че компанията си е поставила за цел през 2020 г. да бъде водеща в света по продажби на електрически автомобили в премуим-сегмента. Затова и на пазара ще излезе модел e-tron във всеки един от сегментите, в които присъства
Audi.

0 от 500
  • #30
    5 rate up comment 10 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Абе като не ви харесва ауди,що пишете бе? Ако някой може да се обоснове и мотивира,ще го призная.
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мой човек, фена на ВАГ тук е само един, но пише с много имена. Следи форума и ще разбереш кой е!
  • #28
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първо Сузуки,после Фиат и Дайхатсу започват да турбинират малки двигатели на моделите си.След повече от 20 г.закъснение ВАГ се сетили и те.Да ама за пореден път опитите им безуспешни.На Поло 1,4 ТСИ разхода трудно пада под 10/100.Това го установиха не кой да е а придворното им списание АудиБилд.Какво да говорим повече,смях в залата.Чудя се само как може да има толкова много заблудени коне с капаци-фенове,дето по-далеч от носа си не виждат.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тези от ВАГ си пущат платените рекламни статиики,а нискочелите им фенове вярват ли вярват и се кефят,колко е куул е любимата им компания.Направо картинка.На гола кука се ловят каракудите.Пущат им някакъв смешен концепт с умопомрачителен за ВАГ разходи рибите кълват.Нека първо да излезе на пазара бе рибета и тогава да го видим този концепт колко ще харчи и колко ще е хубав.До тогава освен да ви текат лигите друго не остава.
  • #26
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    баварец, Приус не е направен за състезания и каране на пълна газ на писта. В реалния живот в града или извънградско няма такива условия,винаги намаляваш скоростта, спираш и т.н. Хибридът Приус е най-икономичната кола, признаха го и в Авто-Билд като го сравниха с най-икономичния Голф6 1.6 ТДИ 105 коня Блумоушън и Приус даде по-нисък разход, това не са коли за писти. Приус може и да харюи 3/100 при нормално каране и в градски условия,но БМВ-никога!
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** промитите тикви има тука.Поинтересуваите се за Дайхатсу Шарад коя година е какъв му е мотора и вижте Голфсваген кога смята да пусне такъв мотор и тогава даваите минуси.
  • #24
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ***,а ти правиш ли разлика между модел,който е вече на 15 г и има продадени милиони бройки и такъв,който е концепт?Май тъпата ти гоуфаджийска кратуна не може да направи разлика.Когато някоя *** с 306к.с. започне да харчи 1,8/100 гориво,а не масло ела да ми се обадиш.До тогава духай супата!А като каза за нещо бързо и икономично погледни моделите RX 450h и LS 600h L на Лексус.ВАГиналната марка притежава ли подобни бижута?Не,нали!Всичко още им е на чертожната дъска и никога няма да излезе.
  • #23
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Разликата приятелю анинимен е ,че Тойота има огромен опит при хибридите и е най-добарата. Освен това Приус с разход 2/100 вече е в продажба,а Фолксваген са само на прототип. Освен това Фолксваген в момента имат 1 хибрид,който е най-неефективния на пазара. Хибридите на Тойота и Лексус са еталон.
  • #22
    2 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    който не е гледал да намери един тест на ТопГиър - приус върви на пълна газ по пистата а след него едва едва го следва М3. накрая германската машина сV8 мотор 4.0 даде малко по нисък разход - защото батериите не могат да глътнат толкова много ток при регенериране а пък малкия мотр работи неефективно на пълна мощност.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ако на някой не му е ясно - даунсайзинга дава икономии във всички остнали режими, но на пълна газ няма как - скороста си иска енергията, както и постоянното натискане на спирачка и после ускорение. за спортно каране само хибрид, и ако може да е с кондензатор защото батерията също има загуби. но ВАГ все пак твърде много се хвалят с електрика и сигурно така трябва - клиентите им искат да знаят че компанията им мисли за бъдещето. да видим какво ще изкарат на пазара