IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Компанията иска да е №1 при електрическите автомобили

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Германският производител Audi не мисли да намалява темповете на развитието на електрифициране на своите автомобили. Според шефа на компанията Рупърт Щаддлер първият, зареждан от електрическата мрежа автомобил на Audi, ще се появи през 2014 г.


Новият модел ще бъде Audi A3 plug-in hybrid, призна Щадлер и допълни, че до края на същата година на пазара ще излязат още 2 хибрида от компанията. Техните версии ще бъдат включени в следващите поколения на A4 и Q7.


Според шефа на концерна от Инголщад фактът, че тези возила ще се захранват от електропреносимата мрежа с обикновена розетка, ще позволи за по-масовото им навлизане в употреба. Същевременно Audi не смята да се откаже от типичните за компанията качества на автомобилите като прецизна изработка, спортен характер и висока ефективност.

Очакването на напълно електрическо
Audi няма да продължи дълго. Малка серия от прототипи Audi A1 e-tron вече се изпробват по улиците на Мюнхен, а съвсем скоро подобни тестове с Audi A3 e-tron ще започнат и в САЩ. През 2013 г. трябва да се появи и напълно електрическо Audi R8 e-tron.


Щадлер разкри, че компанията си е поставила за цел през 2020 г. да бъде водеща в света по продажби на електрически автомобили в премуим-сегмента. Затова и на пазара ще излезе модел e-tron във всеки един от сегментите, в които присъства
Audi.

0 от 500
  • #60
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "и кои са ези италиански и японски резачки дето са ползвали турбокомпресори преди БМВ 2002 и порше турбо? дайте модели да видим кога са произвеждани."Ами "баварец" освен да те питам на колко години си друго не ми остава!!! Италиянски резачки с ТУРБО имаше поне 4 модела още преди 10.11 1989. Тогава бяхме "Народна Република България", а президента се казваше "Тодор Живков". Тогава нямаше "AutoBild", ами имаше едно "За рулем". 79 стотинки струваше. Ей там имаше и снимки на тея ЗВЕРОВЕ (за тогава
  • #59
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    О даааа говори ми мръсотии възбуждаш ме.Продължавай,продължавай... охххх...
  • #58
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    Не ти ли омръзна да да *** всичко и навсякъде тук? Не ти ли омръзна да бъдеш най мразения и плют хейтър във форума? И без това си отчайващо задръстен *** и *** без пари,кола,приятели,гадже р най-вероятнои без переспектива. Защо не потърсиш друг начин да си съсипваш живота и да спреш да досаждаш под 10 ник-а? Ти освен всичко ще се окажеш и мазохист. Искренно съжалявам хората, които са принудени да живеят с теб и да те понасят,*** озлобен и безмозъчен.*** тролско *** рядко
  • #57
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не ви ли омръзна само да плюете по немските марки? Постигате ли нещо с това? Не може ли да проумеете,че всеки сам за себе си решава каква кола да си купи,каква марка да избере,аз ако съм решил да си купя немска кола,ще я имам независимо какво са написали 1000 Дошовци и компания.Ако съм решил да си купя Ауди,и искам точно това-ще успее ли някой да ме накара да си взема Тойота? Няма да ме разубеди,но е смешно с тези коментари да се плюе по всичко немско. А другия вариянт е да е от завист.....??
  • #56
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не става въпрос да не се настъпва колата. Като закъсняваш за работа я настъпваш, но и спираш,намаляваш, пълниш ток и след това ел.мотора подпомага двигателя и има много по-висока ефективност и по-нисък разход на гориво. Такъв тест на писта е неизпълним в реални условия. Изчадие е БМВ, Приус е страхотна кола. Аз пък се бъзикма с изостаналия дизайн и двигатели на БМВ. Дизайна на БМВ е еднакъв от 30 години,никакво развитие,новите им модели са като стари. Приус има много модерен и по-аероднимаиче
  • #55
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Странно,уж някакъв модел на Ауди бил с най-малко дефекти,но ... в Германия.Онзи ден в статията за дефектите в Щатите как така нямаше нито един модел на Ауди с малко дефекти..?!?Бяха под средната черта,при Шевролет.Сами си направете извода колко са читави аЛудитата.Смешна фирма.
  • #54
    2 rate up comment 9 rate down comment
    sinbad0 ( преди 13 години )
    Добре де кой не настъпва колата си когато закъснява за работа или като ускорява от място,като изпреварва колата отпред,кой по дяволите кара както са тествали хората създали това божие изчадие Приуса.....????? Те затова във филмите яко се бъзикат с Приуса!!!
  • #53
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    баварец, теста на топ гиър е пълен ***, защото бмв-то кара залепено за приуса, т.е. при по-ниско съпротивление на вече раздвижения въздух. Няма как ДВГ с аткинсонов цикъл на приус да е по-неефективен, особено при високо натоварване когато вакуумните загуби от дроселовата клапа ги няма.
  • #52
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    баварец, теста на топ гиър е пълен ***, защото бмв-то кара залепено за приуса, т.е. при по-ниско съпротивление на вече раздвижения въздух. Няма как ДВГ с аткинсонов цикъл на приус да е по-неефективен, особено при високо натоварване когато вакуумните загуби от дроселовата клапа ги няма.
  • #51
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За глупавия тест на Топ-Гиър:баварец, Приус не е направен за състезания и каране на пълна газ на писта. В реалния живот в града или извънградско няма такива условия,винаги намаляваш скоростта, спираш и т.н. Хибридът Приус е най-икономичната кола, признаха го и в Авто-Билд като го сравниха с най-икономичния Голф6 1.6 ТДИ 105 коня Блумоушън и Приус даде по-нисък разход, това не са коли за писти. Приус може и да харюи 3/100 при нормално каране и в градски условия,но БМВ-никога!