IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Компанията иска да е №1 при електрическите автомобили

Audi A3, A4 и Q7 ще станат хибриди до 2014 г.

Германският производител Audi не мисли да намалява темповете на развитието на електрифициране на своите автомобили. Според шефа на компанията Рупърт Щаддлер първият, зареждан от електрическата мрежа автомобил на Audi, ще се появи през 2014 г.


Новият модел ще бъде Audi A3 plug-in hybrid, призна Щадлер и допълни, че до края на същата година на пазара ще излязат още 2 хибрида от компанията. Техните версии ще бъдат включени в следващите поколения на A4 и Q7.


Според шефа на концерна от Инголщад фактът, че тези возила ще се захранват от електропреносимата мрежа с обикновена розетка, ще позволи за по-масовото им навлизане в употреба. Същевременно Audi не смята да се откаже от типичните за компанията качества на автомобилите като прецизна изработка, спортен характер и висока ефективност.

Очакването на напълно електрическо
Audi няма да продължи дълго. Малка серия от прототипи Audi A1 e-tron вече се изпробват по улиците на Мюнхен, а съвсем скоро подобни тестове с Audi A3 e-tron ще започнат и в САЩ. През 2013 г. трябва да се появи и напълно електрическо Audi R8 e-tron.


Щадлер разкри, че компанията си е поставила за цел през 2020 г. да бъде водеща в света по продажби на електрически автомобили в премуим-сегмента. Затова и на пазара ще излезе модел e-tron във всеки един от сегментите, в които присъства
Audi.

0 от 500
  • #40
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дайхатсу има турбо даунсайзинг още от 90-те, и върви МНОГО.
  • #39
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до баварацеа ( преди 13 години )
    Фиат Типо,Купе,Браво/Брава,Темпра всички преди 2000-та година и всички са имали турбо модификации а и да не забравим Турбо спайдър от 80-те години от японска Корола 1998-*** също има тубо версия...а и да не забравяме Сааб които са пионерите в тази област а я сега ти кажи кои бмв-та са имали турбо преди 2000-та щом си фен разбирач
  • #38
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оня ден карам зад едно А.....със стопове като това на снимката.Дава мигач обаче той едва се вижда през деня.Абе уж много фарове, много мигачи правят тия Ауди имат голям опит със новите модели стопове и фарове а мигача едва се вижда на дневна светлина.Тия нищо, ама нищо свясно не могат да направят.
  • #37
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Говорим за малки двигатели бе баварец,а не по принцип.Ти пиян ли си,махмурлия ли си или просто,защото е понеделник и не четеш за какво става на въпрос!По-долу колегите са ти дали моделите на които малките им двигатели са турбинирани.Преди това казанлъшкия *** се опита да се изкаже,че ФВ са пионерите в тази област,а то се оказва,че преди повече от 25 г.хората са ги правили тези неща.ФауВе пак са четвърт век след останалите.Поне да бяха направили добър и икономичен двигател,а те едно нищо.
  • #36
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това А4 от снимката яко го оплюха в последния АБ.Макар,че пак му удариха рамо.Нищо не става от тая фирма.
  • #35
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** како Пенке..:) Audi Q5 Hybrid на теста хвърли в потрес дори и пристрастните Аутобилд с разход 10.2/100.НМо не беше само разхода.Имаше проблеми с управлението и спирачките.Audi са пълна трагедия!
  • #34
    3 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    айде отворковците вместо да слагат минуси да сложат имена на коли.
  • #33
    5 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    и кои са ези италиански и японски резачки дето са ползвали турбокомпресори преди БМВ 2002 и порше турбо? дайте модели да видим кога са произвеждани.
  • #32
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ясно е,че японците и италианците произвеждат резачки от край време. Германците никога не са се славели с бързи коли в малките класове. А при големите коли,който и да ги прави,все са бързи,говорим при високите класове.
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Alfa montira turbini o6te prez 60 i 70godini 1,30i 1,6 litra.Ima dva(togav) vida Garet i Ruums, parvia e ohluv,a vtori e mehani4e sas zadvijvane ot kolianovia val.