IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Toledo на Seat

Ванът отново става седан.

Това е новото Toledo на Seat


Испанската Seat разкри как ще изглежда новото поколение на популярния модел Toledo. Той ще бъде показан следващата седмица на автомобилното изложение в Женева. В Швейцария ще въдим Toledо като концепт, който обаче ще бъде много близък до серийната версия, която ще стъпи на пазара още тази година.

От появилите се днес официални изображения на концептуалния Toledo става ясно, че моделът се връща към корените си, приемайки отново формата на седан. Припомняме, че първите две поколения на модела бяха седани, а през през 2004 година Toledo се превърна в компактен ван.

Както се вижда на снимките новото Toledo заема много елементи от дизайна на концепциите IBE, IBX и IBL. Моделът предлага место за петима пасажери, като има дължина от 4.48 метра и багажник с обем 500 литра. Техническите характеристики на бъдещото Toledo ще станат ясни в началото на следващата седмица.

Очаквайте подробности

Тагове: seat toledo
0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бъчи,къде си любов моя ***.Пак са правили групов секс със тебе........http://vbox7.com/play:0397bf2b
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Те платформите вече са разтегливо понятие за Фолксваген. Аз затова и зададох въпроса, коя платформа ще се ползва - новата или някоя стара. Щото върху новата, само дето *** няма да правят, ама знае ли човек, може и за това да става с тия нови технологии.
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    AS ( преди 13 години )
    Не съм голям почитал на СЕАТ, но този автомобил на снимката изглежда много добре! Строги, класически форми, а не модерно-лигав дизайн, който след 2 години е загубил привлекателността си и изглежда смешно!
  • #36
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бъчвар, тоя Сеат и Шкода Рапид не само, че са на една платформа, ами са си направо една и съща кола. Само ламарините отвън ще са различни и освен това Сеата ще се произвежда в Млада Болеслав!http://***.novinky.cz/ekonomika/260738-prulom-pro-skodovku-v-boleslavi-se-bude-vyrabet-spanelsky-seat-toledo.html
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Nick ( преди 13 години )
    Това си е Джета, и няма много промени от Сеат Ексео който беше на платформата на старата Ауди А4, която се произвеждаше до 2007.
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Пардон, не Октавия, а Рапид. То 1овек вече се обърква с хилядите ненужни модели и модификации.
  • #33
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Е не е точно по традиция. Преди Шкода ( Фабия) прокарваше пътя с новите платформи, а Поло се доусъвършенстваше. От скоро не е така. От друга страна Фолксваген имат намерение да ползват една платформа за петдесеттина модела, та затова и попитах, това Толедо какво ще е. Доколкото се сещам, новата Октавия ще е на новата платформа. може и да греша, не съм се задълбочавал.
  • #32
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По традиция Шкода и Сеат използват стари технол.,какво се чудиш.
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Тук никъде не прочетох за техниката на новия СЕАТ. Пак ли ще е стара? Не ми се вярва. Що се отнася до дизайна, въпрос на гледна точка. СЕАТ и Шкода скоро представиха много добри, изчистени концептуални автомобили. Жалко, че няма да ги пуснат в първоначалния си вид, а се влияят донякъде от корейците. Тъпо. Идеята вероятно е да се притъпи вниманието на Хюндай и после бой по кратуната.
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 13 години )
    VW превърнаха тази "гореща" марка в Скука и я набутаха в ниша, за да обира клиенти, които не могат да си купят Ауди......и ще се задоволят със стар дизайн и техника. Твърде жалко!