IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW възражда Triumph

Баварците считат, че Triumph може да се наложи като глобална марка.

BMW възражда Triumph

Немската компания BMW е получила правото да използва името и емблемата на британската автомобилна марка Triumph, която бе закрита в средата на 80-те години.

Баварците са подали искане до европейския търговски регистър в края на октомври 2011 и два месеца по-късно са получили разрешението.

Едва сега обаче става достояние, че според “Запазена марка E10374627”  BMW може да ползва “лавровия венец” от емблемата на Triumph върху широк спектър от стоки. Това означава, че освен за превозни средства тя може да се прилага върху: бижута, часовници, книги, кожени изделия, дрехи, почистващи материали и дори коледни играчки.

Когато немската компания BMW закупи групата Rover от British Aerospace, през 1994 г. тя наследи редица "иконични британски марки“. Сред тях са: Austin, Morris, Wolesley, Riley и Triumph. Нещата с Rover не потръгнаха и BMW го продаде през 2000 г., разделяйки се и с някои от другите марки, но запазвайки Riley и Triumph. Ще припомним, че след 2000-та BMW възроди и MINI.

Сега очевидно BMW се заема и с възстановяването на Triumph. Преди време вървяха слухове, че под името Triumph или Austin-Healey ще се произвеждат различни бюджетни автомобили, сред които ще има и спортен роудстър. Споменаваше се, че роудстъра ще е версия на Z4.

Проектирането на такъв автомобил все още не е затворена страница. Шефовете от BMW са казали категорично, че Triumph има големи шансове да се наложи като глобална марка. Те визират автомобилите TR-series на Triumph, които се радват на много по-голям успех в Щатите, отколкото MG например.

Новото разрешително за ползването на търговската марка говори, че идеята за възраждане на Triumph като автомобилен бранд, както и производство на широк спектър от стоки не са далечни за BMW.

Първият автомобил, носещ марката Triumph е бил произведен през 1923 г. , а последния е седана Acclaim, чието производство приключва през 1984 г.

Тагове: triumph
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rullzzz ( преди 12 години )
    Абсолютно съм съгласен с теб, ВАГ буквално батиса Бентли, превърна Шкода и Сеат в бюджетни фаувета (не че истинските са скъпи)БМВ държи на историята на автомобила и са пресъздава в реално време. От забравеното МИНИ направиха супер фешън количка, хем модерна и технологична хем типично английска и носеща духа на предшественика си, със Ролс направиха същото! С Триумф не очаквам да е по-различно а и не трябва да е!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 12 години )
    Докато ВАГ мори и потопява постепенно нещастните марки,попаднали под крилото им вижте,като се опитва даг и направи от ексклузивни в масови....Вижте какво прави БМВ.С много внимателни стъпки и с присъщия респект към съответното име,го изпълва точно с това съдържание,което историята му е отредила.Вижте Мини и Ролс и си представете какво ще последва с Триумф.Ше бъде нещо по английски хем мъжкарски сурово,хем по джентълменски елегантно.Да видим!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fulev ( преди 12 години )
    триумф и в момента си произвеждат мотоциклети и то много добри. не знам дали са на БМВ, но се продават в магазините.....карах един...с кардан и ...държане на БМВ.....ама реших да не рискувам и си взех БМВ-то :))
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И какъв триумф ще бъде това БМВ с емблема триумф? Колкото фолцваген Вейрон има общо с Еторе Бугати, т.е. нищо.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 12 години )
    Триумф произвеждаха и мотоциклети, което също е приоритет на БМВ.Ако "английските" автомобили останат по-майсторски , без много електроника, това е шанс да се качиш на нещо, което исам можеш да поправиш.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Европейските фирми изкупиха преди 10г. правата за производство на "умрели" марки и сега едни други си отнимат клиенти,възползвайки се от наличните си шасита,двигатели и най-вече-носталгията по славното разнообразно минало на автомобила!
  • #5
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    БМВ ***
  • #4
    0 rate up comment 10 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    tva ne bayaha li edni evtini ednodnevki...sega shte gi pravyat skupi ednodnevki???
  • #3
    6 rate up comment 13 rate down comment
    До Стефан ( преди 12 години )
    И ти не знаеш какво искаш да кажеш, но да се "изходиш" по въпроса. Би ли обяснил къде е гаврата,че не те разбрах? Още един *** с претенции :"обичам ги заради правилните решения".Капацитет,оценил и преценил.
  • #2
    32 rate up comment 7 rate down comment
    Стефан ( преди 12 години )
    Обичам БМВ но не заради колите им а заради правилните решения, които вземат Мини Ролс Роис сега и Триумф, немски ама и много бритрански. Щото едни други се погавриха с Бентли