IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първият Golf GTI Cabriolet

Volkswagen показа предпремиерно спортното возило с мек сгъваем покрив.

Първият Golf GTI Cabriolet


Golf GTI Cabriolet? Въпреки дългата история на най-популярния компактен Volkswagen комбинацията "GTI Cabriolet" не бе забърквана никога досега. В историята на Golf се забелязват две отличителни тенденции: освен „масовите“ хечбеци моделът се появява често в „спортен екип“, под името GTI, както и във версия на кабриолет с мек покрив.

Досега тези традиции не бяха съчетавани в един и същ модел. Ето, че германците най-после се осмелиха да съберат GTI и Cabriolet в автомобила, който предстои да покажат за първи път на салона в Женева. Броени дни преди дебюта Volkswagen показа първите снимки на първия GTI Cabriolet.

Новият модел притежава електрически сгъваем гюрук, който се прибира в багажника за 9,5 секунди. Операцията може да се извърши и в движение, като за целта е необходимо скоростта да е под 30 км/ч. Обемът на багажното пространство варира от 250 до 350 литра в зависимост дали покрива е прибран в него.

Задвижването на Golf GTI Cabrio е поверено на същите агрегати, каквито има и хечбека. Двигателят му е четирицилиндров, двулитров, бензинов с турбокомпресор. Мощността, която генерира е 210 к.с., а въртящия момент 280 Нм при 1700 об/мин. Той е комплектован с шестстепенна механична трансмисия, а като опция съществува възможност да се сложи DSG с два съединителя.

Относно динамиката, Golf GTI Cabriolet отстъпва с 0,4 сек. на GTI по отношение на ускорението от 0 до 100 км/час, което означава, че изпълнява спринта за 7,3 сек. Причината е в килограмите и аеродинамиката. Максималната му скорост е 235 км/ч.

Продажбите на модела ще започнат през втората половина на 2012 година. Цените ще бъдат обявени при дебюта му през следващата седмица в Женева.

0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    awe tva ne li pejo s narodna emblema :)))))))))))))))))))
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    zvqr
  • #25
    3 rate up comment 5 rate down comment
    iii ( преди 13 години )
    bal sam golf puuu weeee e v Pernik she e hit taq karuca :)))))))))))))))
  • #24
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    абе не си мисли че селяните не изкарват пари...не изкарват в България...в нормална държава селкото стопанство докарва добри пари...иначе настрани от това съгласен съм че голфа е по-як от хюндай =)
  • #23
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дошо е като Чък Норис. Когато някой от аутомедия пусне статия за VW отдолу вече има 3 коментара на Дошо.
  • #22
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре, бе мама му стара, приликата с Peugeot 308 не може да бъде по-очевидна. То не са само фаровете, предния капак, стоповете, линият, хромираните лайсни... и какво ли още не. Ти трябва да си мега *** ***, че да не виждаш тези работи :D
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Щастлив собственик на продукт на ВАГ показва заслужено уважение към автомобила си:http://mnogozle.com/video14318_brutalna-ekzekutciq-na-golf.html
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Голфа бил кола за селяни ха ха, еми защо тогава всички селяни са с Хюнай и Тойота? Вероятно, защото такъв Голф кабрио струва колкото три Хюндай и30? То от пасане на крави, няма как да събереш пари за толкова скъпа кола. Вярно е че селяните мечтаят за Голф, все пак Голфа прави на пух и прах Хюндайчетат и Тойотките по пътищата и в тестовете, но по-доброто си е по скъпо. Един разчита на качества на колата, друг гледа да те излъже с евтина цена и 5г.гаранция, която естествено няма намерение да спази
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Голямо желание да направиш евтина реклама на любимата си марка /дано ти плащат за това, че иначе ще е глупаво толкова усърдие за нищо/. А резултатът какъв е? Форум пълен със спам и чувство у другите, че любимата ти марка е марка за ***. Не правиш добра услуга на VW по този начин, осъзнай се!
  • #18
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Винтеркорн заяви пред мениджърите, че Volkswagen засилва позициите си в обстановка на нарастваща конглокенция и технологичен напредък. "Нашите конглокенти атакуват Volkswagen по целия свят.", допълва той визирайки конглокса в Северна Америка, където Elantra изпревари Passat и Focus .