IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW 3-series пристигна в България

Снощи се състоя българската премиера на шестото поколение BMW 3-series Седан.

Новото BMW 3-series пристигна в България


Новото, шесто поколение най-популярният премиум автомобил в света беше представено пред българската публика снощи в София. Изпълнителният директор на BMW България Александър Миланов лично вдигна покривалото на новото BMW 3-series (F30), описвайки моделът със само три думи - "Автентичен, Прогресивен, Вълнуващ".

Въпреки че е кратко, описанието е много точно и изчерпателно. Това е най-успешният и най-продаван модел на BMW, който се появи на пазара през далечната 1975 година, като наследник на легендарното BMW 2002. Още от първото поколение 3-series, автомобилът следва една и съща концепция - дълъг преден капак, къси надвеси, дълго междуосие, изтеглена назад пътническа клетка, перфектно разпределение на масите, надлъжно разположен отпред двигател, задвижване към задните колела и изявено спортно усещане от шофирането.

Той обаче продължава да се развива във всички аспекти, надграждайки постиженията на своите предшественици. Автомобилът традиционно е станал по-голям, по-сигурен, по-модерен, по-комфортен и по-вълнуващ. Най-съществената разлика с предходния модел се открива отпред, където челните светлини се простират чак до бъбрековидната радиаторна решетка, оформяйки фокусирания „поглед” на автомобила.

Това обаче съвсем не е единствената промяна. Размерите на шестото поколение на модела са нараснали видимо в сравнение с тези на предшественика му, като най-силно впечатление прави широката следа (отпред + 37 мм, отзад + 47 мм). Увеличената дължина (+ 93 мм) и по-голямото междуосие (+ 50 мм) откриват допълнително пространство, най-вече за пътниците на задната седалка. Мястото за коленете зад предните седалки е увеличено с 15 мм, а пространството за главите с 8 мм.

За пръв път за новото BMW 3-series се предлагат три линии на допълнително оборудване - „Sport”, „Luxury” и „Modern”. Всяка от тях подчертава характерното собствено излъчване на новата спортна лимузина, чрез специални дизайнерски акценти. През лятото на 2012 г. възможностите за индивидуализиране ще бъдат допълнени с М спортен пакет, в който са включени компоненти от M GmbH, както за интериора, така и за екстериора на автомобила.

При въвеждането си на пазара новото BMW 3-series Седан ще се предлага с четири двигатели, всички с новата технология BMW TwinPower Turbo. По този начин новото BMW 3-series превъзхожда предшественика си по отношение на динамичните характеристики и в същото време има по-ниски разход на гориво и нива на вредните емисии.

За почитателите на редовите шестцилиндрови двигатели новото BMW 335i, оборудвано с BMW TwinPower Turbo редови шестцилиндров бензинов двигател с работен обем 3,0 л., предлага максимална мощност от 306 к.с. и максимален въртящ момент от 400 Нм, който е на разположение още при 1 200 об/мин.

BMW 328i е оборудвано с четирицилиндровият BMW TwinPower Turbo двигател, представител на ново поколение от леки и мощни бензинови двигатели, които. Агрегатът развива мощност 245 к.с. и още при 1 250 об/мин разгръща максималния си въртящ момент от 350 Нм. Той ускорява BMW 3-series за 5,9 секунди от 0 до 100 км/ч. Средният разход на гориво е 6,4 л/ 100 км.

Дизеловите опции включват BMW 320d със 184 к.с. и въртящ момент 380 Нм, както и BMW 320d EfficientDynamics Edition, при което максималната мощност от 163 к.с. е комбинирана със среден разход на гориво при тестовия цикъл на ЕС от само 4,1 л/ 100 км.

Всики двигатели могат да се оборудват с новата 8-степенна автоматична скоростна кутия на BMW, както и със системата Auto Start Stop, която е включена в стандартното. През есента на 2012 г. за първи път вариантите на BMW 3-series ще бъдат допълнени от хибрид - BMW ActiveHybrid 3.

Предишните пет поколения BMW 3-series

В оборудването на новата 3-series присъстват още системи и технологии от BMW ConnectedDrive, като пълноцветен Head-Up дисплей, Surround View със Side View и Top View (изобразяват автомобила и заобикалящата го среда от перспектива „птичи поглед”), асистент за паркиране, автопилот с функция Stop&Go, система за предупреждение при напускане на платното, работещата с камера система за предупреждение при опасност от сблъсък и много други.

Цените в България стартират от 73 700 лева с ДДС за BMW 328i и от 86 400 лв. с ДДС за BMW 335i. Дизеловите версии 320d и 320d EfficientDynamics Edition са на цени от 65 800 лв. с ДДС.

През месец март ще бъдат налични още три версии на новата "тройка". Това са бензиновата класика 320i (61 300 лв с ДДС) и дизеловите 316d и 318d, чиито цени стартират от съответно 56 990 и 59 990 лв с ДДС.

На по-късен етап ще се появяват още задвижващи агрегати и модификации.

Още за BMW 3-series (F30)

Тагове: BMW 3-Series
0 от 500
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Форумът е идеално място човек да получи съвет, да прочете други мнения, и е излишно при различно мнение да го изживява трагично като фанатик и да тръгва да се разправя като за последно!
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Първият изцяло ел. автомобил в серийно, първият дизел с променливи фази на газоразпределението. Вие сте се навряли по тия сайтове и се мислите, че ви е ясно всичко! Ами не е така, в грешка сте.Заблудата не прощава, АМ утре може и да я няма, то си е за вас. Само хейтване, само заяждания, повечето не са написали нищо от себе си, само цитират, копи-пастират и тва е..Да ама не. Реалностите са други, вие даже не сте в реалността.
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Новата 3-ка лично според мен е страхотен автомобил, идете, вижте го...покарайте, идете вижте и конКУРентите им, новият CLS ще се превърне в класика, М class е далеч от всички сега. Влезте в шоурума на Тойота, разгледайте Авенсиса, покарайте..Вижте Форд..Фиестата се сцепва от продажби, Фокус през годините се доказа като здрав и икономичен. Разгледайте обстойно и другите японски марки и модели - Мазда нямат празно, Мицубиши въведоха толкова много иновации.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    МВ вкараха 4 цилиндров на лимузината си, всичко останало се *** кво ли го чака като продажби та и да мисли за новости, особено на ел. тема, щото фереджетата от ОПЕК правят "екстра миля" с цените на последните литри дето смучат от земята...Нещата са далеч от това Дошо, Мошо, Трифорси и Класици да им плюят по продукта щото са окапани и не могат да си позволят нищо от представеното..
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    ПичУве, конКУРенция сред производителите определено има, на тема мощност и разход, ама най-големия *** идва от изискванията за CO2. Затова след 20 години ще има V6 ДВГ с по два турбини и два компресора - хем да гони к.с. на конКУРентите, хем да не *** толкова вредни емисии..Относно дизайна...има и тако и вако, кво се спичате не разбирам..
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Искрено се надявам, че аутомедия, съвместно с ИТ фирма са разработили специален шпионски софт, който праща директно до фирмите производители тази така нужна им информация, която се изписва в над 99% от мненията под статиите.Все пак пишещите тук са сред най-важните им клиенти...
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    бавареца, не съм писал това, но наистина преди около 5-6 г. БМВ имаха неуспешен опит с високофорсиран двигател на 5-ците,навярно след това те са се отказали и мощните са им само с турбини.На БМВ 3.0 литровите бенз. и диз.турбодвигатели са обявявани многократно за най-добри в класа си на света.
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А Хитлеровия мустак, т.е. бъбреците са единствения елемент в дизайна дето не е краден от някъде, така че ги ценете.
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хе-хе, баварските плагиати тоя път са окрали фаровете от Субару Импреца. Идеално допълнение на дръпнатите по японски стопове.
  • #36
    5 rate up comment 2 rate down comment
    cry ( преди 13 години )
    Чалга и кючеци по масата. Селските *** имат нов идол.