IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda 6 идва в Европа

На автомобилния салон в Женева ще се състои европейската премиера на предсерийната нова Mazda 6

Новата Mazda 6 идва в Европа

Mazda Takeri ще е един от топ експонатите на щанда на японския производител в дните на салона, през март. Този концепт, който прави европейския си дебют е сочен като прототип на бъдещата Mazda 6. Световната премиера на Takeri се състоя през ноември в Токио.

Автомобилът представя новия дизайнерски стил на следващото поколение на модела, чиято поява на пазара се очаква догодина.  В автомобила е въплътен дизайнерският език Kodo, който "излъчва динамика, дори в статично положение". Първият модел, отговарящ на тази философия е новият SUV CX-5, който също ще дебютира в Женева.

"Шестицата" е втората Mazda, която представя иновационните технологии, наречени SkyActiv. Те включват двигатели, трансмисии, шаси и купе. За задвижване на концепта е използван нов дизелов турбо-мотор с обем 2,2 литра и мощност 175 к.с. Двигателят съответства на еконормите за екология Евро-6. Въртящият момент се предава към колелата, посредством 6 степенна автоматична трансмисия. Седанът е оборудван с разработената от Mazda система за рекуперация на енергията от спиране, която се съхранява в кондензатор. Това позволява намаляване разхода на гориво в рамките на 10%. За разлика от акумулатора, кондензаторът има способността да се зарежда бързо и да се разрежда също така бързо. Системата се зарежда при задействане на спирачките, а енергията се използва за обслужване на агрегатите от ел. системата, като климатик, аудио и т.н. Прототипът, показан в Токио бе оборудван и с нова бордова информационно-развлекателна система, с функции за контрол, която също е дело на Mazda.



 

Тагове: mazda takeri
0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Batito ( преди 12 години )
    Мазда са на голяма загуба за 2011, Маркионе дебне...
  • #20
    6 rate up comment 21 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Да ама Пасата стига до 300коня а има и 4х4 - кога бе японки ще го правите и вие??? Айде че ВАГинясах вече!
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Inniskilling,хвалби за маздите не написах пряко, понеже ценителите на иновативното и на надежното го знаят 7))
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    behi, споделям мнението ти, когато карам турбо, имам усещането за "посредник" между мен и двигателя, ала с чисто атм. двигател-усещането, че аз командвма пряко двигателя.А и е по-сигурно без турбо.
  • #17
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Inniskilling ( преди 12 години )
    Ценителл, ж.р. на нинджа е разбира се минджа :). Мазда 6 моделите са давали винаги повече от това, което плащаш за тях. А тази концепция е свръхелегантна, с лекота, в един клас с много отличници...
  • #16
    24 rate up comment 4 rate down comment
    behi ( преди 12 години )
    Навсякъде, освен в германия, 150-170 коня са напълно достатъчни. А и предпочитам двигател 2.0 със 160 коня, пред 1.4 турбо с 200. Който е карал и двата варианта, ще разбере защо. Колата и вътре много ми харесва, особено със този голям оборотомер в средата. Дано излезе максимално близка до това, което е на тези снимки
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Та мисълта ми по-долу беше,че като се произвеждат извън ЕС сигурно на по-мощните модели им слагат големи мита,акцизи и какви ли не глупости.Та за това Мазда се ограничава до определени мощности.Чакам скоро да изкарат новия ванкел и да изтрепят рибата с него.
  • #14
    21 rate up comment 6 rate down comment
    до : Dude ( преди 12 години )
    Кой е казал,че няма да има.Със сигурност ще има МПС версия.Интересното е при Мазда,че последните години залагат само на балансирани и не много мощни двигатели без излишни изхвърляници.Може би това е продиктувано от факта,че Мазда нямат заводи в Европа.Продукцията им е само японска,произведена в Япония и за това колите са им толкова качествени.Единствено Мазда 2 се произвежда в Испания.Да ти кажа право предпочитам 170 к.с. двигател безпроблемен и с голям ресурс отколкото 200 к.с. проблемен...
  • #13
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Уникално красив автомобил.Ако в този вид излезе на пазара ще бъде най-добре изглеждащата кола в класа си.Надявам се да са все така качествени,както до сега.На първо място в 100 хил.тест на Ауто Билд е точно Мазда 6 без абсолютно никакъв дефект.Очаквам техническите характеристики,цена и ако всичко ми допада ще пазарувам.
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Dude ( преди 12 години )
    чуден дизайн, ама що не извадиха най-накрая един 200 коня двигател за шестицата, срамота е тоя грозен пасат да има 2.0 ТСИ 200 коня, а маздата да не получи 2.3 турбото 256 коня с 4х4