IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VІІ ще има 264 к.с.

Още подробности за най-очакваната премиера на годината

Volkswagen Golf VІІ ще има 264 к.с.

Британското издание Autocar разкри нови подробности около седмото поколение на Volkswagen Golf VІІ, чиято премиера тази година е сред най-очакваните събития на автомобилния пазар. Тя ще се състои на изложението в Париж през есента.

Версията GTI ще бъде оборудвана с 2.0-литров, бензинов турбомотор с мощност 264 к.с. и с диференциал с ограничено приплъзване. Според немската компания тази комбинация ще позволи на машината да измине Северната дъга на пистата „Нюрбугринг” с около 8 сек. по-бързо от настоящата версия на Golf GTI.

Обичайният хечбек VW Golf VІІ ще се предлага с напълно нова линия бензинови и дизелови моторои - EA 211 и ЕА 288, включваща 1.4-литров агрегат с турбо и мощност 140 к.с. Той ще разполага със система за "изключване" на два от цилиндрите при ниско натоварване. Най-мощният дизел ще бъде 2.0-литров с мощност 184 к.с., но ще има и "напомпан" дизел - GTD (223 к.с). Предвижда се и хибридна версия с обща мощност от 246 к.с., а също така и такава, задвижвана с природен газ.

Като опция при новия VW Golf ще се предлага адаптивно окачване, система за задвижване и на четирите колела, мултимедийна система със сензорен дисплей, система, следяща за умората при водача. Нова за Golf е и система Park Assist 2, която може да паркира автомобила както успоредно, така и перпендикулярно.

Тагове: GTi
0 от 500
  • #41
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тези супер хибриди скоро ще са история! Къде са японците сега, ами молят се за дизели на германците, че не им купуват хибридите нещо!
  • #40
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всичките тези тромавяци един GTR ги наказва. А сега ще излезе и NSX,който наказваше Фераритата преди.
  • #39
    8 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Айде фенчета на японските свръх коли ми кажете в момента конглокенти на Астън Мартин 77 , Кьонигзег,Ламбо авнтадор,Макларен 12Ц , Бугати ,Ролс , Бентли , Пагани , сега излизат 2 нови топ модела на ферари изобщо европейски коли? Аз знам,че се задавяте в момента,ще изчакам да преглътнете :)
  • #38
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е японец, но именно Форд ползва системата за производство,която е създадена от Тойота. Малко си чел. Сега къде са германчетата,защото сега те са с колелетата пред супер хибридите на японците германците тракат със стари дизелчета.Толкова си могат
  • #37
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    анонимна корола или И30, незнам кой си, но определено не ти е лесно!
  • #36
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И докато Хенри Форд изобретява конвейра, Мерцедес автомобила в Япония са карали колелета! Анонимна корола, Хенри Форд да не е японец, а!
  • #35
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти всеки път това чакаш и всеки път те наказвам елементарнико: Lexus LS 600h е по -добър от БМВ7, S class. A с Ламборгини и Бугати Нисан се справя.
  • #34
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    neznam kakvo samo pilite sreshtu GOLF ????? ili kakvato i da e marka v BG KAKVA KOLA SE PRAVI KITAI4ETA SAMO RAZBIRA4I STE TUK VSI4KITE A SI KARATE KOLITE OT PO NA 20 GOD KOI VI ZNAE
  • #33
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Същото е и с двигателя- ако не е бил Ото, е щял да бъде друг. Какво значи инженерен гений? Инженерен гений ли е да измислиш автомобила и да изостанеш след това от японците,които правят по-здрави и по-високотехнологични коли от изобретателите....
  • #32
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 13 години )
    Малко да пораздвижат дизайна, че боксуват в тази сфера последните генерации.