IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото Mitsubishi Outlander

Премиерата ще се състои в Женева.

Това е новото Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) разпространи първите официални данни и изображение на следващото поколение Outlander. Возилото ще има световна премиера следващият месец на автомобилното изложение в Женева.

Новото поколение на популярния модел има сходни размери с настоящия Outlander и се отличава с типичните дизайнерски решения от последните модели на марката. Интериорът, въпреки че все още не е показан официално, е променен щателно, като се отличава с висококачествени материали, ергономични уреди и осезаемо подобрен комфорт, сочи официалната информация.

За европейския пазар, поне в началото, новият Outlander ще се предлага с два задвижващи агрегата - бензинов 2.0 l MIVEC и дизелов 2.2 MIVEC Clean Diesel. И двата двигателя ще се предлагат във версия с две или четири задвижващи колела. В зависимост от конкретния пазар, модел, двигател и технически спецификации, ще се
предлага и система Auto Stop & Go, както и изцяло нова 6-степенна автоматична скоростна кутия. Налична ще бъде и системата “Ecofriendly driving sysem”, която информира водача кога шофира максимално ефективно.

След представянето в Женева, новият Mitsubishi Outlander (Next Generation Outlander) ще бъде пуснат най-напред на пазара в Русия през лятото, след което ще последват дебюти в Европа (в края на лятото), Япония, Океания, Китай и Северна Америка.

Японците допълват, че предстои и пускането на хибридна plug-in версия на Outlander, която ще разполага с 4WD задвижване. Очаква се автомобилът да бъде оборудван с композиция от 2.0-литров, четирицилиндров двигател и два електромотора с мощност от по 81 к.с. Технологията осигурява пробег от 800 км с едно зареждане и среден разход от 1,7 литра на 100 км. Хибридната версия на Outlander ще се появи в Европа след 2013 година.

Очаквайте повече подробности за новото поколение на Mitsubishi Outlander в началото на март.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дидо ( преди 12 години )
    Напълно съм съгласен с теб, само да допълня, че също слабите продажби в Европа се дължаха и на липсата на дизелов мотор.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Първият модел притежава прекалено азиатска визия. За пазара в Европа не ставаше. Първата глобална промяна в дизайна обаче донесе Grandis-а. Модел, който не подлежеше на фейслифт!Плъг-ин хибридите са близкото ни бъдеще. Електроавтомобилите имат още да еволюират.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    интересно, за хибрида... но те са си и новатори в тази област!Макар, че лично мен първия модел Outlander си ми най-харесва (мое мнение, не се гневете)
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    И Ево-то и ASX-a са си били мислени в този си вид, докато при OL просто присадиха муцуна и подобриха оборудванията. За мен лично радостното е, че доста си прилича на концептa PX MIEV. П.п. Аутомедиата, пичове...според мен "Новият Мицубиши Аутлендър" е по-правилно да се напише.
  • #7
    14 rate up comment 1 rate down comment
    TOYOBARU ( преди 12 години )
    Aз миналата година си купих OUTLANDER и вече 50 000 километра без никакви проблеми.Избрах версията с 2.2 дизел на MITSUBISHI с 177 коня и съм много доволен.Относно интериора, при фейслифта материалите са подобрени.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    трапецовидната решетка на аутлендъра наистина не изглеждаше добре, но за асх и лансера е супер
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Добре,че му промениха "муцуната" и така Мицубиши започнаха да си правят типовите модели различими. А голямата предна решетка като на изтребител се надявам да си остане "запазена" за Еволшъна.
  • #4
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Технологията осигурява пробег от 800 км с едно зареждане и среден разход от 1,7 литра на 100 кмА ВАГ обещават разход 3на 100, който реално е над 10.ВАГ е технологичен лилипут в сравнение с коя да е японска фирма.
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това с композицията кърти, но пък е основателно!
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Някои критикуват настоящия Аутлендър заради интериора. Ако в бъдещия модел качеството на материалите, използвани в интериора и комфорта се подобрят/както пише в статията/, то много трудно ще се намерят съществени и обективни критики, освен ако някой си го постави за самоцел.