IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM се заяде с Ford по време на Super Bowl

Светът изчезва, оцеляват само шофьорите на Chevrolet

GM се заяде с Ford по време на Super Bowl

Американският автомобилен концерн Ford се ядоса заради рекламен клип на конкурента си General Motors (GM), който бе излъчен по време на Super Bowl.

В клипа само шофьорите на пикапа на GM Chevrolet Silverado оцеляват след потопа, залял земята. Подобен късмет обаче нямат шофьорите на пикапи с марката Ford.

Клипът, който бе излъчен въпреки недоволството на Ford, привлече вниманието по време на финалите, които със 111,3 млн. зрители регистрираха най-високото равнище на гледаемост в историята на американската телевизия.

"Къде е Дейв?", пита в клипа шофьор на Chevrolet, след като си е проправил път през опустошения град. "Дейв не караше най-здравия и надежден пикап. Дейв караше Ford", отговаря друг оцелял шофьор на пикап от гамата на GM.

От Ford са възмутени и обясняват, че колите от серията F на компанията от 35 години насам са най-продаваните пикапи в САЩ. Освен това Ford е продал и най-много пикапи, изминали повече от 250 000 километра, което доказвало надеждността на колата.

През тази година стойността на стандартен 30-секунден клип, който се излъчва по време на предаването по телевизията на Super Bowl, възлиза на 3,5 млн. долара, което е с 500 000 долара повече от цената преди година.



Още любопитни икономически новини четете в Investor.bg

Тагове: super bowl
0 от 500