IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen прави шаси и за суперколи

На платформата MSB ще се произвеждат Bentley Continental, Porsche Panamera и бъдещият седан на Lamborghini

Volkswagen прави шаси и за суперколи

Германският автопроизводител Volkswagen съобщи за разработването на ново шаси под името MSB (Modularer Standardantrieb-Baukasten или Стандартна модулна платформа). На него ще се правят няколко модела на луксозните марки на концерна - Bentley Continental, Porsche Panamera и бъдещият седан на Lamborghini.



Платформата е предназначена за автомобили със задно задвижване на колелата и предно разположен двигател. Както заявиха от Volkswagen основната част по създаването на шасито е дело на инженерите на Porsche, които благодарение на използвания алуминий и силно закалена стомана са успели да свалят 200 кг. в сравнение с платформата, на която се прави настоящото поколение на Panamera (на снимката). Предвижда се и използването на карбон, което ще направи шасито още по-леко.

Освен това Porsche ще направи платформа и за машини със средно разположение на двигателя. Тя ще бъде използвана за напълно нов модел на марката, който ще се конкурира с Ferrari 458 Italia, а също така и за следващите поколения на Audi R8 и Lamborghini Gallardo.

По-рано VW вече показа унифицирана платформа MQB (Modularen QuerBaukasten), върху която ще бъде направен новият Golf VІІ и следващото поколение на Audi A3. На нея се предвижда бъдат произведени общо 60 модела на концерна.

Тагове: Volkswagen MQB msb
0 от 500
  • #50
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пачата /дошо/ ял ***! Баси и канибала е тоя!!! :DD
  • #49
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Ааа по-добре адна супа топла *** да хапна в тоя студ.ДА му мислят тия с Алудитата дето им патасаха и спирачките в тоя студ.
  • #48
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до Дошо ( преди 13 години )
    Я да одя да си нараня коня, че зе да ми рита хуйдая, дето съм го паркирал до плевната. После ше си отрежа комат хляб, малко сланинка и празец а вии врякайте тука кви коли били вагините!
  • #47
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Шефе Фолксваген и удоволствие от шофиране незнам как ги употреби в едно изречение.
  • #46
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Ариецо до сега Порше и Ламбо не бяха едно и също, но както виждаш ВАГ и това ще променят.Р8 и Галардо са едно и също нещо нали ти е ясно?Какво се пениш толкова?Я им погледни воланите от RS4 и управлението на климатрониците от А6 мисля, че бяха.Брей, че хора.На черното викат бяло.
  • #45
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Samo R8 i Lambo;A Panamera?????????Pri Seat li ia broi6,ili ia zabravi "slu4aino"
  • #44
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Шефа ( преди 13 години )
    Доше, ти го каза. Ние сме паралии със скъпи коли, а ти си беден. Така че какво повече има да коментираме? Казвал съм ти че за мен кола на 7 години е за скрап т.е за препродаване на някой заблуден като теб. Всеки има различен опит с колите които е карал, но аз ти казвам като човек карал само нови коли за по 5-7 години. Никога не бих избрал хюндай пред фв, даже да е с 30-40% по евтин. Става въпрос за очаквания от автомобил, техника, удоволствие от шофиране. Неща които никога няма да разбереш.
  • #43
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Тарикат нецензурна и обидна дума ли е?
  • #42
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Ех,малкия.. ( преди 13 години )
    "...ли бе тарикат" - ,нали няма да ползваме такива думи, или забрави за това.
  • #41
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    Миризлив, как едно и също продавали бе? Двигателите на Порше, нямат нищо общо с тези на Ламборджини, и нищо общо с Бентли, Само при Р8 и Ламборджини има един общ двигател, но умишлено е леко скопен при Р8, за да се избегне пряката конглокенция. Освен това, Ламборджини е доста по-широка кола от Порше, тоест, може да ползват общи модули, но крайния продукт е коренно различен. Все едно да кашеш, че Тойота Ай Го е същата кола кало Ланд крузер защото и на двете платформата е направена от същия метал.