IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar XF с награда от Business Car

Седанът е най-подходящ за топ-мениджърите

Jaguar XF с награда от Business Car

Новият Jaguar XF утвърди позицията си на най-популярният модел на марката не само в България, но и в цял свят. Британският автомобил получи наградата на читателите на списанието Business Car - "Най-подходящ автомобил за топ-мениджърите".

Според главния редактор на изданието - Пол Бейкър, и през следващата година XF ще се бори за отличието, тъй като получи нов 2.2-литров двигател и това допълнително повиши интереса към него. Новият агрегат, за който Automedia вече писа, е с мощност от 163 к.с. Той е разположен надлъжно, получил е турбо-компресор с водно охлаждане, бутала с намалено триене, нови инжектори и колянов вал. Нова е и интелигентната start/stop система, която намалява разхода до 5,4 л/100 км. и само 149 г/км CO2 емисии. Благодарение на 8-степенната автоматична трансмисия автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,8 сек. Максималната скорост на автомобила е електронно ограничена до 225 км/ч.

Тагове: jaguar xf
0 от 500
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    speedart откъде разбра,че аудитата са устойчиви на усуквания - да не ги тества в бурно море или четеш мого рекламни материали.Те за такива марули като теб ги пишат тия работи.Иначе как да си признаят,че продават Шкода на 4-творна цена с малко повече екстри и еднакви двигатели. Японските коли са начело е само като надеждност,но и като сигурност,доказанов в еуроенкап! Колица можеш да наричаш аудитата,които са чиста Шкода на висока цена.
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    V Jaga,e nadlajno,a v Peugeota e napre4no.
  • #26
    1 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Еми те X-type и S-type са на една платформа, дори нямат разлика външно..
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Анонимен, може да сме ***, но поне умеем да пишем. Както вече сме споменали, 2.2 дизела е общ за безброй модели на PSA, Ford и Land Rover. Разбира се, не е 100% един и същ - всяка марка си го адаптира според нейните нужди и моделите, в които се вгражда. Разликите обикновено са в турбокомпресорите, инжекторите и управлението на двигателя.
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    speedart, бъркаш X-Type със S-Type. X-Type наистина споделяше платформа с Мондео 2001-2007. И двата модела вече не се произвеждат от няколко години.
  • #23
    5 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Този Ягуар лежи на удължената платформа на S-type , а тя както всеки знае е на Мондеото..не знам какво се пънеш rs1600 , но не си прав...
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Dvigatelia e ot Peugeot (508),golemi ste tapaci.4etete pove4e!!!!!!!!!!
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    speedart, няма актуален модел на Ford, който да се прави на тази платформа. Тя се е споделяла с някои Линкълни и може би Ford Thunderbird, но това е било преди над 10 години още по времето на S-Type. Оттогава всичко се е развило неимоверно. Платформата е значително модифицирана за XF, актуален Ford на нея не се произвежда.
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Не говорим за сигурност а за надеждност не бъркай двете понятия.
  • #19
    5 rate up comment 8 rate down comment
    speedart до Дошо ( преди 12 години )
    Не Дошо, Аудито е с компонентна клетка, много по устойчиво на усуквания и много по надежно като цяло, докато шкодата е като Японските коли , просто колица да не е без хич..