IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar XF с награда от Business Car

Седанът е най-подходящ за топ-мениджърите

Jaguar XF с награда от Business Car

Новият Jaguar XF утвърди позицията си на най-популярният модел на марката не само в България, но и в цял свят. Британският автомобил получи наградата на читателите на списанието Business Car - "Най-подходящ автомобил за топ-мениджърите".

Според главния редактор на изданието - Пол Бейкър, и през следващата година XF ще се бори за отличието, тъй като получи нов 2.2-литров двигател и това допълнително повиши интереса към него. Новият агрегат, за който Automedia вече писа, е с мощност от 163 к.с. Той е разположен надлъжно, получил е турбо-компресор с водно охлаждане, бутала с намалено триене, нови инжектори и колянов вал. Нова е и интелигентната start/stop система, която намалява разхода до 5,4 л/100 км. и само 149 г/км CO2 емисии. Благодарение на 8-степенната автоматична трансмисия автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,8 сек. Максималната скорост на автомобила е електронно ограничена до 225 км/ч.

Тагове: jaguar xf
0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 12 години )
    xf e prekrasen avtomobil,dori i s tozi dizel..no az bih vzel po-golemiq s 190 konq..perfektno
  • #47
    4 rate up comment 1 rate down comment
    speedart до RS1600 ( преди 12 години )
    За платформите сигурно е така, не съм се интересувал по задълбочено, освен че агрегатите са им добри (на Форд) , за мен лично са лидери в класовете си като пътно поведение..
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    speedart, +1 за теб за последния коментар. Много, много си прав, но това е трудно за осъзнаване от някои...А за платформите, вярвай ми. Jag със задно и Mondeo с предно, няма как да имат нещо общо. Всъщност имат де, 2.2 дизела, но това е друга история, пък и това е сред най-добрите агрегати на пазара.
  • #45
    6 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Пичове не сте ме разбрали, аз харесвам Ягуар,харесвам и марката Форд..това че един производител ползва една платформа за няколко модела не ме притеснява, важен е крайния резултат..
  • #44
    2 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ако сте чели коментарите по надолу, спора е че не трябва да се взаимстват платформи от по евтини модели за по скъпи , като Ягуар, защото едва ли не колата била същата евтина ,само че с кожени салони и т.н. Както правели примерно VAG ...понтирах Дошо относно неговия коментар че това било бизнес клас..затова му казах че ползват платформа на Форд..колебаех се че е от Мондео или Американски модел..
  • #43
    4 rate up comment 1 rate down comment
    deadfox ( преди 12 години )
    Няма значение, а на този с немските таралясници му пожелавам да има моя късмет да покара Ягуар известно време(1-2 години), за съжаление в момента карам БМВ и разликата е от небето до земята.Но това само моето скромно мнение което е изградено от личен опит а не от прочетено и чуто от тоя оня.
  • #42
    1 rate up comment 2 rate down comment
    deadfox ( преди 12 години )
    Спора е, че не е на платформата от Мондео.Нали така или нещо даваш заден. Не съм отричал, че е на Форд.
  • #41
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Taia skapana marka Jaguar, sled 2godini ,6te e kato *** marka, vseki beden 6te se pravi na GAZAR,a otdolu Ford, *** 6mendi kapeli.V tozi klas samo velikata troika"A.B.M"po azbu4en red sam gi podredil za da niama sarditi.
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Всъщност е без значение вече, просто се заяждах с Дошо..
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Това не означава ли проектирана на платформа LS1