IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #38
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    Лека корекция искам да направя на колегата съфорумец "IT" Първата кола на модулната платформа на FIAT беше... BRAVO- последно поколение, но все пак и Джулиета си е на тая платформа... Това отвори пътя на "макароните" до фирми като MURAMOTO, Miyachi Unitek, Mitotoyo и други, които са ЛИДЕРИ в промишлената автоматизация в САЩ и Япония- и се откъснаха от системите за автоматизация на производството на SIEMENS и по специално от "simatic panel 7"- дето е пълно *** и то германско. Бягат хората...
  • #37
    10 rate up comment 11 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    Das ***.
  • #36
    10 rate up comment 4 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    Но ако кажеш че Polo,Fabia,Ibiza са на една платформа,вече ще си познал, както и за Octavia,Golf,Leon,A3,TT или Passat,Superb и т.н.Но да говориш,че Skoda с Аudi/След 4-ката разбира се/ е едно и също,сначи не си в час. Което е доказано многократно.
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    баварец, винаги е така! Ти ме упрекваш, за това, че не ЧЕТА, аз те упреквам заради това, че пишеш глупости... Аз дали чета или не- остави тая тема... Айде няма нужда! Утре съм на РАБОТА- недей да ми пишеш вече! Утре- дали ще сменя 1 кондензатор или 200 кондензатора- НЕ ЗНАМ- както дойде! Все пак, като ти се развали плазмения или LCD телевизор (твоя е НОВ и в гаранция)- закарай го в сервиза. Там обясни на колегата какво знаеш за КОНДЕНЗАТОРИТЕ... Наблюдавай РЕАКЦИЯТА и коментара. Полезно ще ти Е.
  • #34
    8 rate up comment 4 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    Дошо, освен.че си ***, ти си и примитив.Има симпатични *** и добродушни ***, но за съжаление при теб комбинацията е озлобен комплексиран *** и непоносим досаден примитив.Ти даже не четеш какво пише, иначе щеше да разбереш,че дори в момента Polo.Golf и Passat са на различни платформи, които са за напречноразположени двигатели,които пък нямат нищо общо с платформата на Audi 4,5,6 и7, koито са с надлъжноразположени, а А8 е съвсем друга бира./пространсрвена рама от ALUM./
  • #33
    15 rate up comment 4 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Така поднесена тази "новина" едва ли не иска да ни убеди че Вагенщайн са първите който въвеждат модулна платформа....Славо е прав! Първият автомобил на такава платформа е на ФИАТ новата Алфа Жулиета:))Естественно Вагенщайн просто копират и сега вище колко сме иновативни...:)
  • #32
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Виж бе виж колко са различни автомобили Алуди, Фолксваген, Сеат и Шкода.Първо http://fakti.bg/avto/5981-seat-osvejava-exeo?page=3Ето гениалния демпферен маховик на ВАГ :-)http://avto-pazar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=12101&category_id=244&option=com_virtuemart&Itemid=71Предници:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=70615(при тях си ги има и моторите)Айде да не ти търся и скоростни кутии..Отворко нещо да кажеш?Още ли мислиш, че си премиум?
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    славо - има кола на тойота която ще се състезава на ле ман. хибрид с кондензатори вместо батерии. а ако прочетеш в Уикипедиа за шефа на ТеслаМоторс ще видиш че е по умен от теб и той смята че и електрическа кола може да има на кондензатори. а то преди време никой не си е мислел че ще има мобилни телефони ама сега има колкото часовник нали. спора за ск.кутии като водехме поне не се обиждахме, а на славо да обижда му се отдава. жалко че пише повече от колкото чете. а другия ни спор за кое е бил
  • #30
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо: karam si Audi, imam mnogo poznati s VW i az znam kakva e razlikata mejdu dvete marki, tova che ti ne q znaesh i publichno vqrvash v ednakvosta im - boli me kura.... fakta che ti kazvat - ednakva platforma i ti zaklichvash che kolite sa ednakvi govori kolko izduhan i pravolineen puber si :) dori kato se zamislq vsichki sgradi sa na edna i sushta platforma... zemq... bah maamu... vw i tam sa se namesili napravo... :D
  • #29
    1 rate up comment 7 rate down comment
    do slavo ( преди 12 години )
    kolkosi vuzrasten ne stava qsno, ama dano da ne si nad 18 che ste govori losho za teb... imash oste da se razvivash horata mogat da komunikirat pomejdu si bez da se narejdat, obijdat i pravqt na interesni, ama kakvo da ti obqsnqqm ti si mrazish VW i tochka...